Kadett GSi 16V -89
Re: Kadett GSi 16V -89
Saa nähdä, riippu millä vauhdilla jaksaa se vaihtelee vähän mutta ylensä kun saan into päällä niin etenee nopeammin kun mitä omat kädet edes liikkuu, en ole varmaan niin paljon paljastanut tulevasta täällä mutta se on ihan tarkoituksella.
Laitan pienen tarinan tänne lukijoille että tellä on edes jotain luettava tästä.
Siitä tuli jo esiin täällä ainakin että tulossa on ahdettu 20xe, ja mulla on jo varastossa joka ikinen osaa odottamassa ja on ollut melkein projektin alusta lähtien, jotain ihan pientä olen hoksanut että puuttuu vielä tyli uudet pyörän pullttit. Mutta muuten kaikki on jo hankittu uutta osia, ja täällä ei ollaan vielä ollenkaan puhunut moottorin kasauksesta/rakentelusta koska sitä varten tarvin saada auto semmoseen kuntoon attä se pärjä ulkona kelissä kun kelissä. Tarvii niin paljon tilaa tallissa että pystyy kunnolla rakentaa moottorin.
Jonkin aika sitten kattelin läpi kaikki kuittit tästä projektista, en enää halunut laskea kun meni yli 10.ooo josta vain 3000 oli vanteet ja lasikatto, meinas tulla masennuksia kun ajatteli että tän verran rahaa on mennyt ja kaikki seisoo edelleen hyllyillä varastossa
Silloin päättelin että tämä on auto joka joudun pitää että kasataan se nyt näillä suunnitelmilla niin tehdään muutoksia talvi aikoina tulevaisuudessa.
Sain muuten kotiin jo uudet kaasu sylinterit lambo oveihin jenkkeistä, olivat edullisia 50€ rahteineen ei mitään tulli/vero kun oli niin pieni summa kysestä. Joten nyt ovet pitäis nousta yhtä paljon sekä että molemmat nousee nyt 1cm ennemän kun aikaisemmin.
Laitan pienen tarinan tänne lukijoille että tellä on edes jotain luettava tästä.
Siitä tuli jo esiin täällä ainakin että tulossa on ahdettu 20xe, ja mulla on jo varastossa joka ikinen osaa odottamassa ja on ollut melkein projektin alusta lähtien, jotain ihan pientä olen hoksanut että puuttuu vielä tyli uudet pyörän pullttit. Mutta muuten kaikki on jo hankittu uutta osia, ja täällä ei ollaan vielä ollenkaan puhunut moottorin kasauksesta/rakentelusta koska sitä varten tarvin saada auto semmoseen kuntoon attä se pärjä ulkona kelissä kun kelissä. Tarvii niin paljon tilaa tallissa että pystyy kunnolla rakentaa moottorin.
Jonkin aika sitten kattelin läpi kaikki kuittit tästä projektista, en enää halunut laskea kun meni yli 10.ooo josta vain 3000 oli vanteet ja lasikatto, meinas tulla masennuksia kun ajatteli että tän verran rahaa on mennyt ja kaikki seisoo edelleen hyllyillä varastossa
Silloin päättelin että tämä on auto joka joudun pitää että kasataan se nyt näillä suunnitelmilla niin tehdään muutoksia talvi aikoina tulevaisuudessa.
Sain muuten kotiin jo uudet kaasu sylinterit lambo oveihin jenkkeistä, olivat edullisia 50€ rahteineen ei mitään tulli/vero kun oli niin pieni summa kysestä. Joten nyt ovet pitäis nousta yhtä paljon sekä että molemmat nousee nyt 1cm ennemän kun aikaisemmin.
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
eikös ne viisaat oo joskus sanonu että raudassa ei oo raha hukassa
komee kadetti kyllä tulossa jatka samaa rataa
komee kadetti kyllä tulossa jatka samaa rataa
Opel Vectra -00 2,0
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Opel kadett D
Opel Senator -78 3,0E
vw kolffi varkku -94
Re: Kadett GSi 16V -89
MEga3 kirjoitti:eikös ne viisaat oo joskus sanonu että raudassa ei oo raha hukassa
komee kadetti kyllä tulossa jatka samaa rataa
Jo kyllä ne ainakin töissä sano tolleen, kun olen teräs tehdassa laboratoriossa töissä, mutta en mä nyt tiedä jos ne viisaita ole mutta kyllä firma pärjäsi laman aikana ongelmitta.
Hienoa että tykkäät kasettista
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
Olen kyllä miettinyt tänään että pitäiskö kuitenkin tehdä ne turvakaaret musta väriset ja kromi tarra, tai valkoiset ja musta tarra, ton keskimmäinen pääkaari vei ainakin 3 tunti töitä tänään ja se on vaan noin 60cm kiiloitettu ylä puolella.... sinne on menny yli 20 metri putki ellei lähempää 30 metri, eli puhutaan noin 8 tunti menee että on metri kiiloitettu ympäri kokonaan kertaa 20 - 30metri =160 - 240 tunti kiiloitus töitä?
Muuten oisin voinut pyytä porukka avuksi mutta kun ei autoon sisään mahtuu niin monta kerrallaan tekemään...
Mutta ihan oikeasti mietin nyt jos pitäis maalata niitä. Mutta millä värillä, ehdotuksia? Musta tai valkoinen
Muuten oisin voinut pyytä porukka avuksi mutta kun ei autoon sisään mahtuu niin monta kerrallaan tekemään...
Mutta ihan oikeasti mietin nyt jos pitäis maalata niitä. Mutta millä värillä, ehdotuksia? Musta tai valkoinen
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
kiillota vaan pääkaari, eikö se vain näy ikkunasta?
Re: Kadett GSi 16V -89
Periaattessa jo, etu pääkaari näkyy myös tuulilasista mutta sen ehkä kannattais ainakin tehdä mustaksi tuli mieleen vaan että silloin se ei häiritsee näkövyyttä, jos ei muuta niin silloin ei ainakin halua tuijottaa sitä koko ajan ja kattoa sitä kiiltävä kaari =)
Pakko miettiä vähän jos tekis kaikki mustaksi paitsi keskimmäinen pääkaari jus mikä näkyy lasikatton läpi. Vaikea tätä kun olen koko ajan ajatellut että pitäs sen kokonaan kiiloitettu, mutta samalla olen miettinyt miten saan kestävä ruostesuojaa sille
Pakko miettiä vähän jos tekis kaikki mustaksi paitsi keskimmäinen pääkaari jus mikä näkyy lasikatton läpi. Vaikea tätä kun olen koko ajan ajatellut että pitäs sen kokonaan kiiloitettu, mutta samalla olen miettinyt miten saan kestävä ruostesuojaa sille
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
joo ne etukaaret voi olla aika huono idea kiillotettuna. aurinko kun killittää siihen niin voi heijastella hieman silmiin ja se on pikkasen huono ajon aikana. tai jos on superhyvät aurinkolasit päässä aina,tai kempin maski
Re: Kadett GSi 16V -89
Wasu kirjoitti:joo ne etukaaret voi olla aika huono idea kiillotettuna. aurinko kun killittää siihen niin voi heijastella hieman silmiin ja se on pikkasen huono ajon aikana. tai jos on superhyvät aurinkolasit päässä aina,tai kempin maski
Niin itsestään himmennettävä joten koska tahansa voi yllättäen mennä kokonaan pimeksi
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
Mitäs kadetille kuuluu?
Re: Kadett GSi 16V -89
Ei ole juuri mitään tapahtunut kadettille viime aikona, on ollut niin valtavan paljon muuta tekemistä kokoajan lähinnaaän oman yrityksen pystyttäminen ja yhtä aika töissä.
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
Vähän uutisia tännekin!
Eli nyt on tilanne semmonen että pidän luultavasti kesän aikana loma kadettilta!
Syksyllä jatkan sitten koska kadettista on nyt tulossa mainosautona omaan firmaan ja ideana on että kaikki joka näkee kadettin pitäis heti tajuta mitä me tehdään R-Racing Oy:ssä
Ja että voisin saada kadetti semmosena minulla on pästävä firmaan tiloihin tekemään ja meillä on halli valmis vasta elokuun lopussa hyvällä säkällä.
En voi tässä vaihessa paljastaa mitään mitä tullaan tekemään koska meille tulee yksinoikeus ja sitten kun kaikki on pystyssä haetaan vielä patentti!
Eli nyt on tilanne semmonen että pidän luultavasti kesän aikana loma kadettilta!
Syksyllä jatkan sitten koska kadettista on nyt tulossa mainosautona omaan firmaan ja ideana on että kaikki joka näkee kadettin pitäis heti tajuta mitä me tehdään R-Racing Oy:ssä
Ja että voisin saada kadetti semmosena minulla on pästävä firmaan tiloihin tekemään ja meillä on halli valmis vasta elokuun lopussa hyvällä säkällä.
En voi tässä vaihessa paljastaa mitään mitä tullaan tekemään koska meille tulee yksinoikeus ja sitten kun kaikki on pystyssä haetaan vielä patentti!
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
Nii ja sitte viikon päästä joku kumivenepakolainen kopio sen, lisää siihen jonku golffipallon ja myy niitä puolet halvemmalla
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: Kadett GSi 16V -89
Jäksteri kirjoitti:Nii ja sitte viikon päästä joku kumivenepakolainen kopio sen, lisää siihen jonku golffipallon ja myy niitä puolet halvemmalla
En kommentoi
ei vaan mä kyllä tiedän että meidän asia ei noin vaan kopiodaan
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Re: Kadett GSi 16V -89
No se on aina vaan parempi Koskas niitä sivulaseja ajellaan?
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: Kadett GSi 16V -89
Näin on!Jäksteri kirjoitti:No se on aina vaan parempi Koskas niitä sivulaseja ajellaan?
Mulla on tietokonella käytössä tommosia NOTE systeemit eli Postit lappuja kirjoituspöydällä, missä on kirjoitettu etten unohda niitä, en ole vielä kerkenyt piirtä niitä cadillä ja sitten mulla on se toinen Tela juttu myös siinä...
http://www.r-tech.fi
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm
Opel Kadett GSi 16V -89 (PROjekti)
Ford F-350 Super Duty CrewCab 7.3 PowerStroke karvan alle 1000Nm