Oukkei, kiitos. Vähän tuota meinasinkin mutta hyvä saada varmistus asialle ennenkuin ostelee osia. kiitokset!Robertx kirjoitti:http://www.motor-talk.de/forum/austausc ... ost4230865
Ihan googlettamalla ensimmäinen hakutulos on tuo.
Soitin CD30 tai CD40. TID / BID näyttö erotetaan TECH2:lla ja uusi GID näyttö yhdistetään soittimeen TECH2:lla. Liitin on yhteensopiva.
Samalla periaatteella voit toteuttaa myös värinäytön ja navin... eli soitin, jossa on navi ja siihen sitten värinäyttö.
Vectra C TID -> GID
Re: Vectra C TID -> GID
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
-
- 'Agila'
- Viestit: 7
- Liittynyt: 04 Syys 2012, 16:07
Re: Vectra C TID -> GID
Hyvää alkavaa kesää!
Alkaakin olla aika että pistän pienen päivityksen tähän ketjuun. Olen vihdoinkin pähkäillyt tuon auton TID -> GID-vaihtamisen loppuun asti (aikaa tähän on hujahtanut lähinnä oman laiskuuden ja kädettömyyden vuoksi) ja ajattelin kirjoittaa ihan suomeksi ohjeet siihen miten homma hoituu. Lisään tämän tekstin myös ketjun aloitusviestiin jotta kaikki jotka etsivät ohjeita saavat myös helpoiten itselleen apua. Laitan myöhemmin pari kuvaa lopputuloksesta ja ehkäpä myös muutaman kuvankaappauksen OP-COM-ohjelmoinnista.
Aluksi mainittakoon että en ole vastuussa autoosi tapahtuvista vahingoista. Jos mokaat niin teet sen omalla vastuullasi.
No niin. Aloituspisteessä meillä on tuore liikkeestä haettu Vectra C vm. 2003 jossa heti sisään käydessä silmiä kirvelee alkuperäinen kolmirivinen TID-näyttö. Urakan lopputuloksena pitäisi kyseisen näytön tilalla olla GID joka kauneudellaan pakahduttaa jokaisen katselijan sydämen. Lisäksi käyttöön saadaan heti tuoreeltaan BC1-ajotietokoneominaisuudet eli keski- ja hetkellinen kulutus, bensatankin käyttösäde, keskinopeus ynnä muuta sellaista mukavaa. Huomioi toki että läpikäytävät ohjeet pätevät vain CDR2005/CCR2006-radioisille autoille, jos rakkineestasi löytyy muun mallinen mölytoosa on luvassa muutama ylimääräinen etappi (radio ja GID pitää parittaa, en ole varma miten se hoituu enkä lähtisi itse ohjelmallisesti sitä sörkkimään).
Ensin pari linkkiä joita hyödynsin projektissa:
http://www.vectra-c.com/forum/showthrea ... TID-to-GID
Ota täältä paperille ylös TID- ja GID-näyttöjen liittimen vaihtamiseen liittyvä kytkentäkaavio.
http://www.opel-niedersachsen.de/bc.html
Sisältää hyödyllisen taulukon joka kertoo ohjelmoinnissa käytettävän koodi-indeksin.
Lista osista jotka tarvitaan:
1. GID-näyttö. Ylläoleva linkki kertoo että GID:t joissa on merkintä EQ,XR,QX,WZ ja EU sopivat CDR2005/CCR2006-radion kanssa yhteen. Tämä merkintä löytyy GID-näytön takana olevasta tarrasta. Näitä saa aika ajoin Britti-eBaysta, http://www.ebay.co.uk , hakusana "vectra c gid".
2. 32-pinninen liitin GIDiin. Jos tätä ei tule näytön mukana on se hankittava itse. Tästä edullisimmalla mitä itse löysin, ilmaiset postikulut ja saapui vielä samalla viikolla: http://www.carsystems.pl/instrument-clu ... id310.html . Pinnit tulevat mukana mutta edellisen liittimen pinnit käyvät tähän myös suoraan, iso plussa.
3. Pyyhkimen viiksi jossa info-näppäimet päässä. Tätä tarvitaan ajotietokoneominaisuuksien hallintaan ja virheilmoitusten hyväksymiseen (mm. pissapojan anturin ilmoituksen nollaus joka perhanan käynnistyksen yhteydessä). Näitäkin löytää Britti-eBaysta, hakusana "vectra c wiper stalk".
4. Pissapojan anturi. Tämä on vapaaehtoinen hankinta, on kuitenkin sen verran halpa että sen asennuttaa ihan mielellään vaikka huollon yhteydessä ellet halua laittaa itse. Saat nauttia edellämainitusta anturin vikailmoituksesta jos et hommaa tätä. eBaysta, hakusana "vauxhall washer bottle sensor".
5. OP-COM-ohjelmointityökalu. Tällä saa nopeasti autonsa sekaisin, jos säädät jotain niin tee se tarkkojen ohjeiden avulla. Tätä voi myös käyttää vikakoodien nollaukseen. Itse hommasin tuollaisen: http://dx.com/p/op-com-v-can-diagnostic ... pel-125880
Värkkien hankkiminen voi vaatia kärsivällisyyttä sillä oikeita osia ei välttämättä heti löydy markkinoilta. Kannattaa kysyä eBay-myyjiltä postituksesta Suomeen vaikkei postitusmahdollisuutta olisikaan myynti-ilmoituksessa listattu, sain oman pyyhkimen viikseni näin.
Ohjeet näytön vaihtamiseen:
1. Irroita näytön ja radion välissä oleva koristelista. Tämä lähtee ihan käsin vetämällä irti. Avaa hansikaslokero ja aloita oikeasta reunasta.
2. Irroita listan alta löytyvät 4 torx-ruuvia jotka pitävät TIDiä ja tuuletinkanavien ritilöitä kiinni. Pistä ruuvit talteen vaikka aurinkolasilokeroon.
3. Ota TID ja tuuletinkanavien ritilät irti ja irroita neljä ruuvia jotka pitävät TIDiä muovikehikossa kiinni. Pistä ruuvit talteen vaikka aurinkolasilokeroon.
4. Irroita TIDin 16-pinninen liitin ja laita TID talteen jotta voit vaikka heittää sillä vesilintua kunhan homma on saatu loppuun.
5*. Irroita johdot 16-pinnisestä liittimestä yksi kerrallaan ja yhdistä ne saman tien oikeaan paikkaansa 32-pinniseen GIDin liittimeen. Käytä hyväksesi aiemman linkin kytkentäkaaviota! Itse käytin pinnien irroittamiseen auki väännettyä klemmaria.
6. Kiinnitä liitin GIDiin, asenna kaikki osat paikalleen. Valmis!
* Yllä linkitetty ohje neuvoo yhdistämään 2 lisäpiuhaa GIDin ja OBD-liittimen välillä. Itse kokeilin sekä ilman että piuhojen kera ja molemmilla toimi.
Ohjeet pyyhkimen viiksen vaihtamiseen:
1. Ota infonappiviiksi käteesi. Näet viiksen varressa olevan uran joka johtaa jousitettuun kuulaan joka pitää viikseä paikallaan.
2. Hanki ohut, pitkulainen apuväline (itse käytin samaa auki väännettyä klemmaria mikä oli käytössä GIDin vaihtamisessa).
3. Mene autoosi ja vedä kumisuoja olemassaolevan viiksen päältä pois.
4. Sujauta apuväline sisään uraa pitkin, paina kuulaa pohjaan ja vedä vanha viiksi ulos.
5. Työnnä uusi viiksi paikalleen. Tehty!
Ohjeet ajotietokoneen ohjelmoimiseen:
1. Asenna OP-COMin ajurit ja OP-COM-ohjelma tietokoneellesi. Ohjeet tästä ketjusta http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=10&t=197883
2. Avaa tuhkakuppi ja vedä se irti. Näet OBD II-liittimen.
3. Käännä virta-avain II-asentoon ja yhdistä OP-COM-laite OBD-liittimeen. Käynnistä OP-COM-ohjelma tietokoneellasi ja yhdistä USB-piuha koneeseen.
4. Valitse automallisi listasta tai käytä automaattista tunnistusta.
5. Odota kunnes kirjoitan tämän ohjeenpätkän loppuun.
Ja noin, vaihtourakan pitäisi olla valmis. Näillä ohjeilla saat koko paketin asennettua päivässä kun itselläni meni pieni ikuisuus asioita pähkäillessä ja säätäessä. Kommentteja ja kysymyksiä voi esittää vaikka tähän ketjuun.
Alkaakin olla aika että pistän pienen päivityksen tähän ketjuun. Olen vihdoinkin pähkäillyt tuon auton TID -> GID-vaihtamisen loppuun asti (aikaa tähän on hujahtanut lähinnä oman laiskuuden ja kädettömyyden vuoksi) ja ajattelin kirjoittaa ihan suomeksi ohjeet siihen miten homma hoituu. Lisään tämän tekstin myös ketjun aloitusviestiin jotta kaikki jotka etsivät ohjeita saavat myös helpoiten itselleen apua. Laitan myöhemmin pari kuvaa lopputuloksesta ja ehkäpä myös muutaman kuvankaappauksen OP-COM-ohjelmoinnista.
Aluksi mainittakoon että en ole vastuussa autoosi tapahtuvista vahingoista. Jos mokaat niin teet sen omalla vastuullasi.
No niin. Aloituspisteessä meillä on tuore liikkeestä haettu Vectra C vm. 2003 jossa heti sisään käydessä silmiä kirvelee alkuperäinen kolmirivinen TID-näyttö. Urakan lopputuloksena pitäisi kyseisen näytön tilalla olla GID joka kauneudellaan pakahduttaa jokaisen katselijan sydämen. Lisäksi käyttöön saadaan heti tuoreeltaan BC1-ajotietokoneominaisuudet eli keski- ja hetkellinen kulutus, bensatankin käyttösäde, keskinopeus ynnä muuta sellaista mukavaa. Huomioi toki että läpikäytävät ohjeet pätevät vain CDR2005/CCR2006-radioisille autoille, jos rakkineestasi löytyy muun mallinen mölytoosa on luvassa muutama ylimääräinen etappi (radio ja GID pitää parittaa, en ole varma miten se hoituu enkä lähtisi itse ohjelmallisesti sitä sörkkimään).
Ensin pari linkkiä joita hyödynsin projektissa:
http://www.vectra-c.com/forum/showthrea ... TID-to-GID
Ota täältä paperille ylös TID- ja GID-näyttöjen liittimen vaihtamiseen liittyvä kytkentäkaavio.
http://www.opel-niedersachsen.de/bc.html
Sisältää hyödyllisen taulukon joka kertoo ohjelmoinnissa käytettävän koodi-indeksin.
Lista osista jotka tarvitaan:
1. GID-näyttö. Ylläoleva linkki kertoo että GID:t joissa on merkintä EQ,XR,QX,WZ ja EU sopivat CDR2005/CCR2006-radion kanssa yhteen. Tämä merkintä löytyy GID-näytön takana olevasta tarrasta. Näitä saa aika ajoin Britti-eBaysta, http://www.ebay.co.uk , hakusana "vectra c gid".
2. 32-pinninen liitin GIDiin. Jos tätä ei tule näytön mukana on se hankittava itse. Tästä edullisimmalla mitä itse löysin, ilmaiset postikulut ja saapui vielä samalla viikolla: http://www.carsystems.pl/instrument-clu ... id310.html . Pinnit tulevat mukana mutta edellisen liittimen pinnit käyvät tähän myös suoraan, iso plussa.
3. Pyyhkimen viiksi jossa info-näppäimet päässä. Tätä tarvitaan ajotietokoneominaisuuksien hallintaan ja virheilmoitusten hyväksymiseen (mm. pissapojan anturin ilmoituksen nollaus joka perhanan käynnistyksen yhteydessä). Näitäkin löytää Britti-eBaysta, hakusana "vectra c wiper stalk".
4. Pissapojan anturi. Tämä on vapaaehtoinen hankinta, on kuitenkin sen verran halpa että sen asennuttaa ihan mielellään vaikka huollon yhteydessä ellet halua laittaa itse. Saat nauttia edellämainitusta anturin vikailmoituksesta jos et hommaa tätä. eBaysta, hakusana "vauxhall washer bottle sensor".
5. OP-COM-ohjelmointityökalu. Tällä saa nopeasti autonsa sekaisin, jos säädät jotain niin tee se tarkkojen ohjeiden avulla. Tätä voi myös käyttää vikakoodien nollaukseen. Itse hommasin tuollaisen: http://dx.com/p/op-com-v-can-diagnostic ... pel-125880
Värkkien hankkiminen voi vaatia kärsivällisyyttä sillä oikeita osia ei välttämättä heti löydy markkinoilta. Kannattaa kysyä eBay-myyjiltä postituksesta Suomeen vaikkei postitusmahdollisuutta olisikaan myynti-ilmoituksessa listattu, sain oman pyyhkimen viikseni näin.
Ohjeet näytön vaihtamiseen:
1. Irroita näytön ja radion välissä oleva koristelista. Tämä lähtee ihan käsin vetämällä irti. Avaa hansikaslokero ja aloita oikeasta reunasta.
2. Irroita listan alta löytyvät 4 torx-ruuvia jotka pitävät TIDiä ja tuuletinkanavien ritilöitä kiinni. Pistä ruuvit talteen vaikka aurinkolasilokeroon.
3. Ota TID ja tuuletinkanavien ritilät irti ja irroita neljä ruuvia jotka pitävät TIDiä muovikehikossa kiinni. Pistä ruuvit talteen vaikka aurinkolasilokeroon.
4. Irroita TIDin 16-pinninen liitin ja laita TID talteen jotta voit vaikka heittää sillä vesilintua kunhan homma on saatu loppuun.
5*. Irroita johdot 16-pinnisestä liittimestä yksi kerrallaan ja yhdistä ne saman tien oikeaan paikkaansa 32-pinniseen GIDin liittimeen. Käytä hyväksesi aiemman linkin kytkentäkaaviota! Itse käytin pinnien irroittamiseen auki väännettyä klemmaria.
6. Kiinnitä liitin GIDiin, asenna kaikki osat paikalleen. Valmis!
* Yllä linkitetty ohje neuvoo yhdistämään 2 lisäpiuhaa GIDin ja OBD-liittimen välillä. Itse kokeilin sekä ilman että piuhojen kera ja molemmilla toimi.
Ohjeet pyyhkimen viiksen vaihtamiseen:
1. Ota infonappiviiksi käteesi. Näet viiksen varressa olevan uran joka johtaa jousitettuun kuulaan joka pitää viikseä paikallaan.
2. Hanki ohut, pitkulainen apuväline (itse käytin samaa auki väännettyä klemmaria mikä oli käytössä GIDin vaihtamisessa).
3. Mene autoosi ja vedä kumisuoja olemassaolevan viiksen päältä pois.
4. Sujauta apuväline sisään uraa pitkin, paina kuulaa pohjaan ja vedä vanha viiksi ulos.
5. Työnnä uusi viiksi paikalleen. Tehty!
Ohjeet ajotietokoneen ohjelmoimiseen:
1. Asenna OP-COMin ajurit ja OP-COM-ohjelma tietokoneellesi. Ohjeet tästä ketjusta http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=10&t=197883
2. Avaa tuhkakuppi ja vedä se irti. Näet OBD II-liittimen.
3. Käännä virta-avain II-asentoon ja yhdistä OP-COM-laite OBD-liittimeen. Käynnistä OP-COM-ohjelma tietokoneellasi ja yhdistä USB-piuha koneeseen.
4. Valitse automallisi listasta tai käytä automaattista tunnistusta.
5. Odota kunnes kirjoitan tämän ohjeenpätkän loppuun.
Ja noin, vaihtourakan pitäisi olla valmis. Näillä ohjeilla saat koko paketin asennettua päivässä kun itselläni meni pieni ikuisuus asioita pähkäillessä ja säätäessä. Kommentteja ja kysymyksiä voi esittää vaikka tähän ketjuun.
Re: Vectra C TID -> GID
itellä veccu C vm. 2003 ja tuo kolmitoiminäyttö + CDR2005 niin meneekös tuohon nyt semmonen ajotietokone jossa takana tämmönen tarra?
http://m1067.photobucket.com/albumview/ ... g.html?o=0
ja mistä tiedän tarviiko pariliitosta purkaa edellisestä autosta kun myyjältäkään ei tuntunut tuohon vastausta tulevan??
http://m1067.photobucket.com/albumview/ ... g.html?o=0
ja mistä tiedän tarviiko pariliitosta purkaa edellisestä autosta kun myyjältäkään ei tuntunut tuohon vastausta tulevan??
Re: Vectra C TID -> GID
Eilettäin vaihtelin omaan vectraan tuon gidin tidin tilalle. Niinkuin tuolla aikaisemmin mainittiin, pitäisi gidin takaa löytyä joku seuraavista koodeista: EQ,XR,QX,WZ tai EU, jotta paritusta ei tarvi purkaa.
Ilmeisesti näitä gidejä löytyy alkupään c-vectroista juurikin cdr-2005sen kaverina. Muulla kuin edellämainituilla koodilla varustetusta gidistä pitää purkaa radion paritus esmes op-commilla ennen gidin irrotusta. Näitä muulla kuin e.m. koodeilla varustettuja gidejä löytyy sitten käsittääkseni myöhemmistä vuosimalleista ja muun kuin cdr-2005sen kaverina. Siitä ei itselläni ole mitään hajua, että miten tuon parituksen purun voi todeta.
En jostaki syystä saanut tuota linkkiäsi auki niin en osaa sen enempää sanoa linkin vehkeen sopivuudesta. Itse ostin täältä myyntipalstalta XR-koodilla varustetun gidin ja hienosti pelaa.
Ilmeisesti näitä gidejä löytyy alkupään c-vectroista juurikin cdr-2005sen kaverina. Muulla kuin edellämainituilla koodilla varustetusta gidistä pitää purkaa radion paritus esmes op-commilla ennen gidin irrotusta. Näitä muulla kuin e.m. koodeilla varustettuja gidejä löytyy sitten käsittääkseni myöhemmistä vuosimalleista ja muun kuin cdr-2005sen kaverina. Siitä ei itselläni ole mitään hajua, että miten tuon parituksen purun voi todeta.
En jostaki syystä saanut tuota linkkiäsi auki niin en osaa sen enempää sanoa linkin vehkeen sopivuudesta. Itse ostin täältä myyntipalstalta XR-koodilla varustetun gidin ja hienosti pelaa.
entiset Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Re: Vectra C TID -> GID
Tuossa myynti-ilmoituksessa on labelissä teksti XR , joten se olisi ilmeisimmin sopiva.
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECT ... 3751360%26
http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-VECT ... 3751360%26
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Re: Vectra C TID -> GID
Eli vaihdoin vectraani tuon gidin tidin tilalle ja sain op-comilla gidin herjaamaan pesunesteen määrästä, eli auto on nyt ilmeisesti tietoinen gidin olemassaolosta. Nyt pitäisi saada vielä napillinen viiksi toimimaan, että pystyy kuittaamaan tuon herjan ja tietokoneen toimimaan kuten pitääkin. Onko kellään ideaa, mitä tuolle pitäisi tehdä? Auto on vm 03 eli kuudella rattinapilla.
entiset Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
Re: Vectra C TID -> GID
pitää vaihtaa oikeanpuolimainen viiksi ajotietokoneen viikseksi ja ilmeisesti ohjelmoida sekin aktiiviseksi?JnZ kirjoitti:Eli vaihdoin vectraani tuon gidin tidin tilalle ja sain op-comilla gidin herjaamaan pesunesteen määrästä, eli auto on nyt ilmeisesti tietoinen gidin olemassaolosta. Nyt pitäisi saada vielä napillinen viiksi toimimaan, että pystyy kuittaamaan tuon herjan ja tietokoneen toimimaan kuten pitääkin. Onko kellään ideaa, mitä tuolle pitäisi tehdä? Auto on vm 03 eli kuudella rattinapilla.
Re: Vectra C TID -> GID
Juurikin tuosta infoviiksen aktiiviseksi ohjelmoinnista kaipailisin lisäinffoa. Pyyhkijänviiksi on siis vaihdettu infonapilliseksi.
entiset Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
-
- 'Agila'
- Viestit: 7
- Liittynyt: 04 Syys 2012, 16:07
Re: Vectra C TID -> GID
Ohhoh, ketjuun on näemmä tullut vastauksia! Infoviiksen ohjelmointi oli suht piilossa, itsellänikin kesti vähän aikaa etsiä oikea paikka. Koitan viimeistään ensi viikonloppuna löytää aikaa ottaa kuvankaappauksia.
Re: Vectra C TID -> GID
Unohtui näemmä päivittää tänne, että kuinka tuon viiksen kanssa kävi.
Ainakin omassa op-com versiossa tuo viiksen aktivointi löytyy CIM -> Program variant coding(tjsp.) valikon alta. Piti siis ohjata viiksen päässä olevat nappulat käyttöön (present). En nyt tähän hätään muista, että millä nimellä se siellä oli, mutta voin tarkistaa, jos jollain on tiedolle tarvetta. CIMin ohjelmointiin tarvii sitte sen nelinumeroisen "turvakoodin", joka löytyy car passista.
Ainakin omassa op-com versiossa tuo viiksen aktivointi löytyy CIM -> Program variant coding(tjsp.) valikon alta. Piti siis ohjata viiksen päässä olevat nappulat käyttöön (present). En nyt tähän hätään muista, että millä nimellä se siellä oli, mutta voin tarkistaa, jos jollain on tiedolle tarvetta. CIMin ohjelmointiin tarvii sitte sen nelinumeroisen "turvakoodin", joka löytyy car passista.
entiset Signum, Vectra C2, Vectra B2, Astra F, Omega A2, Vectra C1, Omega A1
Volvo V70 D5
Volvo V70 D5
- Lurttinen
- OCF Member 2018
- Viestit: 7430
- Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
- Paikkakunta: Tampere
- Jäsennumero: 1227
Re: Vectra C TID -> GID
Etupyllyn pipukat vaatii rekisteröitymisen ja vielä senkin jälkeen pitäis olla tarpeeksi postauksia tai ostaa jäsenyys rahalla, jotta saa nuo tiedot näkyviin.Pallinaama kirjoitti: ↑11 Touko 2013, 18:24
Ensin pari linkkiä joita hyödynsin projektissa:
http://www.vectra-c.com/forum/showthrea ... TID-to-GID
Ota täältä paperille ylös TID- ja GID-näyttöjen liittimen vaihtamiseen liittyvä kytkentäkaavio.
Ei kellään sattuis olemaan noita tietoja jossain?
prööt
Re: Vectra C TID -> GID
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
- kadett90
- OCF Member 2024
- Viestit: 12645
- Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)
Re: Vectra C TID -> GID
Tuossa.Lurttinen kirjoitti:
Ei kellään sattuis olemaan noita tietoja jossain?
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Vectra C TID -> GID
Herätellääs aihetta henkiin. Signumista vaihtoin vanhan tid näytön gid näyttöön. Näyttö pelaa hyvin,mutta jälkiasennettu 2din mankka ei mene päälle? Onko tuolla joku noista piuhoista joka yhdistää ne jollain tavalla? Vai missä vika?
Kiitos etukäteen ja pikaista apua kaivaten
Kiitos etukäteen ja pikaista apua kaivaten