Tyhmästä päästä kärsi taas...
Parkkivaloa olin vaihtamassa ja katsoin, että tuossahan se ja väänsin korkeudensäätömoottorin irti umpiosta.
Helppohan se oli takasin pistää, mutta miten ootta saaneet sen säätövarren osumaan kuppiinsa siten, että se sielä pysyy nätisti? Jostain pitäs painaa vastaan, kun moottoria laittaa paikalleen, mutta mistä? Nyt valokuvio sojottaa taivaisiin ja säätövara loppui kesken.
Jätin homman sikseen, kun en saanut umpiosta liitintä irti ja pöydälle tutkittavaksi. Siinä on sokka, joka vedetään sivulle, mutta olipahan saakelin tiukassa, ettei näppivoimin liikkunut mihinkään.
Onko tässä joku niksi, että pure antennia samalla kun hiplaat wunderbaumia ja sitten vedät pois?
Ei viittinyt liikaa voimaa käyttää, ettei mene sekin paskaksi..
Tavalliset polttimot umpiossa ja tietty sain vaihdettua kuten pitikin.
Vectra/Signum ajovalojen korkeudensäätömoottori ja umpion virtaliitin.
Re: Vectra/Signum ajovalojen korkeudensäätömoottori ja umpion virtaliitin.
se pitää sillai sivusta painaa sinne kuppiin, eli sielä kupin reunassa on tila sille tapille.
ja jos nyt sen liittimen joudut irrottamaan niin siinä keskellä on kolo esim tasapäämeisselille millä kampeat sen auki.
ja jos nyt sen liittimen joudut irrottamaan niin siinä keskellä on kolo esim tasapäämeisselille millä kampeat sen auki.
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...