Astra K Android Auto

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Laitetaanjotain
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Marras 2021, 08:36

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Laitetaanjotain »

1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 11:41 Onko tiedostoa ladattu autoon ennen noita päivityksiä?
Tiedostoa?

En osaa kyllä sanoa, luulisi wetterin tietävän mitä tekee ja kun viihdekeskuksessa oli kuulemma jo uusin ohjelmistoversio niin eikö AA pitäisi siinä jo olla?
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13464
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 15:37
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 11:41 Onko tiedostoa ladattu autoon ennen noita päivityksiä?
Tiedostoa?

En osaa kyllä sanoa, luulisi wetterin tietävän mitä tekee ja kun viihdekeskuksessa oli kuulemma jo uusin ohjelmistoversio niin eikö AA pitäisi siinä jo olla?
Tästä ketjusta löytyy mun kirjoittama viesti. Oon tuon päivityksen itse tehnyt joitakin vuosia sitten ja muistan sen niin että ensin pitää ladata uudempi softa tikulle ja se autoon ja sen jälkeen ohjelmointi.

Haluan kuitenki painottaa sitä että tosta on parivuotta kun olen tuon homman tehnyt merkkiliikkeessä.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Arikultsi2
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 38
Liittynyt: 31 Elo 2020, 15:52

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Arikultsi2 »

Yritin lukea ketjua ja ymmärtää. Kuuklasin Android autoa mut en vieläkään ymmärrä mistä on kyse?
Rouvan kännykkä keskustelee Rouvan Astran kanssa ihan sujuvasti luutuutilla. Auton näytöstä näppäilemällä voi soitella ja esim. reissulla kuunnella YLE Areenasta Muistojen bulevardia aivan sujuvasti. Mihinkäs sitä AA-sovellusta sit vielä tarvitaan, eli mitä etua siitä ois? Vai onkohan Rouvalla se - muuta säätöä ei kyl ole tehty kun luutuuttiparitus. Eikä ikinä ole telefooni ollut piuhalla autossa kii.
Siis - mitä hyötyä AA:sta on, kun luutuutilla saa kaik ominaisuudet siirtymään auton infonäytölle ja kaiuttimiin?

Anteeksi maalaisuutein, edellinen omistaja oli hommannu kaik maholliset hilppeet - puol vuotta oli ajettu kun hokasin kaistavahdin ja pysäköintiavustajan ja vieläkin varmaan on jotain ominaisuuksia mistä ei ole aavistustakaan... Se kyl ihmetyttää kun on vakkari ja törmäysvarotin ettei niitä ole saatu keskustelemaan keskenään ja tehty adaptiivista vakkaria (luulisin?)
Astra Sports Tourer Innovation 1.4 turbo 110 kW AT6 vm 2018
ex. Astra (H) Ultimate Wagon, 1.6i M5, 85 kW, vm 2010
ex. Astra (G) Sedan, 1,6 8V, M5, 62 kW, vm 2002
Laitetaanjotain
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Marras 2021, 08:36

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Laitetaanjotain »

1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 18:27
Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 15:37
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 11:41 Onko tiedostoa ladattu autoon ennen noita päivityksiä?
Tiedostoa?

En osaa kyllä sanoa, luulisi wetterin tietävän mitä tekee ja kun viihdekeskuksessa oli kuulemma jo uusin ohjelmistoversio niin eikö AA pitäisi siinä jo olla?
Tästä ketjusta löytyy mun kirjoittama viesti. Oon tuon päivityksen itse tehnyt joitakin vuosia sitten ja muistan sen niin että ensin pitää ladata uudempi softa tikulle ja se autoon ja sen jälkeen ohjelmointi.

Haluan kuitenki painottaa sitä että tosta on parivuotta kun olen tuon homman tehnyt merkkiliikkeessä.
En asiasta hirveesti tiedä niin en kehannu alkaa "neuvomaan" wetterillä sitä porukkaa :o
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13464
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 20:08
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 18:27
Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 15:37
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 11:41 Onko tiedostoa ladattu autoon ennen noita päivityksiä?
Tiedostoa?

En osaa kyllä sanoa, luulisi wetterin tietävän mitä tekee ja kun viihdekeskuksessa oli kuulemma jo uusin ohjelmistoversio niin eikö AA pitäisi siinä jo olla?
Tästä ketjusta löytyy mun kirjoittama viesti. Oon tuon päivityksen itse tehnyt joitakin vuosia sitten ja muistan sen niin että ensin pitää ladata uudempi softa tikulle ja se autoon ja sen jälkeen ohjelmointi.

Haluan kuitenki painottaa sitä että tosta on parivuotta kun olen tuon homman tehnyt merkkiliikkeessä.
En asiasta hirveesti tiedä niin en kehannu alkaa "neuvomaan" wetterillä sitä porukkaa :o
Joo eikä niilläkään oo helppoa. Melko uusi liike eikä sitä tietoa helposti ole saatavilla.

Voihan sitä varovasti kysyä.

Kamalaa nykyään nuo lisenssi maksut kun jotain pitää ohjelmoida. Korjaamon työveloituksen päälle vielä noita maksuja joutuu maksamaan.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
kjans
'Senator'
'Senator'
Viestit: 347
Liittynyt: 04 Loka 2010, 16:06

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja kjans »

Arikultsi2 kirjoitti: 24 Tammi 2022, 19:47 Yritin lukea ketjua ja ymmärtää. Kuuklasin Android autoa mut en vieläkään ymmärrä mistä on kyse?
Rouvan kännykkä keskustelee Rouvan Astran kanssa ihan sujuvasti luutuutilla. Auton näytöstä näppäilemällä voi soitella ja esim. reissulla kuunnella YLE Areenasta Muistojen bulevardia aivan sujuvasti. Mihinkäs sitä AA-sovellusta sit vielä tarvitaan, eli mitä etua siitä ois? Vai onkohan Rouvalla se - muuta säätöä ei kyl ole tehty kun luutuuttiparitus. Eikä ikinä ole telefooni ollut piuhalla autossa kii.
Siis - mitä hyötyä AA:sta on, kun luutuutilla saa kaik ominaisuudet siirtymään auton infonäytölle ja kaiuttimiin?

Anteeksi maalaisuutein, edellinen omistaja oli hommannu kaik maholliset hilppeet - puol vuotta oli ajettu kun hokasin kaistavahdin ja pysäköintiavustajan ja vieläkin varmaan on jotain ominaisuuksia mistä ei ole aavistustakaan... Se kyl ihmetyttää kun on vakkari ja törmäysvarotin ettei niitä ole saatu keskustelemaan keskenään ja tehty adaptiivista vakkaria (luulisin?)
Omalla kohdalla Google Mapsin (tai Wazen, tai TomTomin) saaminen auton ruudulle oli se tärkein ominaisuus AA:ssa, omassa autossa kun navigaattoria ei ole. Waze myös siitä näppärä että se näyttää gps-nopeuden näytöllä, sekä ilmoittaa kameroista, tutkista, onnettomuuksista, ruuhkista sun muusta poikkeavasta karttadatan/käyttäjien ilmoitusten perusteella. Koen myös useimmissa tilanteissa helpommaksi käyttää niin karttoja kuin spotifytä/muuta musiikkitoistinta ajon aikana auton ruudulta kuin kännykästä. Bluetoothin kautta kun toimii spotifysta musiikkia soittaessa lähinnä play/pause/edellinen/seuraava napit eikä muuta voi tehdä.
-(z)- Astra K ST 1.4T 150hv AT
opelonparas
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 205
Liittynyt: 13 Touko 2014, 19:13

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja opelonparas »

Itse kanssa tapaan mieluummin yhdistää puhelimen (iPhone) piuhalla autoon etenkin silloin, kun pitää navigoida. Oman kokemukseni mukaan Astran integroitu navi ei ole kovinkaan näppärä / nopea esim. uudelleenreitityksissä. Myös aika-arviot reitistä sinne päin verrattuna esim. Google Mapsin antamiin.
Astra K Sports Tourer 1.4 T (110 kW) AT
Ex: Vectra C Wagon 1.8 (103 kW) AT | Vectra B Wagon 1.6 (74 kW) MT
Laitetaanjotain
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Marras 2021, 08:36

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Laitetaanjotain »

Minulla autossa siis tälläinen "viihdekeskus":
Kuva

Ja ohjelmistoversio tämä:
Kuva

Kehtaisko joku jolla AA toimii niin verrata ohjelmistoversioita tai saako tähän kyseiseen sterkkaan ees AA:ta :roll:
sepposeposeppo
'Agila'
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Touko 2021, 21:10

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja sepposeposeppo »

Ennen päivittämistä ei ollut kun vaan applen puhelimelle valikossa teksti.

Meni hermot tuohon ohjelmistopäivityksen saamiseen, kun ei ollut huoltoliikkeillä tarvittavaa tietoa kunnes sain Porvoon Laakkosella loppuen lopuksi sen hoidettua. Niillekin oli vähän uusi juttu koko päivitysprosessi. Vuosimalli 2016 astra evoluutio-paketilla Navi-900 jne.

Sen lisäksi vielä piti puhelimeen ladata android auto kun ei jostain syystä ollut.
JarnoF
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 12
Liittynyt: 05 Heinä 2021, 09:57

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja JarnoF »

Minulle tuo Android Auton käyttö on aikalailla automaatio. Kun istun autoon, puhelin heti ensimmäisenä piuhaan kiinni. Aikaa tuohon menee n. 5 sekuntia. Joku valitti, että pitäisi olla langaton Android Auto. En koe tuota piuhaa ongelmana. Samallahan puhelin myös latautuu. Kun puhelin on kiinni piuhassa, näytöltä AA auki ja yleensä Waze päälle, joskus harvoin Google Maps. Syötän aika usein tuohon navigointiin myös ajoni kohteenkin, vaikka 99% ajoista kohdistuukin ihan tuttuihin kohteisiin. Silloin tällöin saattaa olla Navin liikennetiedotteista ja uudelleenreitityksistä ihan apuakin.

Autossa on oma navikin, mutta toiminnallisuuksiltaan aika paljon jäljessä noista Googlen ilmaisnaveista. Lisäksi Astran naviin ei ole saanut uutta karttadataa enää v. 2019 jälkeen. Ja vaikka saisikin, karttapäivitys olisi n. 100€/päivitys! Kerran tuon päivityksen olen ostanut. Taisi olla juuri tuo viimeisin saatavilla oleva.
Arikultsi2
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 38
Liittynyt: 31 Elo 2020, 15:52

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Arikultsi2 »

kjans kirjoitti: 25 Tammi 2022, 10:36
Arikultsi2 kirjoitti: 24 Tammi 2022, 19:47 Yritin lukea ketjua ja ymmärtää. Kuuklasin Android autoa mut en vieläkään ymmärrä mistä on kyse?
Rouvan kännykkä keskustelee Rouvan Astran kanssa ihan sujuvasti luutuutilla. Auton näytöstä näppäilemällä voi soitella ja esim. reissulla kuunnella YLE Areenasta Muistojen bulevardia aivan sujuvasti. Mihinkäs sitä AA-sovellusta sit vielä tarvitaan, eli mitä etua siitä ois? Vai onkohan Rouvalla se - muuta säätöä ei kyl ole tehty kun luutuuttiparitus. Eikä ikinä ole telefooni ollut piuhalla autossa kii.
Siis - mitä hyötyä AA:sta on, kun luutuutilla saa kaik ominaisuudet siirtymään auton infonäytölle ja kaiuttimiin?

Anteeksi maalaisuutein, edellinen omistaja oli hommannu kaik maholliset hilppeet - puol vuotta oli ajettu kun hokasin kaistavahdin ja pysäköintiavustajan ja vieläkin varmaan on jotain ominaisuuksia mistä ei ole aavistustakaan... Se kyl ihmetyttää kun on vakkari ja törmäysvarotin ettei niitä ole saatu keskustelemaan keskenään ja tehty adaptiivista vakkaria (luulisin?)
Omalla kohdalla Google Mapsin (tai Wazen, tai TomTomin) saaminen auton ruudulle oli se tärkein ominaisuus AA:ssa, omassa autossa kun navigaattoria ei ole. Waze myös siitä näppärä että se näyttää gps-nopeuden näytöllä, sekä ilmoittaa kameroista, tutkista, onnettomuuksista, ruuhkista sun muusta poikkeavasta karttadatan/käyttäjien ilmoitusten perusteella. Koen myös useimmissa tilanteissa helpommaksi käyttää niin karttoja kuin spotifytä/muuta musiikkitoistinta ajon aikana auton ruudulta kuin kännykästä. Bluetoothin kautta kun toimii spotifysta musiikkia soittaessa lähinnä play/pause/edellinen/seuraava napit eikä muuta voi tehdä.
Kiitos vastauksesta. Ilmeisesti käyttöliittymän käyttäjät ovat sen verran vähään tyytyväisiä, että meidän tapauksessa AA ei antaisi juurikaan mitään lisäarvoa. Ihan mahtavaahan on että luutuutilla voi helposti käyttää auton kosketusnäyttöä ja äänentoistoa niissä asioissa joita tarvitaan. Spotifytä ei tarvita ja navigaattori on näytössä. Jos tulee pitempi esim. lomamatka, niin voi pistää Garminin imukupilla tuulilasiin, mutta eihän sellaisia reissuja nykyisessä tautitilanteessa ole näkyvissä. Auton navin matka-aika-arviot (heh, heh - yhdyssana kahdella yhdysviivalla :o ) ovat tosiaan ihan yhtä tarkkoja kuin ajotietokoneen keskikulutuslukemat, tosin eri suuntaan: matka-aika 10-20% yläkanttiin ja ilmoitettu keskikulutus 10-20% todellista matalampi. Tuo jälkimmäinen ärsyttää enemmin, tämän palstan kommenttien mukaan se on kaikissa K Astroissa noin, eli ei satunnainen virhe vaan valmistajan tietoinen päätös ilmoittaa vääristeltyjä kulutuslukemia :evil:
Voinen siis todeta että tämä keskustelu ei koske minua, mutta olihan se mielenkiintoista tietää mistä keskustellaan. Rouva käyttää kännykkäänsä tietoliikenteeseen ja pitää sitä aina mukanaan. Hankin ensimmäisen matkapuhelimeni työkäyttöön 29 vuotta sitten. Koska en ole enää työelämässä eikä ole vaatimusta olla aina tavoitettavissa, puhelin on kotona, paitsi erityisestä syystä, esim. turvallisuusvälineenä mukana merellä tai metsätöissä.
Astra Sports Tourer Innovation 1.4 turbo 110 kW AT6 vm 2018
ex. Astra (H) Ultimate Wagon, 1.6i M5, 85 kW, vm 2010
ex. Astra (G) Sedan, 1,6 8V, M5, 62 kW, vm 2002
Laitetaanjotain
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 22
Liittynyt: 17 Marras 2021, 08:36

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Laitetaanjotain »

1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 22:34
Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 20:08
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 18:27
Laitetaanjotain kirjoitti: 24 Tammi 2022, 15:37
1,2sorsa kirjoitti: 24 Tammi 2022, 11:41 Onko tiedostoa ladattu autoon ennen noita päivityksiä?
Tiedostoa?

En osaa kyllä sanoa, luulisi wetterin tietävän mitä tekee ja kun viihdekeskuksessa oli kuulemma jo uusin ohjelmistoversio niin eikö AA pitäisi siinä jo olla?
Tästä ketjusta löytyy mun kirjoittama viesti. Oon tuon päivityksen itse tehnyt joitakin vuosia sitten ja muistan sen niin että ensin pitää ladata uudempi softa tikulle ja se autoon ja sen jälkeen ohjelmointi.

Haluan kuitenki painottaa sitä että tosta on parivuotta kun olen tuon homman tehnyt merkkiliikkeessä.
En asiasta hirveesti tiedä niin en kehannu alkaa "neuvomaan" wetterillä sitä porukkaa :o
Joo eikä niilläkään oo helppoa. Melko uusi liike eikä sitä tietoa helposti ole saatavilla.

Voihan sitä varovasti kysyä.

Kamalaa nykyään nuo lisenssi maksut kun jotain pitää ohjelmoida. Korjaamon työveloituksen päälle vielä noita maksuja joutuu maksamaan.
Mulle se huoltopäällikkö sanoi päivityksen koko hinnaksi 80€, en tiiä onko se vähän vai paljon...
Askoik
'Senator'
'Senator'
Viestit: 551
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 17:59

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Askoik »

Arikultsi2 kirjoitti: 26 Tammi 2022, 10:15 Auton navin matka-aika-arviot (heh, heh - yhdyssana kahdella yhdysviivalla :o )
Länsiväylältä Porkkalanniemen kärkeen Astran navi ehdotteli muistaakseni jotain 50 - 60 min matka-aikaa. Onhan se mutkainen tie, mutta varovaisellakin vauhdilla selvisin sen muistaakseni noin puoleen tuntiin. Muulloinkin jonnekin vieraaseen paikkaan ajaessa on ollut pelko, että minähän myöhästyn, mutta sitten olenkin 10 min ajoissa perillä. Googlemaps on tosiaan paljon tarkempi, kartat päivittyy sitä mukaa kun uusia teitä avataan ja onnettomuudet yms. hidasteetkin Google tietää aika hyvin.

Arikultsi2 kirjoitti: 26 Tammi 2022, 10:15 Koska en ole enää työelämässä eikä ole vaatimusta olla aina tavoitettavissa, puhelin on kotona, paitsi erityisestä syystä, esim. turvallisuusvälineenä mukana merellä tai metsätöissä.
Mielestäni sekin on jo ihan erityinen syy, jos lähden autolla yli kilometrin päähän kotoa. Ikävä järjestää esim. hinausautoa paikalle, jos joutuisin pysäyttämään jonkun ohikulkijan hänen puhelinta lainatakseni ja rukoilemaan häntä jäämään vielä odottelemaan, jos hinausautokuski soittaa kohta takaisin tarkempia tietoja kysyäkseen. Tästäkin on tuore kokemus, kun Astra yllättäen hajosi tienposkeen pari viikkoa sitten. Minä soitin ensin Opel Assistanceen, josta perustivat tiketin sekä hinausautofirmalle, että sijaisautofirmalle. Sitten minulle päin tuli vielä kolme puhelua: hinausautofirman ajojärjestelijältä, autovuokraamosta ja vielä itse hinausautokuskilta. Vasta viimeisen puhelun aikana selvisi, että paikalle on tulossa yksi eikä kaksi hinausautoa, kun alkuun vaikutti jo siltä, että sijaisauto saattais tulla toisen hinausauton lavalla ihan eri suunnasta.

Jos ei puhelinta halua kantaa mukana, niin voihan sen jättää hanskalokeroon ja pistää äänettömällekin, niin saa olla rauhassa. Mutta kyllä se puhelin on hyvä olla mukana aina kun autoilee ja erityisen tärkeää siinä olisi olla myös "112 Suomi" sovellus.
Askoik
'Senator'
'Senator'
Viestit: 551
Liittynyt: 08 Helmi 2018, 17:59

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Askoik »

Askoik kirjoitti: 27 Tammi 2022, 12:42
Arikultsi2 kirjoitti: 26 Tammi 2022, 10:15 Auton navin matka-aika-arviot (heh, heh - yhdyssana kahdella yhdysviivalla :o )
Länsiväylältä Porkkalanniemen kärkeen Astran navi ehdotteli muistaakseni jotain 50 - 60 min matka-aikaa. Onhan se mutkainen tie, mutta varovaisellakin vauhdilla selvisin sen muistaakseni noin puoleen tuntiin. Muulloinkin jonnekin vieraaseen paikkaan ajaessa on ollut pelko, että minähän myöhästyn, mutta sitten olenkin 10 min ajoissa perillä. Googlemaps on tosiaan paljon tarkempi aikaennusteissaan, kartat päivittyy sitä mukaa kun uusia teitä avataan ja onnettomuudet yms. hidasteetkin Google tietää aika hyvin.

Arikultsi2 kirjoitti: 26 Tammi 2022, 10:15 Koska en ole enää työelämässä eikä ole vaatimusta olla aina tavoitettavissa, puhelin on kotona, paitsi erityisestä syystä, esim. turvallisuusvälineenä mukana merellä tai metsätöissä.
Mielestäni sekin on jo ihan erityinen syy, jos lähden autolla yli kilometrin päähän kotoa. Ikävä järjestää esim. hinausautoa paikalle, jos joutuisin pysäyttämään jonkun ohikulkijan hänen puhelinta lainatakseni ja rukoilemaan häntä jäämään vielä odottelemaan, jos hinausautokuski soittaa kohta takaisin tarkempia tietoja kysyäkseen. Tästäkin on tuore kokemus, kun Astra yllättäen hajosi tienposkeen pari viikkoa sitten. Minä soitin ensin Opel Assistanceen, josta perustivat tiketin sekä hinausautofirmalle, että sijaisautofirmalle. Sitten minulle päin tuli vielä kolme puhelua: hinausautofirman ajojärjestelijältä, autovuokraamosta ja vielä itse hinausautokuskilta. Vasta viimeisen puhelun aikana selvisi, että paikalle on tulossa yksi eikä kaksi hinausautoa, kun alkuun vaikutti jo siltä, että sijaisauto saattais tulla toisen hinausauton lavalla ihan eri suunnasta.

Jos ei puhelinta halua kantaa mukana, niin voihan sen jättää hanskalokeroon ja pistää äänettömällekin, niin saa olla rauhassa. Mutta kyllä se puhelin on hyvä olla mukana aina kun autoilee ja erityisen tärkeää siinä olisi olla myös "112 Suomi" sovellus. Nopeuttaa ihan ratkaisevasti avun perille tuloa, kun ei tarvi arvailla, että missäs kohdin Oulun ja Jyväskylän välillä me nyt tarkalleen ollaankaan, vaan hätäkeskus näkee sijaintisi suoraan.
Beat
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 30
Liittynyt: 09 Huhti 2016, 21:04

Re: Astra K Android Auto

Viesti Kirjoittaja Beat »

Laitetaanjotain kirjoitti: 25 Tammi 2022, 14:15 Minulla autossa siis tälläinen "viihdekeskus":
Kuva

Ja ohjelmistoversio tämä:
Kuva

Kehtaisko joku jolla AA toimii niin verrata ohjelmistoversioita tai saako tähän kyseiseen sterkkaan ees AA:ta :roll:
Kuva
Kuva
Laitetaanjotain kirjoitti: 26 Tammi 2022, 12:38 Mulle se huoltopäällikkö sanoi päivityksen koko hinnaksi 80€, en tiiä onko se vähän vai paljon...
Kuva
Vastaa Viestiin