Parhaat kommentit poliisille!

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5952
Liittynyt: 08 Touko 2004, 03:00

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Zafira »

viki kirjoitti:
Zafira kirjoitti:
viki kirjoitti:Ei ole kuulemma ´99 vuotisissa autoissa ollutkaan moisia. Aikamme asiasta väiteltiin (muistaakseni ksenonit tuli juuri vuonna 99)
Kyl ne tuli vuonna 91.
Mut tarkotin, että tuohon E39 bemuun ne tuli vuonna 99. Muistaakseni
Kyl ne tuli vuonna 96.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Woody »

Zafira kirjoitti:
viki kirjoitti:
Zafira kirjoitti:
viki kirjoitti:Ei ole kuulemma ´99 vuotisissa autoissa ollutkaan moisia. Aikamme asiasta väiteltiin (muistaakseni ksenonit tuli juuri vuonna 99)
Kyl ne tuli vuonna 91.
Mut tarkotin, että tuohon E39 bemuun ne tuli vuonna 99. Muistaakseni
Kyl ne tuli vuonna 96.
Kaverin ikivanhassa audissakin oli jo ksenonit. Muistan kun tonen paloi ja meni uuden hintaa kysyyn ja kun siinä piti siis se koko umpio vaihtaa niin maksoi jonkun 550€... Kaveri tuumasi varaosa tiskillä että ottaakin niitä heti repullisen.... :lollis:
Avatar
viki
'Senator'
'Senator'
Viestit: 758
Liittynyt: 02 Helmi 2007, 15:46
Paikkakunta: Savo

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja viki »

Kaverin ikivanhassa audissakin oli jo ksenonit. Muistan kun tonen paloi ja meni uuden hintaa kysyyn ja kun siinä piti siis se koko umpio vaihtaa niin maksoi jonkun 550€... Kaveri tuumasi varaosa tiskillä että ottaakin niitä heti repullisen....
Halvalla on saanu. Tuohon aiemmin mainittuun bemuun maksoi about 1100€ kappale. Onneksi meni molemmat vakuutusyhtiön piikkiin, kun tuli otettua pikku hippaa peuran kanssa
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maksda »

Vähän keljutti tänään ja sitten poliisit puhalluttamaan. No ei siinä mitään puhalsin nollat ja tässä sen jälkeinen keskustelu.

Poliisi: Tuulilasis on aika jäässä.

Minä: Joo just töistä lähin enkä jaksanu raapata.

poliisi: Et nää kyllä siitä kunnolla.

Minä: Kyllä mää tarpeeks nään ku ei oo ku kilsa kotiin.

Poliisi: Ei kai se siitä matkasta johdu tarviiko nähä vai ei enhän mää nää tästä ollenkaan läpi.

Minä: Ei sun tartte tällä ajaakkaan.

Poliisi repes ja sano että raaputa se lasi ja lähe kotia. Ihme ettei tullu sakkoo oli poliisilla vissiin hyvä päivä :lollis:
Avatar
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1389
Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Muo henk koht vituttaa ne ketkä ei viitti autoaan puhdistaa, katolla metrilunta taikka sit mitattu silmien väli ja sormilla sulatettu tuulilasiin reiät... :director:
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maksda »

No joo olihan tämä yksi aikamme suurimmista rikoksista :lollis: .Ehkä sen kaks kertaa talvessa jää ikkunat kiireessä raappaamatta ja niistä toisella poliisi rupee siitä kettuilemaan niin onhan se aika koomista kun auto ois siinä kotipihassa kerinny sulaa sitten ennen kun lähen liikenteeseen.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Woody »

Mitä jos siinä kiiressä huonolla näkyvyydellä jää se koululainen auton alle? Ja vain sen takia kun ei viitsinnyt.
Avatar
Paska Omena
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3301
Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

Tuli vaan tästä mieleen. Vitun ärsyttävää näin talvella kun pyyhkijät pyyhkii "liikaa". Ei nyt niin paljoa pidemmässä ajossa haittaa, mutta ennenkuin auto on kunnolla lämmin niin kun roiskii sitä smägmää siihen lasille, niin pyyhkijät vispaa sen 1-2 kertaa liikaa niin että se lasiin tulee sellaset kivat 2 jäistä varttiympyrää.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maksda »

Woody kirjoitti:Mitä jos siinä kiiressä huonolla näkyvyydellä jää se koululainen auton alle? Ja vain sen takia kun ei viitsinnyt.
Niinhän tuossa viestissä luki että kyllä minä näin siitä tarpeeks.
maritus
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 8939
Liittynyt: 19 Joulu 2004, 02:00

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maritus »

maksda kirjoitti:
Woody kirjoitti:Mitä jos siinä kiiressä huonolla näkyvyydellä jää se koululainen auton alle? Ja vain sen takia kun ei viitsinnyt.
Niinhän tuossa viestissä luki että kyllä minä näin siitä tarpeeks.
Jos poliisi siitä joutuu huomauttamaan, niin epäilen.
Avatar
rookie``
'Senator'
'Senator'
Viestit: 565
Liittynyt: 29 Huhti 2011, 17:03
Paikkakunta: Tampere

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja rookie`` »

Näit tarpeeksi, koska kilsa kotio matkaa, eli senverta, että näit vain että missä tie menee?
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maksda »

No täällähän on kissa pöydällä. Mun mielestä on vähän turhaa moralisoida koska jokainen on ihan varmasti ajanu yli/alinopeutta, puhunu kännykkään, rallitellu yleisillä teillä, tehny u - käännöstä vähän väärissä paikoissa tai ajanu jopa kilpaa.Oon kuulu että jotkut ihmiset saa sakkojakin ja jopa kortti lähteny tai pikkusen otettu rohkasevaa. Ite oon saanu viimeseen kymmeneen vuoteen yhet sakot jotka tuli lumipöllyssä kun en nähny 60 rajotusta että silleen. Mulla sentään 1,5 kilsaa kotiin ja koko matka neljän kympin aluetta. Mutta se siitä!. Perille meni ajan tästä lähtien auton halliin sulamaan että sulaa se ikirouta mitä siihen lasiin sataa(sen 5 kertaa vuodessa mitä kuljen autolla töihin)niin ei tarvii olla kanssa autoilijoiden/jalankulkijoiden huolissaan.
Antero
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1633
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Kangasala

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Antero »

maksda kirjoitti:No täällähän on kissa pöydällä. Mun mielestä on vähän turhaa moralisoida koska jokainen on ihan varmasti ajanu yli/alinopeutta, puhunu kännykkään, rallitellu yleisillä teillä, tehny u - käännöstä vähän väärissä paikoissa tai ajanu jopa kilpaa.Oon kuulu että jotkut ihmiset saa sakkojakin ja jopa kortti lähteny tai pikkusen otettu rohkasevaa. Ite oon saanu viimeseen kymmeneen vuoteen yhet sakot jotka tuli lumipöllyssä kun en nähny 60 rajotusta että silleen. Mulla sentään 1,5 kilsaa kotiin ja koko matka neljän kympin aluetta. Mutta se siitä!. Perille meni ajan tästä lähtien auton halliin sulamaan että sulaa se ikirouta mitä siihen lasiin sataa(sen 5 kertaa vuodessa mitä kuljen autolla töihin)niin ei tarvii olla kanssa autoilijoiden/jalankulkijoiden huolissaan.
Tähän vastaaminen ei kyllä tuota kenellekään mitään, mitta mutta menköön.

En ole ikinä, en siis ikinä, enkä tule ikinä rallittelemaan, tekemään laittoimia u-käännöksi enkä varsinkaan ajamaan kilpaa NELJÄNKYMPIN ALUEELLA! Ja ihan varmasti ilmottaudun vapaaehtoiseksi muiluttamaan moiseen syyllistyviä teiden ritareita. Lisäksi kaikissa noissa lainrikkomismuodoissa on kuitenkin se hyvä puoli, että ne eivät estä kuljettajaa näkemään muita tiellä liikkujia ja hidastamaan tarvittaessa. Tiedän, että kaltaisillesi ihmisille kirjoitukseni on yhtä tyhjän kanssa, mutta onko auton alle kuoleva taapero jotenkin helpommin sulatettavissa, kun matkaakin oli vain vähän?
Kuva
maksda
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1689
Liittynyt: 12 Huhti 2009, 13:18
Paikkakunta: Keuruu

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja maksda »

Ei ole helpommin sulateltavissa ja en minä tässä ala itteäni puolustelemaan mutta noi rikkeet mitä tossa luettelin niissä ei ole kyllä ainuttakaan hyvää puolta kuten ei omassakaan ja silti puolustat ennemmin kaaharia. No mutta tää on sen verran offtopikkia että perustakaa mun liikennekäyttäytymisen arvostelulle oma topikki kun taitaa olla tarve niin voitte keskustella ja arpoo sitä ihan rauhassa.
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Parhaat kommentit poliisille!

Viesti Kirjoittaja Woody »

Ei mikään ole rasittavampaa kun tuollainen jauhaminen ja puolustautuminen. Olisit vaan todennnut että, täytyy kyllä ottaa opiksi :roll:
Vastaa Viestiin