Kimppatilausta pienoismalleista (Saksasta)

Keskustelua pienoismalleista, mittakaava vapaa, rakennussarjat, valmiiksirakennetut, radio-ohjattavat ym. sekä Opel-keräilyesineistä
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Kimppatilausta pienoismalleista (Saksasta)

Viesti Kirjoittaja Ville »

Itse meinasin tilata auton http://www.hr-specials.de ja tiedustelin sen verran että ainakin ne lähettävät tänne pohjolaan noita :smile:

Sieltä löytyy Opeleista lähinnä coupeja. Sieltä löytyy myös figuureja, dioramoja, vanteita yms. heebeliä. Käykää katsomassa kertokaa mielenkiintonne.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1329
Liittynyt: 01 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja rasmus »

byyyyäh.. ei ollu kuvaa 400 mantasta!
Vectra B2 caravan
Jani Mukkala
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1077
Liittynyt: 23 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Olihan siellä muutama nätti pienoismalli mikä kiinnostaisi,esim. tuo manta b gt/e bbs desing,kadett b coupe rallye bbs desing ja kadett c coupe gt/e w.röhrl.
Ei ole riemulla rajaa,kun opelilla ajaa!
Avatar
Ville
OCF Sprinttikunkku 2010
OCF Sprinttikunkku 2010
Viestit: 4371
Liittynyt: 01 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Ville »

Eli nyt tilaus voisi taas olla ajankohtainen vuodenvaihteessa. Käykää ihmeessä tutustumassa tonne, ja varsinkin oheiskamaan kuten vanteisiin, löytyy kunnon kamaa 8)

Mikäli olet kiinnostunut niin laita mailia mulle niin järkkäillään hommaa.
Manta B turbo -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

Mua kiinnostaa tuolta kyllä tuo 1:18 Manta 400 transkit (un18001). Tuohan tarvitsee vielä pohjaksi Revellin Mantan, mutta sellaisen olen ostanut (toisen) jo aikoja sitten tuota muutosta varten... :)
irmscher4000i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 390
Liittynyt: 16 Maalis 2005, 19:59
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja irmscher4000i »

ois kiva ku jostain löytys senator b pienoismalli ja mieluummin irmscher senator. mut ei taida olla semmosia!?! :roll:
Tapsu
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 157
Liittynyt: 05 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Tapsu »

EVO-500 pienoismalli tai koottava kiinnostas kans..et ata satu tietämään mistä sellasen löytäs?
caravaanari3,0
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 226
Liittynyt: 04 Elo 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja caravaanari3,0 »

Toi kiinnostas jos oot tilailemas mi45620 OPEL KADETT C COUPE IN GRÜN
GeeTee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 452
Liittynyt: 25 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

irmscher4000i
'Senator'
'Senator'
Viestit: 390
Liittynyt: 16 Maalis 2005, 19:59
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja irmscher4000i »

GeeTee kirjoitti:irmscher4000i Mulla on b-senun pienoismalli. http://public.fotki.com/TipiT/senu/senu ... a_003.html
Tuo tuli tilattua tuolta http://www.modelcars.com.au/default.asp ... ust&Page=5
joo täytyy tilata kans tommone ja kyhäillä siitä aidon näkönen irmeli jos ei löydy ensin oikeeta irmelin pienoismallia ja kiitos tosta tiedosta 8)
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Ei löytyny Rekord C Coupea, muutamia oon löytäny metallisina, mutta pikkuosista ne on mukavampia tehhä. Joskus pienenä tullu tehtyä noita enemmänkin.
Avatar
Sorjonen
'Senator'
'Senator'
Viestit: 480
Liittynyt: 16 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Sorjonen »

Anonymous kirjoitti:Ei löytyny Rekord C Coupea, muutamia oon löytäny metallisina, mutta pikkuosista ne on mukavampia tehhä. Joskus pienenä tullu tehtyä noita enemmänkin.
Tää oli siis mun viesti :oops:
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

irmscher4000i kirjoitti:
GeeTee kirjoitti:irmscher4000i Mulla on b-senun pienoismalli. http://public.fotki.com/TipiT/senu/senu ... a_003.html
Tuo tuli tilattua tuolta http://www.modelcars.com.au/default.asp ... ust&Page=5
joo täytyy tilata kans tommone ja kyhäillä siitä aidon näkönen irmeli jos ei löydy ensin oikeeta irmelin pienoismallia ja kiitos tosta tiedosta 8)
Opelin tehtaalla oli tehtaan pienoismallikokoelmissa myös Irmscher Senatorin pienoismalli, mulla on siitä valokuvakin koneella, mutta en tiedä oliko se käsin tehty tai modifioitu malli (varmaankin oli) vai valmismalli.

Kuva
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
GeeTee
'Senator'
'Senator'
Viestit: 452
Liittynyt: 25 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja GeeTee »

Taitaa nuo mallit olla kyllä kaikki modifioituja koska näyttävät paljon paremmilta kuin tuo Gaman versio.
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja ata »

GeeTee kirjoitti:Taitaa nuo mallit olla kyllä kaikki modifioituja koska näyttävät paljon paremmilta kuin tuo Gaman versio.
Joo, mutta noista Gaman malleista saa aika pienilläkin modifikaatioilla paljon parempia. Olihan noissa tehtaan malleissa lisätty mm. peilit, vaihdettu renkaat ja vanteet, maalattu kahvat ja lisätty detaljeja. Mutta tuollaisesta Gaman mallista ne varmaan on tehty. Itekin olen modifioinut Gaman A-Vectroja ja Calibroja muutamia kappaleita.
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Vastaa Viestiin