Nuo kaksi asiaa ei oikein kuulu samaan lauseeseen kun eivät liity toisiinsa mitenkään. Sillä Saabin tekniikalla ei ole leimaamisen kannalta mitään merkitystä, ainoat merkitsevät asiat on moottorin iskutilavuus, teho ja paino joille sitten etsitään se vertailumalli samasta mallisarjasta.THP kirjoitti:leimaamiselle ei ole mitään estettä lain mukaan,kohtalaisen samoja autojahan nuo ovat loppujen lopuksi.
Astra f GT ´92 2.0 16v turbo->kori maalissa..
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
No tässä tapauksessa viitataan siihen että siitä Saabista käy tehokkaammat jarrut ja akselistot helposti tuohon Astraan,vaikka ei siinä niitä tarvittaisikaan tuossahan riittäisi GSi 16V:n jarrut,vakaajat ja akselistot.Tuomas kirjoitti:Nuo kaksi asiaa ei oikein kuulu samaan lauseeseen kun eivät liity toisiinsa mitenkään. Sillä Saabin tekniikalla ei ole leimaamisen kannalta mitään merkitystä, ainoat merkitsevät asiat on moottorin iskutilavuus, teho ja paino joille sitten etsitään se vertailumalli samasta mallisarjasta.THP kirjoitti:leimaamiselle ei ole mitään estettä lain mukaan,kohtalaisen samoja autojahan nuo ovat loppujen lopuksi.
- heikki1982
- Minut on bannattu!
- Viestit: 200
- Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
- Paikkakunta: Joensuu
- Viesti:
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Minkä Saabin jarrut ja akselistot käy F mallin Astraan ?telwin kirjoitti:No tässä tapauksessa viitataan siihen että siitä Saabista käy tehokkaammat jarrut ja akselistot helposti tuohon Astraan,vaikka ei siinä niitä tarvittaisikaan tuossahan riittäisi GSi 16V:n jarrut,vakaajat ja akselistot.Tuomas kirjoitti:Nuo kaksi asiaa ei oikein kuulu samaan lauseeseen kun eivät liity toisiinsa mitenkään. Sillä Saabin tekniikalla ei ole leimaamisen kannalta mitään merkitystä, ainoat merkitsevät asiat on moottorin iskutilavuus, teho ja paino joille sitten etsitään se vertailumalli samasta mallisarjasta.THP kirjoitti:leimaamiselle ei ole mitään estettä lain mukaan,kohtalaisen samoja autojahan nuo ovat loppujen lopuksi.
Onko saabissa paremmat jarrut kuin GSI Astrassa ? Sopiiko satulat ja levyt suoraan ?
Mut niitäkö ei ole siis pakko vaihtaa jos Gsi Astran kamat on alla ?
Tää saabin konehan rupeaa kiinnostamaan koko ajan enemmän ja enemmän
Joensuun UA
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Juu, näin varmasti. Oli tuo muotoilu vain sellainen että sen saattaa joku ymmärtää väärinkin, eli en ole oikomassa rakentajan näkemyksiä, vaan huolehdin ettei kukaan vahingossa luule väärintelwin kirjoitti:No tässä tapauksessa viitataan siihen että siitä Saabista käy tehokkaammat jarrut ja akselistot helposti tuohon Astraan,vaikka ei siinä niitä tarvittaisikaan tuossahan riittäisi GSi 16V:n jarrut,vakaajat ja akselistot.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Mukava katella projektia jossa kaikki tehdään ns. viimeisen päälle. Hienoa jälkeä ja muutokset kohdistuu juuri sinne mihin pitääkin
Todennäköisesti väärässä.
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
94-02 saab 900 ja 9-3 jarrut saa laitettua ainakin navat vaihtamalla (tai laittaa koko tolpan) f-astraan,a-vecuun ym.9-3:ssa on vielä pari milliä isommat levyt edessä kuin 900:ssa
Gsi:n jarrut olisi riittäneet mutta kun niitä ei ollut ja ostin kokonaisen luovuttaja auton niin miksikäs ei,sitäpaitsi saabissa on v6-vectran/calikan jarrut ja 5-pulttinen jako=mielestäni parempi
nyt olis alakerta jakopäätä lukuunotamatta nipussa,kohta menee takas keulille.kuvia tulee heti kun on jotain uutta kuvattavaa
kiitos kaikista kommenteista /mielipiteistä,jotkut tykkää jotkut ei (itsellenihän minä tätä teen,tulee semmonen ku sattuu tulemaan )
Gsi:n jarrut olisi riittäneet mutta kun niitä ei ollut ja ostin kokonaisen luovuttaja auton niin miksikäs ei,sitäpaitsi saabissa on v6-vectran/calikan jarrut ja 5-pulttinen jako=mielestäni parempi
nyt olis alakerta jakopäätä lukuunotamatta nipussa,kohta menee takas keulille.kuvia tulee heti kun on jotain uutta kuvattavaa
kiitos kaikista kommenteista /mielipiteistä,jotkut tykkää jotkut ei (itsellenihän minä tätä teen,tulee semmonen ku sattuu tulemaan )
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Jokos on etuloksut tehty?
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
ei oo vielä..teen tota koneistoa välillä..tod.näkösesti etukaaret tulee eräästä toisesta uudemmasta opelista,ja kuidusta..kunhan sais ton moottorin kasaan,keulille ja käymään eka
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
Ei kai tätä ole kokonaan haudattu..?
Opel calibra 2.0 16v turbo 4x4
Opel astra f
Opel vectra a gt 16v. projekti
Opel astra f
Opel vectra a gt 16v. projekti
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
ei ole ollenkaan haudattu,osia tilailtu sieltä sun täältä.kone melkein nipussa ja pohjatkin melkein tehty..en ole muistanut päivitellä tätä kamalasti..kuvia tulee lisää..
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 19.8
muutama uusi kuva..
tommoset tuli hommattua..
ja asennettuna...EDIT siis kuva siitä miten ne on asennettu väärinpäin
moottori odottaa kantta koneistamosta..
kone nipussa varmaankin loppuviikosta..
tommoset tuli hommattua..
ja asennettuna...EDIT siis kuva siitä miten ne on asennettu väärinpäin
moottori odottaa kantta koneistamosta..
kone nipussa varmaankin loppuviikosta..
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" pari uutta kuvaa..sivulla 7
ja tuosta..
uudet moottorin kiinnikkeet..
lisää tukea..
uudet moottorin kiinnikkeet..
lisää tukea..
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 21.8.2011
Näyttää erittäin hyvältä
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 21.8.2011
Mistä nuo moottorin kannakkeet on tehty?
Re: Astra f GT ´92 2.0 "Zabastra" päivitetty 21.8.2011
"Urethane insert with custom powdercoated steel housing."
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=158
tuolta tilasin..
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=158
tuolta tilasin..
Ex '99 saab 9-3 2.0t "syöksysämpylä" 274hv 396nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm
'00 opel omega 2.2i caravan Aut "P.O.S" ~38hv 56nm