Corsa A "1.2 LS"->2.0
Minä kasasin omani tuollaisilla GSi:n vetareilla.simpba kirjoitti:Ne akselit on gsi/diisseli corsasta, jos puheisiin on luottamista. Niistä malleista pitäisi alunperin löytyä akselit, joissa sisäpää käy isolohkoon (f16) ja ulkopää pikkunapaan.
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
No nyt on ascona korvallinen hommattu...haittaa vaan opiskelut tuota rakentamista ja "tallille" on melkein 100km matkaa suuntaansa.
Pitää ottaa kuvia kun on seuraavan kerran pajottamassa.
Ei muuten Huuskonen ole hätäillyt papereiden kanssa, kun olen jo yli viikon odotellut!
Pitää ottaa kuvia kun on seuraavan kerran pajottamassa.
Ei muuten Huuskonen ole hätäillyt papereiden kanssa, kun olen jo yli viikon odotellut!
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Tervetuloa kerhoon. Nim. 180km tallille per sivu.JaH kirjoitti:No nyt on ascona korvallinen hommattu...haittaa vaan opiskelut tuota rakentamista ja "tallille" on melkein 100km matkaa suuntaansa.
Pitää ottaa kuvia kun on seuraavan kerran pajottamassa.
Ei muuten Huuskonen ole hätäillyt papereiden kanssa, kun olen jo yli viikon odotellut!
Kummallista.. mulle pisti Huuskonen kadetin tekniikan päivittämiseen tarvittavan dokumentaation ~3h siitä, kun pistin mailia sinne..
Pitänee laittaa ensiviikolla sähköpostia, jos ei ala kuulumaan.omega16T kirjoitti:Ja mulle tuli faxina vartissa ku soitin sinne.PJR kirjoitti: mulle pisti Huuskonen kadetin tekniikan päivittämiseen tarvittavan dokumentaation ~3h siitä, kun pistin mailia sinne..
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Re: Re:
Kyllä se sinne pienellä viilaamisella varmasti käy!Huiske kirjoitti:Olikos se ihan oikea kiinnike?
Tänään putkahti postissa Huuskoselta paperit
Toivottavasti lauantaina pääsee suorittamaan koeajot!
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Re: Corsa A "1.2 LS"->2.0
Nyt muutama kuva saatu otettua.
Ei siellä liikaa tilaa ole http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9982,
pitää pudottaa nuo reaktiotangot alemmaksi,niin saa tilaa.
Ei ole liitoksia akseleissa http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9983
Ja tuolta vielä uloin ura pois siivapyörästä http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9984
Ei siellä liikaa tilaa ole http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9982,
pitää pudottaa nuo reaktiotangot alemmaksi,niin saa tilaa.
Ei ole liitoksia akseleissa http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9983
Ja tuolta vielä uloin ura pois siivapyörästä http://opel.desteem.org/displayimage.php?pos=-9984
_______________________________________________
Aina ja Täysiä
Aina ja Täysiä
Re: Corsa A "1.2 LS"->2.0
Mites laturin hihnapyörä mahtuu? Itse tein väistön runkoaisaan niin hihna mahtuu hyvin, ja metsästin 16sh:n alahihnapyörän(peltinen 1-uralla). Reaktiotankojen korvakkeiden ja etupalkin väliin laitoin 8mm palat, sitten muutin tukivarteen pallonivelen tukivarren päälle ja reaktiotangon tukivarren alapuolelle(tukivarren sisään piti tietty tehdä palat)...rakoa jää laatikon ja tangon väliin reilusti. Akun siirsin myös taakse keulapainon lieventämiseksi.
Kad D 2.0T, Corsa A 2.0T, Ascona C Luxus, Omega B V6, Chevy R10
Re: Corsa A "1.2 LS"->2.0
aivan tosi hyvän näköinen corsa, ja älä missään nimessä mene pilaamaan vanhaa kunnon oldskool corsaa millään facelift hömpötyksillä! vaan juuri tuollaisena ja isolohkoa pelli alle! tää topicki lähti kyllä nyt seurantaan
edit: ei pitäis hätiköidä näiden kirjotusten kanssa ennenkun on lukenut koko viestiketjun läpi .. heh..
edit: ei pitäis hätiköidä näiden kirjotusten kanssa ennenkun on lukenut koko viestiketjun läpi .. heh..
miksi pultata alumiininen lintulauta autoon joka ei koskaan saavuta sellaista nopeutta, että laudalla auringonkukansiemeniä mutustelevan oravan häntä edes hulmuaisi.