Ascona B(mw) ”sport”
avaimella kone pyörii ja ajoin tolla toissapäivänä ja pelas ok... ihmetyttää kyllä en oo kuulu et kellää olis irronnu toi... tosiaan startti ei oo kunnolla pyörittäny eli oisko toi kehä voinu jarruttaa tuossa?!omega16T kirjoitti:kannattaa varmaan purkaa vähän muutakin irti kuin laatikko...ton täytyy liittyä jotenkin siihen ettei kone pyöri kunnolla.iHenkkaZ kirjoitti: rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti!
vauhtipyörä on isommalla kytkimellä ainaki ku toi vanha 1.9s ja reilusti sorvattu ja tasapainotettu
kone ei huohota ylimääräsia, sytkä pitäs olla oikein ku kävi ja alakerta on oikeen kasattu, kanteen en oo koskenu sen vois kyl kattoo
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
oliskohan se startti sit koittanut pyörittää enemmän sitä kehää kuin vauhtipyörää ja siitä siis johtua tuo nihkeesti pyörimineniHenkkaZ kirjoitti:avaimella kone pyörii ja ajoin tolla toissapäivänä ja pelas ok... ihmetyttää kyllä en oo kuulu et kellää olis irronnu toi... tosiaan startti ei oo kunnolla pyörittäny eli oisko toi kehä voinu jarruttaa tuossa?!omega16T kirjoitti:kannattaa varmaan purkaa vähän muutakin irti kuin laatikko...ton täytyy liittyä jotenkin siihen ettei kone pyöri kunnolla.iHenkkaZ kirjoitti: rupesin kokeileen nii lähti vauhtipyörästä startin kehä irti!
vauhtipyörä on isommalla kytkimellä ainaki ku toi vanha 1.9s ja reilusti sorvattu ja tasapainotettu
kone ei huohota ylimääräsia, sytkä pitäs olla oikein ku kävi ja alakerta on oikeen kasattu, kanteen en oo koskenu sen vois kyl kattoo
Todennäköisesti väärässä.
puoliska viikon takaa kuva vähä kesken...Juho M-P kirjoitti:Oon nähny muutaman erittäin kevennetyn CIH vauhtipyörän, joihin oli hepattu hammaskehä kiinni...
kone ja laatikko taas paikallaan, oottako muuten mihin vetäneet ton jarrutehostimen letkun näissä painevehkeissä
vauhtipyörään hepattiin toi hammaskehä kii luokkahitsarin toimesta puikolla töis
myös ilmamäärämittarin piirilevyä siirrettiin saa nähdä pelaako nyt?!
jos täs isänpäiväks sais toimiin nii olis kiva
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
koneläjässä mut ei yritä käyntiin... kipinää saa ja poksutti tallissa mut vetämällä ei yrittänykkään
en tiiä oisko sit boxi hajonnu tos itekseen mistäs tuostakaan tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!
melko henkimaailman vehje toiki ruisku!
kumma homma et itekseen hajoo vehkeet eli normituuri jatkuu
pyörii muuten paremmin startilla nytte kun kunnon maadotukset ja kehäkiinni...
pitää varmaa työkaveri kutsuu käymää ja ottaa toinen ruuta mukaan ensviikolla tai sitte ostan osat kaasareihin!
vittu että taas vituttaa no onnex illalla viinaa.com
en tiiä oisko sit boxi hajonnu tos itekseen mistäs tuostakaan tietää!!!!!!!!!!!!!!!!!!
melko henkimaailman vehje toiki ruisku!
kumma homma et itekseen hajoo vehkeet eli normituuri jatkuu
pyörii muuten paremmin startilla nytte kun kunnon maadotukset ja kehäkiinni...
pitää varmaa työkaveri kutsuu käymää ja ottaa toinen ruuta mukaan ensviikolla tai sitte ostan osat kaasareihin!
vittu että taas vituttaa no onnex illalla viinaa.com
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
syttyjohdot pitäs kyl olla ihan oikeen pyörijää pyörittelin mut ei lähde käyntii.. jos huomena kattos krapuloissaan, ainoita päiviä millon oikeesti saanu jotain aikaseksi....Juho M-P kirjoitti:Laita syttyjohdot 180astetta eri kohtaan...
jos jollaki olis lähialueelta (c)20xe tekniikka nii kiinnostas...
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
nonii elikkäs vaihtoin ruiskuntermarin kotelon ja vaihdeltiin yks tulppa ja tulpanjohtoja parempiin!
saatiin käymään normaalisti kaasuttelinki pihalla, noh vaihdettii sit takas kaasarin termarin kotelo nii käy kahdella enimmäkseen?! missähän lienee vika, ilmeisesti joku johtopoikki johtosarjassa, laitoin anturit kii tohon ruiskuntermarin koteloon mut ei kummennu! muutaman kerran sain toimiin neljällä ku värkättiin johdoilla virtaa sai suuttimet ja kipinää mut ei vaan toimi
sitte semmonen et tuossa on kolme liitintä tuohon ruiskuntermarin koteloon eli mitenhän noi tulee ku on kaks 3 samanlaista liitintä ja kahdessa on ruskeenpunaset ja valkoset johdot, sitte yks on missä on kaks valkosta?!
pitäs varmaa ruveta kattoon boxilta noi johdot, ei vaan nappais pätkääkään.
jos vaihtas kaasarit takas vittu! tai ostas toimivan ruiskun joltain!
vittu että vituttaa kokopaska jo!
saatiin käymään normaalisti kaasuttelinki pihalla, noh vaihdettii sit takas kaasarin termarin kotelo nii käy kahdella enimmäkseen?! missähän lienee vika, ilmeisesti joku johtopoikki johtosarjassa, laitoin anturit kii tohon ruiskuntermarin koteloon mut ei kummennu! muutaman kerran sain toimiin neljällä ku värkättiin johdoilla virtaa sai suuttimet ja kipinää mut ei vaan toimi
sitte semmonen et tuossa on kolme liitintä tuohon ruiskuntermarin koteloon eli mitenhän noi tulee ku on kaks 3 samanlaista liitintä ja kahdessa on ruskeenpunaset ja valkoset johdot, sitte yks on missä on kaks valkosta?!
pitäs varmaa ruveta kattoon boxilta noi johdot, ei vaan nappais pätkääkään.
jos vaihtas kaasarit takas vittu! tai ostas toimivan ruiskun joltain!
vittu että vituttaa kokopaska jo!
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
jos liittimet väärinpäin niin tekee lämmettyään juuri sitä ettei käy enään kunnolla kaikilla muut oikein olis näin: ruskea pistoke siihen lämpöaika kytkimeen joka on se isompi/paksumpi anturi. musta pistoke lisäilma luistiin ja valkoinen siihen lämpötila-anturiin.siis jos johtosarjassa on vielä alkuperäisen väriset anturit... löytyis toimiva ruisku mutta johtoja pitäis vähän parsia paremmiksi... jos kiinnostaa soita 0400531992