CIH R4 -koneiden viritys
prostreetiltä tuli tollanen paketti ehdotus?
Opel CIH-4 2,0 vapaastihengittävä viritysosia
9-2005
Wiseco pattipää "RF" takomännät 96mm tai 98mm h 690,- srj
Eagle takoteräs kiertokanget sis ARP pultit h 395,- srj
Clevite 77 punametallilaakerit h 20,- srj
em hinnat pikatilauksena
tarjoushinta em osat pakettina yht 1000,-
n 1 vko pidempi toimitusaika
Parhain Terveisin,
Pro&Street
Opel CIH-4 2,0 vapaastihengittävä viritysosia
9-2005
Wiseco pattipää "RF" takomännät 96mm tai 98mm h 690,- srj
Eagle takoteräs kiertokanget sis ARP pultit h 395,- srj
Clevite 77 punametallilaakerit h 20,- srj
em hinnat pikatilauksena
tarjoushinta em osat pakettina yht 1000,-
n 1 vko pidempi toimitusaika
Parhain Terveisin,
Pro&Street
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
ostat ne wisecon pattipäät ja sit etit jostai ne 1.9veivit nii se o sit siinäjaakkoaj kirjoitti:kampura on 2.0:sesta, auki olevat on männät ja veivit. Niihin tarvisin nyt hyvän paketin..mut mitkä? oisko noi 1.9 teräsvalukanget ja sit jotku 96mm männät? mitä ootte mieltä asiantuntiat?, tilavuutta en kasvat muutakun ylikoon männillä
eiku perskeles! wiseco et taida tehdä noin isolla pklla pattipäitä??? lohkon dekki korkeus on 208, veivi 128, iskun puolikas 69,8:2= 34.9 eli 128+34.9=162.9 208-162.9=45.1 eli pkn pitäs olla 45.1mm mutta prostreetin sivuilla pattien pk on 28mm joten mikäs tässä nyt sitten auttaa?? eipä käy sitte toi setti
elikkäs tulis helpommaks ostaa 2.4 sisukset ja kánsi 2.2 tai 2.4(isot venat ja kanavat jo valmiiks) niin sulla o 2.4l kone mutta lohkossa lukee 2.0 HAHAHAHAHAAA saatanan katsastus inssi sää saistit jonkuverran enemän tehoo helpommalla työllä kun kone ois 2.4.. oikealla nokalla voi saavuttaa jo uskomattomia tuloksia sit siihe parantaa kannen virtauksia ja imu puoli virtaavaks niin johan tapahtuu ihmeitä
(oon väsyny)
(oon väsyny)
-Mulla olis myytävänä 69.8mm alakerta 98mm wisecoilla sekä carillon kanginlla.
-98mm poraukselle tehty kansi 46.5mm imu ja 39mm pakovenoilla, virtausmittauksessa virrannut 207hv/12mm koko paketilla = imusarjan sekä 45dhla:n lävitse mitattuna 40mm kurkuilla.
-enem imusarjat tuplille/läppiksille.
-enem p2 nokka.
-dbilas 48mm läppikset.
-040-5742772/ Onger
-98mm poraukselle tehty kansi 46.5mm imu ja 39mm pakovenoilla, virtausmittauksessa virrannut 207hv/12mm koko paketilla = imusarjan sekä 45dhla:n lävitse mitattuna 40mm kurkuilla.
-enem imusarjat tuplille/läppiksille.
-enem p2 nokka.
-dbilas 48mm läppikset.
-040-5742772/ Onger