Mitenpä olis jos vaikka laskisit jo välillä kyselyn sijaan ihan ite ? ne rajat on tainnu tulla jo tässäkin topicissa vastaan. ja jos ei o niin selaamalla muutamaa vastaavaa aihetta löytyy ainaki.
Ei kai siinä c24ne:ssäkään muuta vikaa liene c20xe pataan verrattuna kuin laiskuus, teho ja taloudellisuus. Virittämällähän nuo kaksi saa melkein vastaamaan vakio c20xe konetta...
Kaikis helpoin on, laittaa se C24NE sinne.
24:sen imusarja ei Mantan pellinalle mahdu, mutta 6-koneen katkaistu mahtuu.
Ei tarvii valmistella pakosarjaa, sun muuta ite ja hankkia tuota ohc getrkkia joka on hiukka vaikea löydettävä.
Juu patarauta cihhiä pitkällä iskulla vaan,nää xe miehet ei ymmärrä väännön päälle...
Lippis vinossa räkäposkella huudellaan niiden piikkitehojen puolesta.
Beeascona kirjoitti:Juu patarauta cihhiä pitkällä iskulla vaan,nää xe miehet ei ymmärrä väännön päälle...
Lippis vinossa räkäposkella huudellaan niiden piikkitehojen puolesta.
noista puheista päätellen voisin veikata että et oo koskaan ajanut xe:llä.taitaa xe:ssä vääntöä on ihan oikeesti jostain 2500rpm eteenpäin tarjolla enemmän kuin vastaavan kokoisessa cihhissä edes huippuvääntönä.lisäksi 20xe koneessa on huippuvääntö 203nm verrattuna c24ne:n 195nm joten jos tuota xe:täkin kasvattais sillä iskulla tuonne 2,4:ksi niin...