vectra gts 3.2 V6 piristys......

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
Jyrhen
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 48
Liittynyt: 18 Kesä 2007, 08:08
Paikkakunta: espoo

vectra gts 3.2 V6 piristys......

Viesti Kirjoittaja Jyrhen »

Nonniin. Niinhän siinä kävi ettei puhti ooppelissa riittänyt kuin alkupaloiksi, eli ideoita / tietoa/ linkkejä millä piristää moista kulkinetta? vapari suodatin ei kuulemma oikein toimi, tai toimii jos rakentelee "ram-airin".....mutta mutta...saa auttaa......eeettä näin..... ja kiitos etukäteen...
kosunen
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 570
Liittynyt: 31 Maalis 2003, 03:00
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kosunen »

Jos haluat tietoa autosi moottorin piristämisestä, niin kehottaisin soittelemaan vaikka minulle.

0400-510138 Kansiviritys J.Kosunen
Avatar
Raffe
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 09 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Turku

Re: vectra gts 3.2 V6 piristys......

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Jyrhen kirjoitti:Nonniin. Niinhän siinä kävi ettei puhti ooppelissa riittänyt kuin alkupaloiksi, eli ideoita / tietoa/ linkkejä millä piristää moista kulkinetta? vapari suodatin ei kuulemma oikein toimi, tai toimii jos rakentelee "ram-airin".....mutta mutta...saa auttaa......eeettä näin..... ja kiitos etukäteen...

Nälkä kasvaa syödessä, eikös vaan... Itselläkin auto ollut vasta viikon ja nyt jo suunnitteilla tehon lisäyksiä...

-Aloitin pienemmän budjetin osilla, eli Briskin Iridium tulpat ja Pipercrossin paneelisuodatin vakio boxiin... Poistin tuosta ilmakotelosta sen suodattimen alla olevan mielestäni kuristimen lailla toimivan irroitettavan muovikaaren... voi olla pelkkää mielikuvitusta mutta tuntui että pikkasen auto vastailis paremmin käskytykseen sekä moottorin käynti tasaantui.
Seuraavaksi voisi siirtyä tuohon kaasujen ulossaanti puolen parantamiseen.

-Ja onkos GTS 3.2 omistajilla kokemuksia tuosta Moottorin ohjausyksikön uudelleen ohjelmoimisesta tai päivittämisestä.
Vectra C klubin sivuilla ovat saaneet melkoisia tehonlisäys lukemia pelkästään uudelleen ohjelmoinnilla...
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6014
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Janne M »

Jätkä on "varastanut" mun Avataren. :evil:
__________________________
Avatar
Raffe
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 09 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Raffe »

Janne M kirjoitti:Jätkä on "varastanut" mun Avataren. :evil:

Voi kauhistus... mitäs nyt tehdään? Jos totta puhutaan ni en edes tiedä mistä moisen koneelle olen napannut,pahoittelen tapahtunutta.... Poistetaan ettei sulle tule paha mieli.... :lollis:
Honda Accord CN2 i-CDTi 2006
Janne M
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6014
Liittynyt: 07 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Janne M »

8)
__________________________
Vastaa Viestiin