Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3634
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja jariz »

Mulla on 2.8t vectran levyt. Ne tuo jarrusatulaa ulospäin aika paljon. Ei käy ihan mikä tahansa vanne paikalleen.
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

jariz kirjoitti:Mulla on 2.8t vectran levyt. Ne tuo jarrusatulaa ulospäin aika paljon. Ei käy ihan mikä tahansa vanne paikalleen.

perhana pitää varmaan ostaa sovitukseen opc levyt ja ihmetellä sitten, artecit tulee tähän takasi ja kw coillit eteen

Kuva

ahtoputket teen varmaanki 2,5", en tiiä onko mitää hyötyä 3" putkilla tehdä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
?!
OCF Member 2022
OCF Member 2022
Viestit: 4422
Liittynyt: 18 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Klaukkala

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja ?! »

Muakin kiinnostais noiden Vectran levyjen sovittaminen,pakko tuohon meidänkin Omegaan saada jarrut ensi kesäksi.

Hyvä että on yleistynyt noiden järki tekniikoiden laittelut opeleihin :thumbsup:
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

se on pakko lompakkoon kattoa ja miettiä mistä järkevin ja hauskin tehdä :D

mites takajarrupäivitys? 3.2 vertailussa nii jäähdytettyä ja mielellään isompaa ku vakiokoko..
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Kuva
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

muokkasin tukivarret nii jos nyt pysys puslat ehyenä

Kuva
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
jariz
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3634
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Lahti

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja jariz »

Vaihda samalla etummaiset puslat powerflexeihin.
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

ollu minusta hyvät nuo bemarin vakaajan puslat, ollu aika monta vuotta jo mutta ehyet edelleen :D

takemmat puslat ja alapallot on uudet jemmassa, alapalloissa ei mitää vikaa ollu mutta onhan uus osa aina kivan näköstä :D

peräpäähän saaki sitte kahtella puslaa.. voihan se olla et tilaa eteenki samalla strongflexiä, isonkelkan puslat paskana ja etuvakaajassa kans ainakin
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Kuva

:D
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Avatar
Paska Omena
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 3301
Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja Paska Omena »

iHenkkaZ kirjoitti: alapalloissa ei mitää vikaa ollu mutta onhan uus osa aina kivan näköstä :D
Ei mullakaan ollu vanhassa niiteillä olleessa vikaa, mitä nyt oli kevyempi väännellä kun toisen puoleinen. Vaihdoin silti kun kerran oli tukivarsi jo kädessä ja koitin metsästää mikä sielä keulassa päästeli ääntä. Ja oli se TRW:n nivel lojunu hyllyssäki jo muutaman vuoden. No nyt katsastuksessa todettiin se kesäkuussa vaihdettu, ehkä 3tkm ajettu nivel väljäksi. :hammer:
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Rocla
'Senator'
'Senator'
Viestit: 343
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Kajaani Finland

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja Rocla »

iHenkkaZ kirjoitti:ollu minusta hyvät nuo bemarin vakaajan puslat, ollu aika monta vuotta jo mutta ehyet edelleen :D
Eikat ne vakaajasta kuitenkaan ole?
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

nii vai oliko ne reaktiotangon :D vois huviksi katella pihalta tuo 500 raatoa mitkä siinä on :D

tänää tuli Irmscherin maskimerkki.. tilasin uuden aidon irmscher maskin nykysen paskasti istuvan kopion tilalle
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Rocla
'Senator'
'Senator'
Viestit: 343
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: Kajaani Finland

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja Rocla »

Reaktiotangon helassa on ainaki tuommoinen kolmio kuin kuvissa.

Hyvinkö kävi vai laitoitko käymään?
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

Passaa ne muutaku laittaa..

Löysin tallista parit levyt mut tulevat aika ulos verrattuna vakioihin, pitäs mittoa.. 330 ja 375 levyt.. tuo 330 ois ulkonäöllisesti passelin kokonen
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
iHenkkaZ
OCF Member 2021
Viestit: 5260
Liittynyt: 12 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Merijärvi

Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo

Viesti Kirjoittaja iHenkkaZ »

vielä muutamat moottorin osat ja imusarja maalailla
Kuva

laipat ja joku ahdin pitäs koittaa saada nii pääsis joululomilla tekee pakosarjaa
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp

Museoinnilta pelastetut :ruoska: Powered by BMW
Vastaa Viestiin