kumimuumi kirjoitti:Katos perhana, tällähän on jo ajettu
Joo ja särjettykin
Syksyllä löyty uus tallipaikka ja pari kuukautta meni ennenku sai hommat taas käyntiin. Mitään isompaa tuolla pysty tekeen mutta eipä sitä tälle talvelle ollu tarvettakaan.
Sisusta tuli tehtyä loppuun:
Korissa nyt oli kaikennäköstä, listat ja helmat puuttu jne ja jotain paikkoja joutu vähä korjaileen hyvällä ja huonolla menestyksellä
Pintoja tuli vähän kiilloteltua, muuten ihan ok mut katossa kävi pikku kämmi roskien hionnassa, kattoo nyt jos siihen jossain kohtaa laittas lisää lakkaa.
Alusta ja vanteet vaihtu, Japan Racingit 16x7 koossa ja Yokohaman AD08R tuli hommattua. Iskareiksi tuli nyt GAZit kun niitä rallyracelta suosoittelivat.
Jousien kanssa vaan ei mennyt ihan putkeen, tuli spaxin -40mm sarja, ja kävi niinpäin että auto nousi 10-15mm
Tarkemmin katsottuna näytti olevan täsmälleen samanlaiset jouset kun mitkä tossa oli paikallaan, jotka huhupuheiden mukaan piti olla jotkut -15mm tms.
Kävi mielessä että laikkas tuolta alimmaista pari kierrettä pois, mutta kun nuo etujouset on yhtä löysät kuin ennenkin niin ei se siitä parane. Sisäänjoustovara noilla n. 65mm. Jos tota tiputtaa vielä 20-30mm niin sen saa painettua noilla jousilla jo pohjaanlyöntikumeihin. En tiedä onko vähän tekemätön paikka, menee sisäänjousto aika pieneksi ja tukivarren kulmat huonompaan suuntaan, tiedä kuin suuri käytännön vaikutus niillä sitten on...
Onko porukalla kokemuksia mistä tuohon saisi jäykemmät jouset sovellettua, ja mikä tossa olis järkevin ratkasu?