E-Kadett ja "dtm" pyyhin!

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Jani Mukkala
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 1077
Liittynyt: 23 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Jani Mukkala »

Kertokaapas mistä saisi tuollaisen dtm-pyyhkimen e-kadettiin? Olen kysellyt jo kaikki osa-firmat läpi mutta mistään ei löydy, sutiilla olis mutta se ei ole pystynyt sitä toimittamaan ja yhdessä toisessa firmassa olis kyllä mutta hinta olis n.320e. Vai täytyykö ruveta itse tekemään sitä? jos joutuu,niin neuvokaa sen tekemisessä? Vai sopisiko unon moottori+vivusto helpolla sovittamisella?
AJ
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki/Ylistaro

Viesti Kirjoittaja AJ »

Muistaakseni E-kadetissa on ainakin se muovinen juttu missä on pyyhkimien reiät joten sitä joutuu sahaamaan ja lasikuiduttamaan toisen reiän umpeen.

Ja kyllähän se Unon moottori sinne menee kun vain aikansa sovittaa.
kadettgsi
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 628
Liittynyt: 12 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja kadettgsi »

Kyllä tosta kadetin moottorista saa tehtyä ihan hyvän vivuston. Moottorista lähtevää "veiviä" jossa on pallonivel päässä vain pidennetään jolloin liikerata pitenee.
Itse tein kyseiseen veiviin vielä halkion jolloin sen pituutta pystyy säätämään. Muovi panelin voi muutella itse kuidulla ja kitillä tai mahdollisuuksien mukaan voi koittaa tilata Englannista oikean puoleisen ohjauksen toisen muovin (Engelsmannit tilaavat vasemman puoleisen ohjauksen muoveja).
Vastaa Viestiin