a corsa 2.0 punaraita

Keskustelua tekniikan vaihdoista
zoukkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 181
Liittynyt: 17 Maalis 2005, 13:01
Paikkakunta: turku

a corsa 2.0 punaraita

Viesti Kirjoittaja zoukkis »

tuommonen calibra tuli hommattua 2.0 16v punaraita. Auto menee osiksi tekniikan pidän itsellä (tulee elinten luovuttajaksi a mallin corsaan. wink loput osat myyntiin eli jos tarvit jotain niin kysy yv:n kautta.

suurin osa muutoksista selvillä..jarrut,vakaajat,moottorin kiinnikkeet yms..pari juttua vielä askaruttaa eli ne vetarit,voin käyttää siis kalibran omaa laatikkoa ja sisäpään vetareita? mikä vetarinivel ulkopäähän,mikä sopisi kalibran vetonivel tangon boorille tai mistä saisi tehtyä..pyörännapa mistä? joutuu varmaan lyhentämään vetonivel tankoakin ja hitsailemaan.

sitten vielä jollain tietoa millanen homma on johdotuksessa ja mistä saisi jotain kytkentäohjeinta?
zoukkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 181
Liittynyt: 17 Maalis 2005, 13:01
Paikkakunta: turku

Re: a corsa 2.0 punaraita

Viesti Kirjoittaja zoukkis »

kattelin noita valmiita sarjoja. Ymmärsinkö nyt oikein että sarja sisältäisi myös isommat navat eli vaihteiston ja pyöränpuolella olis saman kokoiset...? mitä tältä foorumilta lueskellut näistä valmiista sarjoista niin on parissa topicissa juteltu että pyörän puolen vetonivel olis alkuperäinen ja siis pienempi??

http://www.mathijssentechnics.nl/?View= ... vid=&mid=1
zoukkis
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 181
Liittynyt: 17 Maalis 2005, 13:01
Paikkakunta: turku

Re: a corsa 2.0 punaraita

Viesti Kirjoittaja zoukkis »

toinen vaihtoehto olis tietty tehdä leikkaa/hitsaa menetelmällä nuo vetarit.. mietin vaan kestävyyttä. Onkos joku täällä toteuttanut hitsaamalla ja miten on kestänyt?
Avatar
putkikardaani
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1462
Liittynyt: 26 Syys 2005, 15:50
Paikkakunta: Uleåborg

Re: a corsa 2.0 punaraita

Viesti Kirjoittaja putkikardaani »

huonosti
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!
Vastaa Viestiin