2.0 Seh ja 1.8se kansi C Kaddyyn

Keskustelua tekniikan vaihdoista
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Anakin kirjoitti:Kone on nyt niputettu ja toimii moitteetta kun muistaa tankata korkee oktaanista. Eli alakertana c20ne Seh männillä ja kantena 18seh jossa isommat venat ja milli laskettu. Toistaseks 20Seh nokka ja boxi punasella oktaaniplugilla. bmw alpina 3.5 bensapumppu. Ihan kivasti liikuttaa C kadetin koppaa. 18E nokka vielä tänään matkahuollosta lisäheposten toivossa.
Mikä kansi on 18SEH? En ole ikuna kuullutkaan moisesta 1.8:sta?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1527
Liittynyt: 18 Tammi 2007, 09:31
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Kiitoksia! selkis, eli 1.8i - 1796 cm3, (18SEH) R4 OHC, 115 hv (1984 - 1986)
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Anakin
OCF Member 2021
Viestit: 112
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Anakin »

Timonen kirjoitti:
Anakin kirjoitti:Kone on nyt niputettu ja toimii moitteetta kun muistaa tankata korkee oktaanista. Eli alakertana c20ne Seh männillä ja kantena 18seh jossa isommat venat ja milli laskettu. Toistaseks 20Seh nokka ja boxi punasella oktaaniplugilla. bmw alpina 3.5 bensapumppu. Ihan kivasti liikuttaa C kadetin koppaa. 18E nokka vielä tänään matkahuollosta lisäheposten toivossa.
Mikä kansi on 18SEH? En ole ikuna kuullutkaan moisesta 1.8:sta?
Juu, se on näppärä kansi puristusten nostoon jos haluaa helpolla motronicin säilyttää. Eli 18Seh moottori on samaa mallisarjaa kuin c20ne. Niistä käy imu ja pakosarjat toisiinsa. Kansissa ei ole käytännössä mitään muuta eroa kuin se pienenpi palotila.
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Timonen kirjoitti:
Kiitoksia! selkis, eli 1.8i - 1796 cm3, (18SEH) R4 OHC, 115 hv (1984 - 1986)
Tuo nyt on ihan päin seiniä. Tyyppi ei ole 18SEH, vaan 18E.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Avatar
Anakin
OCF Member 2021
Viestit: 112
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Anakin »

Tuomas kirjoitti:
Timonen kirjoitti:
Kiitoksia! selkis, eli 1.8i - 1796 cm3, (18SEH) R4 OHC, 115 hv (1984 - 1986)
Tuo nyt on ihan päin seiniä. Tyyppi ei ole 18SEH, vaan 18E.
# 1.8 - 1796 cm3, (18NV) R4 OHC, 84 hv (vain Saksan markkinoilla)
# 1.8i - 1796 cm3, (18E) R4 OHC, 115 hv (1984 - 1986)
# 1.8i - 1796 cm3, (18SE) R4 OHC, 82 kW (112 hv) @ 5600 r/min, 158 Nm @ 3000 r/min (1986 - 1989)
# 1.8i - 1796 cm3, (C18NZ) R4 OHC, 90 hv (1990 - 1991)

Siinähän ne wikipedian mukaan. Eli oikeassa olet tää 18SE(86 eteenpäin) on 18E(86 asti) seuraaja ja siinä tuo 112 hepoa. Eli tuota virheellisesti mainitsemaani 18SEH:ta ei ole edes olemassa.
Avatar
Tuomas
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 12704
Liittynyt: 13 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tuomas »

Anakin kirjoitti:Siinähän ne wikipedian mukaan.
Niin, korjasin sen SEH:n pois sieltä :)
ccity76
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 13
Liittynyt: 13 Tammi 2008, 18:53

Viesti Kirjoittaja ccity76 »

Mitkäs koneenkorvat ja tukikumit Anakin tuossa sun kadetis on?
Avatar
Anakin
OCF Member 2021
Viestit: 112
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Jämsänkoski

Viesti Kirjoittaja Anakin »

ccity76 kirjoitti:Mitkäs koneenkorvat ja tukikumit Anakin tuossa sun kadetis on?
Bmw 325 E30 tukikumit ja a omegan korvat. Muutaman ison aluslevyn joutu laittaa korvien ja tukikumien välii.
Vastaa Viestiin