Sivu 18/19

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 30 Syys 2017, 14:50
Kirjoittaja madi
LET kytkinlevy ja XE SRE asetelma tai sitten ihan normaali littanan vauhtipyörän kanssa

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 14 Loka 2018, 12:23
Kirjoittaja JJAL
Toistaiseksi hypoteettinen kysymys käyttiksen pikkuvirittämisestä budjettityylillä. A-Omega jossa C20NE, jos laittaa jonkun pienen bensaturbosta kotoisin olevan ahtimen, X20XEV suuttimet ja jonkinlaisen välijäähyn, niin pärjääkö vakio moottorinohjauksella ilman sen muuttamista (liekö edes mahdollista säätää?) jos ahdot on luokkaa 0.5 bar ja tehotavoite 160 hp tietämillä? Eli voiko tuon tosiaan tehdä alkuun noin yksinkertaisesti? Järkevyyteen ei välttämättä sen kummemmin tarvitse ottaa kantaa, mutta kestääkö (teoriassa) ja toimiiko? Juuri laitettu uusi vakio kansipahvi muista syistä.

Edittiä vielä sen verran että vm90 eli käsittääkseni Motronic M1.5 moottorinohjaus.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 14 Loka 2018, 20:30
Kirjoittaja Juho M-P
Voi sen tehä.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 09:08
Kirjoittaja _Gt16v_
LET levy, XE asetelma ja litteä c20ne vauhtipyörä onko bolt on paketti pikku getragin kans? Ilman mitää väliholkkeja

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 09:25
Kirjoittaja Juho M-P
Onnistuu. Ainakin mulla onnistui C16SE paketissa ja siinäkin oli tosi matala vauhtipyörä ja asetelma

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 09:33
Kirjoittaja _Gt16v_
Juho M-P kirjoitti: 28 Huhti 2020, 09:25 Onnistuu. Ainakin mulla onnistui C16SE paketissa ja siinäkin oli tosi matala vauhtipyörä ja asetelma
Ok kiitos tiedosta👍

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 10:14
Kirjoittaja _Gt16v_
Onko porukalla tietoa paljonko tuollanen c20xe SRE asetelma kestää vääntöä?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 12:08
Kirjoittaja Sakari
Taisi valmistaja luvata 380nm sintteri 228mm levyllä. Väitän että kestää lähelle 600nm. Omassa 20let asetelma + sintteri, ja tällähetkellä vääntöä vähän päälle 500nm.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Huhti 2020, 22:24
Kirjoittaja Keme
Sakari kirjoitti: 28 Huhti 2020, 12:08 Taisi valmistaja luvata 380nm sintteri 228mm levyllä. Väitän että kestää lähelle 600nm. Omassa 20let asetelma + sintteri, ja tällähetkellä vääntöä vähän päälle 500nm.
Pitäähän se massalevylläkin jotain 500Nm.

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 03 Kesä 2020, 10:33
Kirjoittaja _Gt16v_
Onko kokemusta z20LEH männistä c20ne lohko ja kansi yhdistelmäs?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 03 Kesä 2020, 10:49
Kirjoittaja Juho M-P
_Gt16v_ kirjoitti: 03 Kesä 2020, 10:33 Onko kokemusta z20LEH männistä c20ne lohko ja kansi yhdistelmäs?
Sama puristuskorkeus ja palotilan koko kannessa(likipitäen). Toimii varmasti. Onhan niitä C20LET mäntiäkin käytetty 8V sovelluksissa.
Männäntapin sovitus vaatinee passelit kiertokanget. Tai sitten ei. Oharissa on tappi lämpösovitteella mutta miten LEH?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 03 Kesä 2020, 11:37
Kirjoittaja _Gt16v_
Juho M-P kirjoitti: 03 Kesä 2020, 10:49
_Gt16v_ kirjoitti: 03 Kesä 2020, 10:33 Onko kokemusta z20LEH männistä c20ne lohko ja kansi yhdistelmäs?
Sama puristuskorkeus ja palotilan koko kannessa(likipitäen). Toimii varmasti. Onhan niitä C20LET mäntiäkin käytetty 8V sovelluksissa.
Männäntapin sovitus vaatinee passelit kiertokanget. Tai sitten ei. Oharissa on tappi lämpösovitteella mutta miten LEH?
Mulla olis c20let kiertokanget siihen kaveriksi :roll:

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 23 Loka 2020, 15:08
Kirjoittaja ohc205
Mitkäs on kestävimmät vakio kiertokanget mitä näistä koneista löytyy? Ja onko ohc ainoa jossa on prässätyt männäntapit?

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 23 Loka 2020, 15:43
Kirjoittaja Juho M-P
XE/LET kanget vahvimmat. Mutta männäntappia en ebää muista. Toki voi käyttää XE/LET mäntääkin

Re: C20NE/C20GET Turbo Viritys

Lähetetty: 28 Loka 2020, 20:15
Kirjoittaja ?!
Xe/let veivit ihan ok n.300hv moottoriin,isolla ahtimella voi ajaa pidemmällekkin.
Pikku pillerit tapissaan ovat eniten moottoria rasittavia.
Itse myin kesällä noita veivejä muistaakseni 40€/2 sarjaa.
Vai oliko 20€,mutta ei ne kalliita yleensä ole

Nykyään noita kiinaveivejä saa vaan jo ihan naurettavan halvalla,toki ne kannattaa aina takistaa/tarkistuttaa.