Corsa D vasen lähivalo vaihto

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
aaakooo
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 18:10
Paikkakunta: Kuopio

Corsa D vasen lähivalo vaihto

Viesti Kirjoittaja aaakooo »

Eka kerran jäi lähivalon polttimo vaihtamatta Opeliin. Onko kellään kokemusta mitä tarvitsee purkaa, jotta saa vaihdettua vasemman lähivalo polttimon . Käyttöohje sanoo, että irrota sulakerasian kansi ja pesunestesäiliön täyttöputki, mutta ei minun sormet sovi pyöräyttämään polttimon kantaa pois.
Pitääkö kenties irrpttaa umpio, onko se kiinni useammalla kun kahdella ruuvilla. Irrotin ne, mutta tuntuu, että umpio on vielä jostakin kiinni. (Maski oli irrotettuna).
Altti450
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 2830
Liittynyt: 15 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Corsa D vasen lähivalo vaihto

Viesti Kirjoittaja Altti450 »

Se polttimo taisi irrota ihan vetämällä. Juutuupista itse kyyläsin ensin malliksi videon polttimon vaihdosta kyseiseen kapiseen.

Eli muistaakseni sulakerasian kansi irti. Umpion takaa se luukku auki. Tarvittaessa se täyttöputki irti. Polttimo nyppäsemällä irti? ja uutta tulille.
VWSharan 2.0TDI, Vectra C 1.9CDTI exiä kymmenkunta ooppelia ja muutama kansanauto.
aaakooo
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 18:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Corsa D vasen lähivalo vaihto

Viesti Kirjoittaja aaakooo »

Kiitoos tiedosta , vetämällä lähti
aaakooo
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 18:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Corsa D vasen lähivalo vaihto

Viesti Kirjoittaja aaakooo »

Ja nyt se myrkyn lykkäsi. Vasemman lähivalopolttimon kanta hajosi sitä irrottaessa ja lasin sirpaleet ovat nyt umpion sisällä. Kysymys. Miten itse umpio irtoaa. Monellako ruuvilla se on kiinni. Kaksi on suht näkyvillä mutta jostakin se se on vielä kiinni, mutta mistä. Osaisiko joku neuvoa.
aaakooo
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 33
Liittynyt: 10 Joulu 2005, 18:10
Paikkakunta: Kuopio

Re: Corsa D vasen lähivalo vaihto

Viesti Kirjoittaja aaakooo »

Kiitos . Irrotan puskurin. Sitten saa muruset kopisteltua umpion sisältä.
Vastaa Viestiin