läpivienti c vectra

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
janit2
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 174
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo

läpivienti c vectra

Viesti Kirjoittaja janit2 »

niin tietäiskö kukaan mistä kautta sais virtajohdon vedettyä tulipellistä läpi??tutkiskelin tuossa konehuoneen puolelta mutta en löytänyt mitään kohtaa mistä laittas,ainakaan valmiina ei ollu tulpattua meinaan..jos jollain on vaikka sisätilan lämppärille vedetty piuha niin mistäpäin se on pujotettu?
Metro-Sport
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 54
Liittynyt: 16 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Imatra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Metro-Sport »

Samaa läpivientiasiaa itsekin kevättalvesta kyselin, mutta eipä kukaan silloin valistanut... Joten itse piti käydä etsimään. :D Elikkäs itse vedin lämppärin sisähaaran rintapellistä siitä about keskeltä autoa, mistä tulee vaihteensiirron vaijerit konehuoneen puolelle. Siinä kohti on vaijereiden vieressä samassa hässäkässä valmis läpivienti (ainakin mulla oli) ja suht iso virtatouvi mahtuu kyllä. Tulee keskikonsolin taakse kabiinin puolelle. Läpivientihärpäkkeeseen piti vain kairata reikä.

Näin siis itse toteutin läpiviennin, sekavasti selitettynä... :lol: Jos jollain muulla on tiedossa parempi / helpompi paikka niin auttakaa toki miestä mäessä! :wink:
janit2
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 174
Liittynyt: 18 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja janit2 »

kiitosta :D täytyy viikonloppuna yrittää vedellä piuhat konttiin,muuten ois valmista...
jannemeister1974
'Agila'
Viestit: 2
Liittynyt: 19 Kesä 2019, 08:49

Re: läpivienti c vectra

Viesti Kirjoittaja jannemeister1974 »

Samaa täällä kaivellaan...poppiasennukset ja 50mm kaapeli pitäs läpi saada..en keksinyt äkkiä muuta kuin ohjausakselin kumin ulkoreuna..pitää keksiä parempi..ja toinen kyssäri on että jos hommaan 75 euroa maksavan rattiohjausadapterin piuhojen väliin niin toimiiko rattinappuloista myös ajotietokone..vaihdettu siis toinen soitin :)
Vastaa Viestiin