Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Mulla on 2.8t vectran levyt. Ne tuo jarrusatulaa ulospäin aika paljon. Ei käy ihan mikä tahansa vanne paikalleen.
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
jariz kirjoitti:Mulla on 2.8t vectran levyt. Ne tuo jarrusatulaa ulospäin aika paljon. Ei käy ihan mikä tahansa vanne paikalleen.
perhana pitää varmaan ostaa sovitukseen opc levyt ja ihmetellä sitten, artecit tulee tähän takasi ja kw coillit eteen
ahtoputket teen varmaanki 2,5", en tiiä onko mitää hyötyä 3" putkilla tehdä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Muakin kiinnostais noiden Vectran levyjen sovittaminen,pakko tuohon meidänkin Omegaan saada jarrut ensi kesäksi.
Hyvä että on yleistynyt noiden järki tekniikoiden laittelut opeleihin
Hyvä että on yleistynyt noiden järki tekniikoiden laittelut opeleihin
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
se on pakko lompakkoon kattoa ja miettiä mistä järkevin ja hauskin tehdä
mites takajarrupäivitys? 3.2 vertailussa nii jäähdytettyä ja mielellään isompaa ku vakiokoko..
mites takajarrupäivitys? 3.2 vertailussa nii jäähdytettyä ja mielellään isompaa ku vakiokoko..
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
muokkasin tukivarret nii jos nyt pysys puslat ehyenä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Vaihda samalla etummaiset puslat powerflexeihin.
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
ollu minusta hyvät nuo bemarin vakaajan puslat, ollu aika monta vuotta jo mutta ehyet edelleen
takemmat puslat ja alapallot on uudet jemmassa, alapalloissa ei mitää vikaa ollu mutta onhan uus osa aina kivan näköstä
peräpäähän saaki sitte kahtella puslaa.. voihan se olla et tilaa eteenki samalla strongflexiä, isonkelkan puslat paskana ja etuvakaajassa kans ainakin
takemmat puslat ja alapallot on uudet jemmassa, alapalloissa ei mitää vikaa ollu mutta onhan uus osa aina kivan näköstä
peräpäähän saaki sitte kahtella puslaa.. voihan se olla et tilaa eteenki samalla strongflexiä, isonkelkan puslat paskana ja etuvakaajassa kans ainakin
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
- Paska Omena
- OCF Member 2024
- Viestit: 3301
- Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Ei mullakaan ollu vanhassa niiteillä olleessa vikaa, mitä nyt oli kevyempi väännellä kun toisen puoleinen. Vaihdoin silti kun kerran oli tukivarsi jo kädessä ja koitin metsästää mikä sielä keulassa päästeli ääntä. Ja oli se TRW:n nivel lojunu hyllyssäki jo muutaman vuoden. No nyt katsastuksessa todettiin se kesäkuussa vaihdettu, ehkä 3tkm ajettu nivel väljäksi.iHenkkaZ kirjoitti: alapalloissa ei mitää vikaa ollu mutta onhan uus osa aina kivan näköstä
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Eikat ne vakaajasta kuitenkaan ole?iHenkkaZ kirjoitti:ollu minusta hyvät nuo bemarin vakaajan puslat, ollu aika monta vuotta jo mutta ehyet edelleen
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
nii vai oliko ne reaktiotangon vois huviksi katella pihalta tuo 500 raatoa mitkä siinä on
tänää tuli Irmscherin maskimerkki.. tilasin uuden aidon irmscher maskin nykysen paskasti istuvan kopion tilalle
tänää tuli Irmscherin maskimerkki.. tilasin uuden aidon irmscher maskin nykysen paskasti istuvan kopion tilalle
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Reaktiotangon helassa on ainaki tuommoinen kolmio kuin kuvissa.
Hyvinkö kävi vai laitoitko käymään?
Hyvinkö kävi vai laitoitko käymään?
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
Passaa ne muutaku laittaa..
Löysin tallista parit levyt mut tulevat aika ulos verrattuna vakioihin, pitäs mittoa.. 330 ja 375 levyt.. tuo 330 ois ulkonäöllisesti passelin kokonen
Löysin tallista parit levyt mut tulevat aika ulos verrattuna vakioihin, pitäs mittoa.. 330 ja 375 levyt.. tuo 330 ois ulkonäöllisesti passelin kokonen
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Zlomega mv6 -95 --> m50t vähemmän zlo
vielä muutamat moottorin osat ja imusarja maalailla
laipat ja joku ahdin pitäs koittaa saada nii pääsis joululomilla tekee pakosarjaa
laipat ja joku ahdin pitäs koittaa saada nii pääsis joululomilla tekee pakosarjaa
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW