Daevoon koneesta ne on lähtöisin http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... =508&pos=1omega16T kirjoitti:oliskos sulla noista rullaseuraajista lähikuvia irrallaan?missäs halpatuotanto kopio-opeleissa noita on alunperin?
Corsa A "1.2 LS"->2.0
Mulla on Daewoon jarrut corsassaJaH kirjoitti:Daevoon koneesta ne on lähtöisin http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... =508&pos=1omega16T kirjoitti:oliskos sulla noista rullaseuraajista lähikuvia irrallaan?missäs halpatuotanto kopio-opeleissa noita on alunperin?
kiitosta vaan...enempi kiinnosti millanen noissa on tuo pinta mikä venttiiliä painaa eli jos sais vielä kuvan siltä puolelta.noihin ei siis tule sitä palikkaa venttiilin päälle?sulla on oikee asenne tuohon virittämiseen kun sovitellaan osia muista...pisteet siitäJaH kirjoitti:Daevoon koneesta ne on lähtöisin http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... =508&pos=1omega16T kirjoitti:oliskos sulla noista rullaseuraajista lähikuvia irrallaan?missäs halpatuotanto kopio-opeleissa noita on alunperin?
Todennäköisesti väärässä.
Sai viimeisellä nuo kesäpyörät alle ja "teinivalot" taakse!
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... &pos=-6135
http://opel.desteem.org/displayimage.ph ... &pos=-6135
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Nostellaan topiccia...
Auto tosiaan ollut reilun vuoden seisonnassa. Viikko sitten sain viimein nostettua keulalle 20NE koneen ja F16 laatikon...Ja ei muuten ole millään leikkaaLiitä akseleilla kasattu
Postista pitäisi putkahtaa laput että saa käydä konttorilla tarjoamassa!!
Nyt olisi vanha 16SV+f13 5v tekniikka joutavana.
Jos nurkissa sattuu pyörimään C Asconan moottorinkorvallista, niin saa tarjota. Pitäisi huhujen mukaan käydä Corsaan reikiä viilaamalla. Asiasta on ollut juttua tuolla vanhoissa topiceissa, mutta tuntuu tämä Corsan rakentaminen "isolohkolla" niin salatiedettä Suomessa. Ruotsissa on näköjään vähän eri meininki, oli useampi Corsa rakenteilla http://www.opelsportclub.com/
Auto tosiaan ollut reilun vuoden seisonnassa. Viikko sitten sain viimein nostettua keulalle 20NE koneen ja F16 laatikon...Ja ei muuten ole millään leikkaaLiitä akseleilla kasattu
Postista pitäisi putkahtaa laput että saa käydä konttorilla tarjoamassa!!
Nyt olisi vanha 16SV+f13 5v tekniikka joutavana.
Jos nurkissa sattuu pyörimään C Asconan moottorinkorvallista, niin saa tarjota. Pitäisi huhujen mukaan käydä Corsaan reikiä viilaamalla. Asiasta on ollut juttua tuolla vanhoissa topiceissa, mutta tuntuu tämä Corsan rakentaminen "isolohkolla" niin salatiedettä Suomessa. Ruotsissa on näköjään vähän eri meininki, oli useampi Corsa rakenteilla http://www.opelsportclub.com/
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Joo,muistaakseni ascon kiinnikkeitä oon tuohon svappiin käyttäny.Sinne korin ja kiinnikkeen väliin kun laittaa korilevyjä,että kumityynyn mutterit yltää vielä hyvin kiinni ja viilaa siitä rautalätystä tyynyn ja moottorin pulttien reikiä,ni tulee kone suht suoraan.
Tollanen kiinnikekin saattas löytyä,mut en jostain syystä myy!Kolme kakslitrasta oon tehny ja lisää saattaa tulla,ku sopiva aihio löytyy...
Tollanen kiinnikekin saattas löytyä,mut en jostain syystä myy!Kolme kakslitrasta oon tehny ja lisää saattaa tulla,ku sopiva aihio löytyy...
Oletko muutoskatsastanut liikenteeseen kaikki kolme? Käykö asconan korvallinen kaikista isolohko moottoreista 16sh, 18e, 20ne, 20se?hukkis kirjoitti:Joo,muistaakseni ascon kiinnikkeitä oon tuohon svappiin käyttäny.Sinne korin ja kiinnikkeen väliin kun laittaa korilevyjä,että kumityynyn mutterit yltää vielä hyvin kiinni ja viilaa siitä rautalätystä tyynyn ja moottorin pulttien reikiä,ni tulee kone suht suoraan.
Tollanen kiinnikekin saattas löytyä,mut en jostain syystä myy!Kolme kakslitrasta oon tehny ja lisää saattaa tulla,ku sopiva aihio löytyy...
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Joo,just tällä hetkellä on viimesin kytöstys konttorilla tarkkailtavana...toivottavasti leima irtoo!!
Muistaakseni ne on ascon kiinnikkeitä ollu,yhen tein vähän eri tavalla.Pistin sinne kumityynyn ja korin väliin tallaa ja tein sellasen jatko pultti/mutteriliitoksen,että yltää pultit läpi.Taisin joskus vertailla isolohkokadetin kiinnikettä ja oli vähän erilainen.Luulisin olevan saman kiinnikkeen kaikissa isolohko ascoissa,en kyl oo aivan varma.
Muistaakseni ne on ascon kiinnikkeitä ollu,yhen tein vähän eri tavalla.Pistin sinne kumityynyn ja korin väliin tallaa ja tein sellasen jatko pultti/mutteriliitoksen,että yltää pultit läpi.Taisin joskus vertailla isolohkokadetin kiinnikettä ja oli vähän erilainen.Luulisin olevan saman kiinnikkeen kaikissa isolohko ascoissa,en kyl oo aivan varma.
Kerrohan tuliko sanomista siitä 0.5 ccm ylityksestä. Vai laskivatko tilavuudeksi 1600 ccm*1.25?hukkis kirjoitti:Joo,just tällä hetkellä on viimesin kytöstys konttorilla tarkkailtavana...toivottavasti leima irtoo!!
Muistaakseni ne on ascon kiinnikkeitä ollu,yhen tein vähän eri tavalla.Pistin sinne kumityynyn ja korin väliin tallaa ja tein sellasen jatko pultti/mutteriliitoksen,että yltää pultit läpi.Taisin joskus vertailla isolohkokadetin kiinnikettä ja oli vähän erilainen.Luulisin olevan saman kiinnikkeen kaikissa isolohko ascoissa,en kyl oo aivan varma.
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Ei ole vielä leimattu, kun odotan maahantuojalta todistusta tehoista/koneen painot. Katsastus pitäisi olla helppo homma kun auto on jo muutoskatsastettu 1.6 moottorille ja siinä GSi:n vakaajat,jarrut ja reaktiotangot.
Oletko Hukkis rakentanut millä laatikolla omasi. Minä laitoin f16 laatikon kun tuo edellinen f13 tunki jo öljyä perinteisesti joka välistä!!
Oletko Hukkis rakentanut millä laatikolla omasi. Minä laitoin f16 laatikon kun tuo edellinen f13 tunki jo öljyä perinteisesti joka välistä!!
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Nyt ois corsassa leima!
F16 pitkällä lootalla oon tehny.Ekaan tuli isot navat ja murrokset,joutu olka-akselin murrospesiä aika paljon vinguttamaan isommaks.Tais olla isolohko kadetin vetarit,joihin tehtiin lukkorengasurat sisemmäks.
Seuraavaan löyty vetarit,johon kävi iso sisämurros ja pieni ulkomurros ja siitä taas uria sisemmäks.Elä vaan kysy,mistä se akselit on,en tiijä itekään!!
Tässä on toinen tehty uria siirtämällä ja toinen on mathjissenin tekele.
Tuo pitkä loota toimii hyvin,jos sattuu lipsahtamaan muutakin,kuin vakio osia koneeseen...
F16 pitkällä lootalla oon tehny.Ekaan tuli isot navat ja murrokset,joutu olka-akselin murrospesiä aika paljon vinguttamaan isommaks.Tais olla isolohko kadetin vetarit,joihin tehtiin lukkorengasurat sisemmäks.
Seuraavaan löyty vetarit,johon kävi iso sisämurros ja pieni ulkomurros ja siitä taas uria sisemmäks.Elä vaan kysy,mistä se akselit on,en tiijä itekään!!
Tässä on toinen tehty uria siirtämällä ja toinen on mathjissenin tekele.
Tuo pitkä loota toimii hyvin,jos sattuu lipsahtamaan muutakin,kuin vakio osia koneeseen...