CIH R4 -koneiden viritys

Keskustelua vapaasti hengittävien moottoreiden virittämisestä ja rakentelusta
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

prostreetiltä tuli tollanen paketti ehdotus?
Opel CIH-4 2,0 vapaastihengittävä viritysosia
9-2005

Wiseco pattipää "RF" takomännät 96mm tai 98mm h 690,- srj
Eagle takoteräs kiertokanget sis ARP pultit h 395,- srj
Clevite 77 punametallilaakerit h 20,- srj

em hinnat pikatilauksena

tarjoushinta em osat pakettina yht 1000,-
n 1 vko pidempi toimitusaika

Parhain Terveisin,

Pro&Street
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
Markto
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 14
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja Markto »

Käytä 1.9 teräskankia! halvat jos pystyy itse niistä tekemään ja kestää!
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Markto kirjoitti:Käytä 1.9 teräskankia! halvat jos pystyy itse niistä tekemään ja kestää!
Mistäs noita 1.9 teräskankia saa? mitä meinaat et jos pystyy itse niistä tekemään? :o
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
ascona_hx40
'Senator'
'Senator'
Viestit: 574
Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
Paikkakunta: garage
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ascona_hx40 »

Wanhoista 1.9 ja liekö 1.7 koneista noita löytyy samoin kuin jostain 60-lukulaisista 2.5S kutosista.

Käytä 2.4/3.0 24V 134mm kankia, saat matalamman kevyemmän männän ja kankikin kestää paremmin kuin 2.0 valutikku.
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Mites noi 2.4/3.0 kanget et onko ne samanmittaset 2.0 kankien kanssa?
Minkähän männät siihen sit menis?
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
Avatar
peewee
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 88
Liittynyt: 27 Syys 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja peewee »

1.9 ja 2.0 kanget 128mm. 2.4 ja 3.0 kanget 134mm.
Manta B
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

jos laittas 2.4/3.0 veivit ni mäntä pitäs olla huonolla matikalla laskettuna 134mm-128mm=5.6mm normia lyhempi? vai mitä...
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
Avatar
peewee
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 88
Liittynyt: 27 Syys 2004, 03:00

Viesti Kirjoittaja peewee »

Jos laitat sinne 2.4:sen kaikki sisuskalut? Kasvaa tuo iskutilavuuskin samalla.
Manta B
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

kampura on 2.0:sesta, auki olevat on männät ja veivit. Niihin tarvisin nyt hyvän paketin..mut mitkä? oisko noi 1.9 teräsvalukanget ja sit jotku 96mm männät? mitä ootte mieltä asiantuntiat?, tilavuutta en kasvat muutakun ylikoon männillä :lol:
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

jaakkoaj kirjoitti:kampura on 2.0:sesta, auki olevat on männät ja veivit. Niihin tarvisin nyt hyvän paketin..mut mitkä? oisko noi 1.9 teräsvalukanget ja sit jotku 96mm männät? mitä ootte mieltä asiantuntiat?, tilavuutta en kasvat muutakun ylikoon männillä :lol:
ostat ne wisecon pattipäät ja sit etit jostai ne 1.9veivit nii se o sit siinä :wink:
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

totta siinä ois yks potenttiaaline vaihtoehto.
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

eiku perskeles! wiseco et taida tehdä noin isolla pklla pattipäitä??? lohkon dekki korkeus on 208, veivi 128, iskun puolikas 69,8:2= 34.9 eli 128+34.9=162.9 208-162.9=45.1 eli pkn pitäs olla 45.1mm mutta prostreetin sivuilla pattien pk on 28mm joten mikäs tässä nyt sitten auttaa?? eipä käy sitte toi setti
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
hexagon
'Senator'
'Senator'
Viestit: 767
Liittynyt: 17 Heinä 2005, 15:46
Paikkakunta: jyväskylä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hexagon »

elikkäs tulis helpommaks ostaa 2.4 sisukset ja kánsi 2.2 tai 2.4(isot venat ja kanavat jo valmiiks) niin sulla o 2.4l kone mutta lohkossa lukee 2.0 :D :D HAHAHAHAHAAA saatanan katsastus inssi :D :D sää saistit jonkuverran enemän tehoo helpommalla työllä kun kone ois 2.4.. oikealla nokalla voi saavuttaa jo uskomattomia tuloksia sit siihe parantaa kannen virtauksia ja imu puoli virtaavaks niin johan tapahtuu ihmeitä :D :lol:



(oon väsyny)
www.thedreamtuners.com

Manta B 20ne -79
Manta B 2,0E Gsi vm-86
KTM SXF250
HONDA CR250
Regno
'Senator'
'Senator'
Viestit: 551
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja Regno »

-Mulla olis myytävänä 69.8mm alakerta 98mm wisecoilla sekä carillon kanginlla.

-98mm poraukselle tehty kansi 46.5mm imu ja 39mm pakovenoilla, virtausmittauksessa virrannut 207hv/12mm koko paketilla = imusarjan sekä 45dhla:n lävitse mitattuna 40mm kurkuilla.

-enem imusarjat tuplille/läppiksille.

-enem p2 nokka.

-dbilas 48mm läppikset.

-040-5742772/ Onger
jaakkoaj
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 229
Liittynyt: 14 Tammi 2005, 02:00
Paikkakunta: Keuruu/Kajaani

Viesti Kirjoittaja jaakkoaj »

Onko kellään kokemusksia enemin E11 nokasta?
Opel Astra F 1.8 16v sport
ex.Opel Manta B 2.0 Gsi
Vastaa Viestiin