katselin haulla, mutten löytänyt selkeää vastausta aiheesta.
eli käyvätkö suoraan nippuun ilman mitään 20xe öljyn kierronrajoitin venttiiliä?
ja miten nokkapyörät? vanhan xe rissoilla 1:1 alapyörän kanssa?
voisi olla kuitenkin ihan budjetti ystävällinen ratkaisu tuollainen ekomoottorin kansi.
20ne+x20xe(eco) kansi?
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
Ei taida mahtua C20XE:n vanhemman jakopään nokkapyörät pyörimään, joutunee kasaamaan uudemman jakopään osilla.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
mitenkäs se kampiakselin hammaspyörä? käykö ekomoottorin pyörä 20ne:n kampiakseliin?
uudempihan taisi olla kulmikkailla hampailla.
yljynkierrollisesti siis ei estettä?
uudempihan taisi olla kulmikkailla hampailla.
yljynkierrollisesti siis ei estettä?
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
Kyllä nuo pitäisi onnistua naittamaan,katselin tuossa purettua C18XEL konetta ja siinä en nähnyt eroa,lohkossa ja kampiakselissa verrattuna C20NE koneeseen.
Kansihan tuossa C18XEL koneessa on liki identtinen tuon X20XEV koneen kanssa.
Kansihan tuossa C18XEL koneessa on liki identtinen tuon X20XEV koneen kanssa.
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
kiitos tiedosta!
eli kantta etsiskelemään vain.
eli kantta etsiskelemään vain.
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
18xe vai 20xev? Montas tarviit,molempia löytyy...
Re: 20ne+x20xe(eco) kansi?
noniinpä tietysti. pitää katella jos ens lomilla kerkeis käymään ja ihmettelemään.hukkis kirjoitti:18xe vai 20xev? Montas tarviit,molempia löytyy...