Vectra B2 sedanin takaluukunlukko

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19316
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Vectra B2 sedanin takaluukunlukko

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Menin tuota kokeilemaan, ja kun työnsin avaimen patruunaan, niin se antoi periksi ja patruuna ikään kuin oli kehyksestään irti. Sitten se perkeleen kehyskin tuli ulos liu´uistaan eikä mene nyt takasin sisään.

Ja tietenkään keskuslukko nyt ei avaa sitä.

Mikä neuvoksi?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19316
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: B Vectra sedanin takaluukun lukko

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Kuvia omasta B2-mallin lukosta
P5030669.JPG

P5030670.JPG

P5030671.JPG

P5030672.JPG

P5030673.JPG
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19316
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Vectra B2 sedanin takaluukunlukko

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Ilmeisesti joudun kaatamaan takapenkin selkänojat ja kaveri saa ryömiä takakonttiin (koska mä en sinne mahdu) ja irroittaa ne kannenverhoilun nastat, että saadaan verhoilu irti, jotta saadaan se lukko näkyville.

Mulla hommaa vaikeuttaa yhteenliitetyt takaselkänojat ja niissä kiinni olevat vahvarit ja subbariboxi kontin takalattialla. Se nyt on onneksi helppo irroittaa kiinnikkeistään.


Mahtuuko tuo verhoilu lähtemään irti, kun luukku on kiinni? Mulla on muistikuva, että mahtuis...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vastaa Viestiin