80-luvun opelien ratinkeskiöt

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1170
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Suomi Finland

80-luvun opelien ratinkeskiöt

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Jotku varaosa puljut antaa eri ratin numeron keskiön etuvetoisissa. 85/86 näyttää eri numeroita. Mikäs näissä on oleellisin ero? Onko vilkun palautus, töötti vai boori eri? D kadetti ois keskiötä vailla ja a veeran ja f astran keskiöt ois tiedossa. Ei viittis turhaan ostella jos ei käy..
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4421
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: 80-luvun opelien ratinkeskiöt

Viesti Kirjoittaja ?! »

Se vilkun palautus ja töötin natsakin tais olla hiukan eri kohdassa.

Pystyy soveltamaan kylläkin.

Etuvetosissa(ainakin e kadetista ylöspäin)ja aa omegassa oli sama systeemi,mantassa taas hieman eri
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
ascona77
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1170
Liittynyt: 04 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: Suomi Finland

Re: 80-luvun opelien ratinkeskiöt

Viesti Kirjoittaja ascona77 »

Etsinnässä olisi d kadettiin keskiö
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Vastaa Viestiin