XE männät + 18E kanget
Kanget on tosiaan siellä tammerdiiselissäJJ kirjoitti:et varmaan itse osaa ottaa tönäriä käteen ja mitata?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
muistaakseni ei tarvii kaventaa yhtään,hoonaa vaan sen silmän sopivaksi xe:n laakeriholkille...mitähän oot taas säätänyt kun oot vienyt veivit koneistukseen vaikket edes tiedä mitä niille pitäs teettää?-WW- kirjoitti:Muistin kysyneeni paljonko kankia tarvii kaventaa ylä silmästä..
tuon kansipultti homman saat itse mitata mutta säädettäviä nokkapyöriä et välttämättä tarvii ja jakohihnan kiristysvarakin riittää tolla 2,5 millin höyläyksellä...vastaan jo valmiiksi kun kuitenkin kohta kysyt noita
Todennäköisesti väärässä.
No ensimmaisessä viestissä muistaakseni kysyin että mitä tarvii tehdä jotta sopii, kukaan ei maininnut mitään että kangen yläpää ei mahtuis xe-männän sisälle ja taas toisaalla osui silmään että tarvis kaventaa ja nyt kun ei taas kankia ole niin vähä heikko katsoa onko näin.omega16T kirjoitti:muistaakseni ei tarvii kaventaa yhtään,hoonaa vaan sen silmän sopivaksi xe:n laakeriholkille...mitähän oot taas säätänyt kun oot vienyt veivit koneistukseen vaikket edes tiedä mitä niille pitäs teettää?-WW- kirjoitti:Muistin kysyneeni paljonko kankia tarvii kaventaa ylä silmästä..
Eiköhän ne tammerdieselissä osaa holkittaa ne kanget kun antoi kasan xe:n männäntappeja matkaan että näille tekevät sovitteet.
E: Tuolta löytyikin:
veccuman83 kirjoitti:joutuu 18E:n kankia kaventaa yläpäästä että sopii XE:n männän sisälle.Timonen kirjoitti:Mites noi 18E:n kanget ja niihin LET/XE-männät? Onnistuuko? Kun noitten 18E:n kankien kuulema pitäis olla vahvemmat kuin esim. XE:n? Jos oikein muistan.
Mulla on menossa samanlaine operaatio...
Nii ja kampiin joutuu tekee sellasen holkin sisälle et saa männän kiinni, on liian iso muute se yläreikä.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Kysyin paljonko tarvii kankia kaventaa yläpäästä että mahtuu xe:n mukiin ja sitä että pohjaako pultitomega16T kirjoitti:no mitäs sitten turhaan kyselet...-WW- kirjoitti: Eiköhän ne tammerdieselissä osaa holkittaa ne kanget kun antoi kasan xe:n männäntappeja matkaan että näille tekevät sovitteet.
No, pultit mittailinkin ja kankia odottelen...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
nekö ei tammerdieselissäkään osaa sitä mitata...päätän raporttini täältä tähän.-WW- kirjoitti:Kysyin paljonko tarvii kankia kaventaa yläpäästä että mahtuu xe:n mukiinomega16T kirjoitti:no mitäs sitten turhaan kyselet...-WW- kirjoitti: Eiköhän ne tammerdieselissä osaa holkittaa ne kanget kun antoi kasan xe:n männäntappeja matkaan että näille tekevät sovitteet.
Todennäköisesti väärässä.
Mukit onpi kotona..omega16T kirjoitti:nekö ei tammerdieselissäkään osaa sitä mitata...päätän raporttini täältä tähän.-WW- kirjoitti:Kysyin paljonko tarvii kankia kaventaa yläpäästä että mahtuu xe:n mukiinomega16T kirjoitti:no mitäs sitten turhaan kyselet...-WW- kirjoitti: Eiköhän ne tammerdieselissä osaa holkittaa ne kanget kun antoi kasan xe:n männäntappeja matkaan että näille tekevät sovitteet.
Päätetään porukalla tämä tähän..
Jos jotain täälä kysäsee, niin kaikki vastaa tyyliin "tee itse" vaikka voisivat tietää vastauksen entuudestaan.. Päätetään jeesustelu tähän
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
no ei nyt ihan noinkaan...kyllä täällä saa ihan asiallisiakin vastauksia mutta kun jotain vois miettiä itekkin kun siihen kerran mahdollisuus on.parempihan se tietysti on kysyäkin jos jotain ei tiedä mutta tässäkin ketjussa sulla on nuo kysymykset välillä ollut luokkaa"kiristän just pulttia jossa on kuus kierrettä,oon nyt kääntänyt kolme ja tää ei oo vielä tiukka...kiristänkö lisää?"ja sit kuittia perään että kysyitkin jotain muuta kun joku vastaa jotain mikä ei miellytä.jos kerran koneistutat veivin silmukat niin kai ne tarvii siellä koneistamossa jonkin mitan mihin ne laitetaan.kuinka ne voi sen tehdä jos sulla on männät kotona,vetääkö ne arviolta ne johonkin mittaan vai luotatko siihen että sanon sulle täällä että veivejä pitää kaventaa vaikka 5 milliä...eikös se nyt olis helpointa viedä ne männätkin sinne koneistamoon niiden kankien kaveriks ja sanoo että naittakaa nää toisiinsa.silloin jää aikaa vaikka mitata ne kannenpultin reiät että voiko pultit pohjata tai jotain muutakin hyödyllistä ...saa vetää tästä http://www.finnishfood.net/store/images/Hernekeitto.bmp nenään vaikka purkkeineen,prkl mutta näin on näreet-WW- kirjoitti: Jos jotain täälä kysäsee, niin kaikki vastaa tyyliin "tee itse" vaikka voisivat tietää vastauksen entuudestaan..
Todennäköisesti väärässä.