XE-Imusarja

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
metu66
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Tammi 2007, 19:33
Paikkakunta: nokia

XE-Imusarja

Viesti Kirjoittaja metu66 »

Onko kellään kokemuksia,tietoo,dyno lappuja Lexmaulin RAM INDUCTION imusarjasta xe koneeseen ??????? :roll: :roll:
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

Tossa lexmaulin omaa propagandaa...

http://www.lexmaul.de/catalog/images/8220021.jpg
Calibra 2.0i 16v -91
jpisteh
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4258
Liittynyt: 17 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja jpisteh »

Kerran Calibralla 16V Lexmaulia kokeillut ja minusta se oli perstuntumalla VAISU, voipi olla että koko peli oli ponneton.

j.h

pers dyno ei ole tarkka
2,0 16v
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 146
Liittynyt: 22 Heinä 2007, 16:48

Viesti Kirjoittaja 2,0 16v »

mulla ainakin tuli kadettiin huomattavasti vääntöä lisää tolla imusarjalla... ja jonkun verran tehoa...
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

Ilmeisesti tuon lexmaulin ja power capin välinen tehon ero on pieni tai olematon. Hinnassa taas eroa löytyy.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Höpöhöpö, powercapilla ei tee mitään, ja KÄYTETYLLÄ Lexmaulin imusarjalla taasen tekee paljonkin, eli kannattaa :lol:
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
metu66
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 20
Liittynyt: 28 Tammi 2007, 19:33
Paikkakunta: nokia

Viesti Kirjoittaja metu66 »

Ville kirjoitti:Höpöhöpö, powercapilla ei tee mitään, ja KÄYTETYLLÄ Lexmaulin imusarjalla taasen tek ee paljonkin, eli kannattaa :lol:
Ja mistähän sen käytetyn vois ostaa ????????+ :o
Markus
OCF Member 2017
Viestit: 1283
Liittynyt: 25 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Markus »

Ville kirjoitti:Höpöhöpö, powercapilla ei tee mitään, ja KÄYTETYLLÄ Lexmaulin imusarjalla taasen tekee paljonkin, eli kannattaa :lol:
Eli onko Ville nyt sitten sitä mieltä, että C20XE hyötyisi huomattavasti tuollaisesta perinteisemmän mallisesta imusarjasta suorilla runnereilla? Kävi nimittäin mielessä, että tekisin tuohon omaan C20XE koneeseen Lexmaul-kopion, mutta en taida viitsiä, jo siitä ei ole merkittävää hyötyä.

Olisikos kellään dynoprinttejä vakioimusarjalla ja Lexmaulilla mitattuna? Ja mielellään sitten vielä samassa penkissä ja samanlaisilla renkailla mitattuna?
Corsa TR 1,6 16v -89, Vectra C2 2.2 DIRECT -05, BMW F11 535i M-Sport -11
http://www.ruostepeikko.com
Avatar
Katana
'Senator'
'Senator'
Viestit: 965
Liittynyt: 18 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Katana »

En kyllä aivan suoraan allekirjoittasi että Lmaulilla olisi huomattavaa hyötyä power cappiin verrattuna.
Calibra 2.0i 16v -91
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Ei se täydellinen ole se Lexmaulkaan, mutta enemmän vaikutusta sillä oli koneeseen kuin jollain hikisellä powercapilla. Olen testannut kahdella eri moottorilla ja vakiohiluilla ja muutetuna.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Vastaa Viestiin