Themazgu kirjoitti:taitaa säkit tyhjinä lösähtää öljypohja maahan
.
Niinhän siinä hyvin todennäköisesti käy, ei sillä paljoa säkit tyhjänä taideta ajaa kuin suoraa ja kuopatonta tietä mutta makeahan se ois jos parkkiin sais kirjaimellisesti maahan
Magnecorin sytytysjohtosarja tuli, ***tanan kalliit mut toivottavasti piisaa siihen mihin MSD:n boksikin
Sen verran on lyhyessä ajassa jo suunnitelmat muuttuneet että päivitetääs speksilistaa, saattaa vielä muuttua matkan varrella
Peruskone koitetaan tehdä nyt silläviissiin että ainakaan 500hp tehoihin ei tarviis peruskonetta aukasta, ulkosia muutoksia vaan jos joskus tehoa pitää lisää saada.
Kone;
Alakerta;
*C20XE lohko, porattu 0.5mm ylikokoon, taso-oikaistu ja linjahoonattu
*BMW öljyruiskut
*C20XE kampiakseli
*Uusi alkuperäinen öljypumppu
*Uudet runkolaakerit Glyco, kiertokangen laakerit ACL Race
*H-veivit ARP pulteilla
*Wössner 8.5:1 männät, 0.5mm ylikoko
*ARP kannenpultit
*ARP runkolaakeripukkien pultit
*ARP vauhtipyörän pultit
*C20XE vauhtipyörä
*SRE 4 lapainen sintteri kytkinlevy
*SRE 747 paineasetelma
*C20NE peltinen öljypohja + tiiviste loiskelevyllä
*Jäykemmät koneenkorvat
Yläkerta;
*Coscast kansi, kanavat siistitty ja miedosti portattu by TRT/Pasi Tervola, palotilat ja venttiilit kiillotettu
*Uudet hydrauli nostajat
*Catcams 4600736 267/10.95 nokat
*Jäykemmät venttiilijouset (haussa)
*Turbo Sport säädettävät nokkapyörät
*Z20LET kannentiiviste
*Vakio imusarja + kaasuläppä
*AN12 huohotin lähtö venttiilikopassa + kerääjäsäiliö
*82ast. termostaatti
Ahto;
*Tuubisarja, TIG hitsattu by Jokke
*034 Motorsport Garrett GT2871R/KKK hybridi, kuulalaakeroitu
*Audi S6 hukkaportti
*Iso Green ilmansuodatin
*3" ahtoputket ja tophat
*Välijäähdytin leikattu Scanian kennosta, kennokoko noin 800x160x70
*3" pakoputki yhdellä pöntöllä
*Turbosmart boost T ahtopaineen säädin
Bensa;
*Calibra turbo vakio pumppu nostajana (Tai ehkä kuitenkin Facetin Red Top)
*2 litran alumiininen välisäiliö
*AN8 liittimet
*Walbro 255lph pääpumppu
*Isot bensalinjat
*470cc Bosch suuttimet
*Malpassi säädettävä paineensäädin
Sytkä, sähköt ja muut;
*C20LET moottorinohjaus V-max evo5 lastuilla, tod. näk. laitetaan vakiolastut jossain välissä takaisin ja softataan setuppiin passeliksi
*MSD 6AL sytkäboksi
*MSD Boost Timing Master
*Magnecor kv85 competition sytkäjohdot
*Koitetaan tehdä itse MSD:hen launch control modi, jos ei onnistu niin MSD 2step palikka
*SSQV III dumppi
*2x Saabin öljyjäähyjä
*10" slim flekti
Alusta ja voimansiirto;
*F28 vaihdelaatikko, 2wd muutettu
*Quaife lukko
*tasapitkät vetarit, vänkärin puoli tukilaakerilla
*Rayvern Hydraulics ilmajousitus
*Superflex polypuslat jokapaikassa
*Vectran tehostettu hammastanko
*Kadett E GSi 16v 22mm etuvakaaja
*Avo säädettävät iskarit
*Kadett E GSi etunavat ja etu yläpäät
*Vectra GT levyjarrut joka nurkassa
*Vectra GT takanavat
*Astra F Caravan taka-akseli
*FK alumiini poikkituki edessä
Sisusta;
*Sparco Star sporttipenkit edessä
*Raid 280mm ratti
*PLX DM6 laajakaista
*Glowshift bensanpaine mittari, digitaalinen
*Splitfire ahtopainemittari
*2kpl digitaalisia painemittareita alustan paineen tarkkailuun
*Astra F rattipylvään viikset
*GTE mittaristo
*Koiraverkko
Ulkopuoli;
*Uudelleen maalaus, punainen
*Kadett E GSi ilmanpoistoaukot konepellissä
*Kirkkaat etuvilkut
*Ajovalon pesurit poistettu
*Takavalot "punastutettu" ja tummennettu
*Tummennetut lasit
*Astra G etulippa
*Leikottu hiekkapelti ilmankierron parantamiseksi
*16x9" et15 Keskin KT1 kiillotetuilla lipoilla + kultaisilla kehäpulteilla, Falken 205/40-16" kumit
*Kaaria levitetty 1,5cm puolelta pellillä