Ohjauskulmat säädetty. Käytin kaikki akselin pultit irti ja jumppasin eestaas tuota taka-akselia tuloksetta. Taka-akselin kulkukulmaa ei saa nolliin. -0,06. Ja ratti ei tullut ihan 100% suoraan. On kuitenkin paljon parempi mitä oli ja kokonaisauraukset on nyt ohjearvossaan ettei kuluttele renkaita.
Meinasin toisen avaimen laittaa (14e kopio) totesin sitten kokkolan lukossa että tuo kopiohan oli peilikuva
ja meinasin sirunohjelmoida niin huomasin että turvakoodi puuttuu autosta
->uusi avainosa tilattu ebaystä 5puntaa
Säädin lisävalot matolaatikolla ja parani huomattavasti. Ajovaloumpiot taas on niin sumeat ettei näe valokuviota laisinkaan.
Sitten vikoja
-Oikealla edessä vakaajanrunkopuslassa välystä.
-Oikeassa helmassa kaksi 3cm reikää.
-oikealla edessä jarruputken kiinnike irti.
-öljypohjantiiviste hikoilee läpi.
-vaihteisto öljyinen, vetoakselinstefat vuotaa tai siirtäjänstefa huohottaa
-Vasemmasta helmasta puuttuu kiinnikkeitä.
-vasentakajarruputki vedetty mistä sattuu ja vanhat roikkuu mukana...
-Termostaatti taitaa olla heikko. Kestää 10km ajaa ennen kuin moottorinlämmöt nousee sinne 85asteeseen ulkolämpötilan ollessa +8astetta
-takaluukku ei pysy ylhäällä jos on viileä aamu.
-samoin tyhjäkäynti on aamuisin korkealla. Tosin kierrokset laskee normaaliksi kun polkee kaasua.
Poistin liikenteestä ja jatketaan keväämmällä kun olen nuo vanhat talvirenkaatkin heittänyt molemmista astroista menemään eikä ole tälle aikaa.
Aloituksen F astra mennyt katsastuksesta läpi huomautuksetta ja käynyt euromasterilla öljynvaihdossa. Liikkuu nykyään eteläpohjanmaan puolella.
received_725367014680154.jpeg