Tervehdys,
olen uusi tällä foorumilla. Ajan tällä hetkellä 2003- mallin 330 diesel bemarilla, mutta 5 Vectraa aiemmin omistaneena Opeleilla on aina paikka sydämessä.. .Nämä ovat olleet 1990 2.0 i, 1993 2.0 8v GT, 1997 2.5 V6, 1998 2.0 dsl ja 2004 3,2 V6.
Asun Tampereella, ja eilen sattui pieni viaton katukisaamistapaus jossa bemaria vastassa (184 hv 400 Nm, manuaali) oli 2004- mallin Vectra farkku.
16400-tekstaripalvelun mukaan kyseessä oli 2.2-ZCF35/283 tyyppinen auto. Kiihtyvyyttä kokeiltiin moottoritien rampilla ja risteyksestä paikaltaan lähtiessä johonkin 120 asti ja eroa ei suorituskyvyssä oikeastaan ollut.
Toi bemari on ihan kivasti kulkeva laite ja osaan ottaa siitä irti sen suorituskyvyn mitä siitä lähtee ( 0-100 7,9 sek ja 225kmh). Toi Vectra tuntui kiihtyvän ihan samalla tavalla. Olen ajanut tollasella 155 hv Vectralla ja se ei kyllä vakiona mene mielestäni tolla tavalla..mitähän siellä oli pellin alla..?
Auto oli ihan vakion näköinen hopeanharmaa farkku tuplaputkilla.
Mitähän tälle 2004 Vectra-farkulle oli tehty....
-
- 'Agila'
- Viestit: 2
- Liittynyt: 06 Maalis 2010, 06:55
Re: Mitähän tälle 2004 Vectra-farkulle oli tehty....
Farmarivectra vaan on luonnostaan hyvin äkäinen laite. Ei semmosille bmw:t mahda mitään
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: Mitähän tälle 2004 Vectra-farkulle oli tehty....
^ jep
mutta tosiaan, aikoinaan kun veimme muutaman kerholaisen kanssa maahantuojan pyynnöstä uuden Gt:n, GSI Corsan ja Twintop 1.6tbo:n porvooseen yhteen tapahtumaan, yllätti kuljetuskalustona ollut farkku-diesel Vectra kulkuhaluillaan kaikki. Ymmärtääkseni se oli tuo 150hv malli, tosin vaikutti kyllä että ihan vakio tuo ei ollut. Mene ja tiedä, maahantuoja ei kyllä mitään myöntänyt lastusta kysyttäessä.
Oli kyllä perheautoksi vakuuttava kaikin puolin. Mutkatietkin sujuivat ihan siinä missä noilla muillakin, ottaen huomioon että siinä oli kitkat alla 18" koossa (muissa kesäpyörät).
mutta tosiaan, aikoinaan kun veimme muutaman kerholaisen kanssa maahantuojan pyynnöstä uuden Gt:n, GSI Corsan ja Twintop 1.6tbo:n porvooseen yhteen tapahtumaan, yllätti kuljetuskalustona ollut farkku-diesel Vectra kulkuhaluillaan kaikki. Ymmärtääkseni se oli tuo 150hv malli, tosin vaikutti kyllä että ihan vakio tuo ei ollut. Mene ja tiedä, maahantuoja ei kyllä mitään myöntänyt lastusta kysyttäessä.
Oli kyllä perheautoksi vakuuttava kaikin puolin. Mutkatietkin sujuivat ihan siinä missä noilla muillakin, ottaen huomioon että siinä oli kitkat alla 18" koossa (muissa kesäpyörät).
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Re: Mitähän tälle 2004 Vectra-farkulle oli tehty....
Komppaan kyllä täysin Maxia. Vectralla pysyi hyvin muiden vauhdissa ja väännön ansiosta ei tarvinnut paljoa vaihdekeppiin koskea, kitkat vaan hieman hidastivat välillä matkantekoa kun eivät ihan parasta pitoa tarjonneet.
-
- 'Agila'
- Viestit: 2
- Liittynyt: 06 Maalis 2010, 06:55
Re: Mitähän tälle 2004 Vectra-farkulle oli tehty....
Jees beibee
, 5 Vectraa omistaneena olen samaa mieltä että ovat hyväkulkuisia laitteita. Tämä kyseessä oleva laite oli ARK:n mukaan 2,2 bensa, mutta kulku vastasi mielestäni lähinnä 3,2 bensaversiota, sellaisen omistaneena kuinka se kulkee...
, 5 Vectraa omistaneena olen samaa mieltä että ovat hyväkulkuisia laitteita. Tämä kyseessä oleva laite oli ARK:n mukaan 2,2 bensa, mutta kulku vastasi mielestäni lähinnä 3,2 bensaversiota, sellaisen omistaneena kuinka se kulkee...