Se ovi taisikin olla ontto sen takia koska siinä ikkunassa oli jtn vikaa. En ole kyllä purkanut edes sitä oviverhoilua...Themazgu kirjoitti:tai jos se on vaikka oijottu ja on pari kiloo pakkelia.jeko kirjoitti: Hah! Ompa hauskaa
Kadett C GL "isolohkosedan"
Re: Kadett-C 1.6S GL
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL
Tuli vähän katsottua tuonne sisälle ja huomasin että pohjassa on pieni reikä. Erittäin pieni. Huomasin, kun raotin vähän tuota kokolattiamattoa kuskinpuolen penkin vierestä.
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Ei näihin kirjottelua kannata lopettaa, kyllä ne kiinnostaa ja luetaan, vaikkei aina kommenttia tulekaa.
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Joo ei kannata poistaa ja kyllä niitä kommentteja alkaa tulemaan mitä pitemmälle auto etenee toivottavasti tää on sitte joskus kovassa ajossa ois mukava nähä liikenteessä tuolla oulun suunnilla.
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Kannattaa tarkistaa kuljettajan puolen takarunkopalkin ehyys.
eli jousikupista hieman vielä taaksepäin.
Näillä on ikävä tapa hapantua...itse olen lähes jokaisesta kadetista joutunut kyseisen paikan korjaamaan.
Ja ovesta vielä että kyllä Ceepossakin kuuluu olla jumalaton bitumimatto ovessa. n.10X20 piece.
Tosin se löytyy useasti sieltä vedenpoisto reijistä, kun aurinkoa on otettu hieman liikaa.
Ikkunan nosto hässäkän saa korjattua melko helposti, eli ottaa ovipahvin pois ja säätää hieman niitä vaijerin kiinnityksiä ikkunasta.
Eli 8mm avain ja siirtää ikkunan asentoa oikeampaan suuntaan kunnes se toimii oikein.
Lisäksi kannattaa tarkistaa vaijerin kireys, sen saa säädettyä alanurkan 10mm pultista.
Mutta on todellakin harvinainen kun on alkuperäinen "isolohko".
Itse tekisin lähes samoin mitä suunnitelmasi ovatkin.
Pienen leveät oldschool vanteet esim. http://www.opelmania.net/product_info.p ... 52d8dc7748
Sopivasti linttaan ja nätti alkuperäinen väri.
Ehdottomasti jollain 16S stanssatulla 2.0-2.7L Jäteöljyn vatkaimella.
Tuplakaasari rungoilla olevat läppiset ja sopivasti henkeä.
eli jousikupista hieman vielä taaksepäin.
Näillä on ikävä tapa hapantua...itse olen lähes jokaisesta kadetista joutunut kyseisen paikan korjaamaan.
Ja ovesta vielä että kyllä Ceepossakin kuuluu olla jumalaton bitumimatto ovessa. n.10X20 piece.
Tosin se löytyy useasti sieltä vedenpoisto reijistä, kun aurinkoa on otettu hieman liikaa.
Ikkunan nosto hässäkän saa korjattua melko helposti, eli ottaa ovipahvin pois ja säätää hieman niitä vaijerin kiinnityksiä ikkunasta.
Eli 8mm avain ja siirtää ikkunan asentoa oikeampaan suuntaan kunnes se toimii oikein.
Lisäksi kannattaa tarkistaa vaijerin kireys, sen saa säädettyä alanurkan 10mm pultista.
Mutta on todellakin harvinainen kun on alkuperäinen "isolohko".
Itse tekisin lähes samoin mitä suunnitelmasi ovatkin.
Pienen leveät oldschool vanteet esim. http://www.opelmania.net/product_info.p ... 52d8dc7748
Sopivasti linttaan ja nätti alkuperäinen väri.
Ehdottomasti jollain 16S stanssatulla 2.0-2.7L Jäteöljyn vatkaimella.
Tuplakaasari rungoilla olevat läppiset ja sopivasti henkeä.
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Joo, kiitos neuvoista! Pitää todellakin tarkistaa tuo, tuota ikkunaa en rupea korjaamaan, on nähkääs turhaa, koska ovet ovat lahot ja pitäis jostaki saaha uudet. Ja on noi vanteetkin ihan komeat, mutta ajattelin säilyttää nuo Westernit kun vähän siistii niitä niin niistä tulee kuin uudet! Ja olinpas oikeassa tuon bitumin suhteen, paitsi siinä ettei se äänieriste oleSpikey kirjoitti:Kannattaa tarkistaa kuljettajan puolen takarunkopalkin ehyys.
eli jousikupista hieman vielä taaksepäin.
Näillä on ikävä tapa hapantua...itse olen lähes jokaisesta kadetista joutunut kyseisen paikan korjaamaan.
Ja ovesta vielä että kyllä Ceepossakin kuuluu olla jumalaton bitumimatto ovessa. n.10X20 piece.
Tosin se löytyy useasti sieltä vedenpoisto reijistä, kun aurinkoa on otettu hieman liikaa.
Ikkunan nosto hässäkän saa korjattua melko helposti, eli ottaa ovipahvin pois ja säätää hieman niitä vaijerin kiinnityksiä ikkunasta.
Eli 8mm avain ja siirtää ikkunan asentoa oikeampaan suuntaan kunnes se toimii oikein.
Lisäksi kannattaa tarkistaa vaijerin kireys, sen saa säädettyä alanurkan 10mm pultista.
Mutta on todellakin harvinainen kun on alkuperäinen "isolohko".
Itse tekisin lähes samoin mitä suunnitelmasi ovatkin.
Pienen leveät oldschool vanteet esim. http://www.opelmania.net/product_info.p ... 52d8dc7748
Sopivasti linttaan ja nätti alkuperäinen väri.
Ehdottomasti jollain 16S stanssatulla 2.0-2.7L Jäteöljyn vatkaimella.
Tuplakaasari rungoilla olevat läppiset ja sopivasti henkeä.
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Yritin tossa yks kaunis kesäpäivä käymään, ensiksi vaa ilmaa takakumiin ja pensaa tankkiin. No sitte alko kuuluu semmonen lirinä ja auton alle kurkistaessani huomasin että Helvetti sehän valuttaa Bensat ulos! Oiskohan lienee joku bensaputki/letku joka vuotaa? Pitää tässä syksyllä ainakin(jos ei muuta) vetää Kadetti pois tuosta mökin aitankupeelta kun heinää kasvaa alla. Siirrän ettei syövytä pohjaa puhki. Rojekti alotetaa ihan kunnolla toivottavasti ensi kesänä. Siihen asti kattelen jonku hyvän paikan mihin Kadetin voi jättää talvehtimaan
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Hiljasta on, ihan aiheestakin..
Nyt ei oo tullu tehtyä mitään, paitsi alotusviestin kirjottelin uusiksi. Siellä myös kuvia lahoista lattioista, karu totuus paljastui kun irrotin alkuperäiset kokolattiamatot. Hitsailtavaa on..
Lisäksi löysin rompemarkkinoilta tähän harvinaiset Cibien Super Oscar - lisäpitkät jotka ovat kuin piste iin päälle asennettuna valmiin Kadetin keulille Kuvejakin voisin ottaa.
Ensi kesänä pakko aloittaa tuo projekti, lahoaminenkin hidastui kun auton alle laitettiin viime syksynä betonilaatat sekä muovinen pressu auton alle joka estää auton pohjan kosketuksen maahan.
Alotusviestin voi lukasta uusiksi jos siltä tuntuu, ja sanottakoon näin että olin erittäin nuori silloin kun jotakin tänne topiciin raapustelin, joten pahoittelen kaikkea tämän topicin sekavuuteen liittyviä juttuja Tämänkin topicin tein ilmeisesti 2v sitten? Noh aikaa on.
Nyt ei oo tullu tehtyä mitään, paitsi alotusviestin kirjottelin uusiksi. Siellä myös kuvia lahoista lattioista, karu totuus paljastui kun irrotin alkuperäiset kokolattiamatot. Hitsailtavaa on..
Lisäksi löysin rompemarkkinoilta tähän harvinaiset Cibien Super Oscar - lisäpitkät jotka ovat kuin piste iin päälle asennettuna valmiin Kadetin keulille Kuvejakin voisin ottaa.
Ensi kesänä pakko aloittaa tuo projekti, lahoaminenkin hidastui kun auton alle laitettiin viime syksynä betonilaatat sekä muovinen pressu auton alle joka estää auton pohjan kosketuksen maahan.
Alotusviestin voi lukasta uusiksi jos siltä tuntuu, ja sanottakoon näin että olin erittäin nuori silloin kun jotakin tänne topiciin raapustelin, joten pahoittelen kaikkea tämän topicin sekavuuteen liittyviä juttuja Tämänkin topicin tein ilmeisesti 2v sitten? Noh aikaa on.
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Hohhoijjaa, muutama vuosi vierähtäny tästäkin kun viimeksi kirjotellu.
Pyytelen anteeksi vanhoja viestejä sunmuuta lieviä hölmöyksiä. En ollut tuolloin ees ihan vielä mopoikäinen, joten sen aikaset jutut ja kirjotusasunkin voitte vaan päätellä. Ja nyt kun uuestaan lukee, välillä kyllä sai nauraa noille omille jutuilleni (esim. ovi on ontto). Ovi oli jännityksessä niin piti ihmeellistä peltistä kolinaa.
Ja vai että ei ollu hitsattavaa, ja että hyväkuntonen aihio?! Sanosin vaikka, että kaikkea muuta tuo katiska on ollu. Kuitenkin nyt oon jo vuoden tuolla liikenteessä pörränny ja ihan autolla, ymmärtää näistäkin jutuista paljon enemmän.
Asiaan. Oon tuon katiskan saanu lämpimään talliin tuupattua talveksi, joten oon sitä kunnostellu tässä. Lattiathan oli esimerkiksi aivan lahot, kuvat kertoo:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... o2.JPG/big
Uudet lattiat väännettiin kaverin kanssa porukalla, kuskinpuolelle löyty vielä kaukalo varaosaluettelosta, vänkäriin piti ite vääntää kaikki. Tämmöseltä näyttää nykyään:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... at.jpg/big
Vielä maalit kunnolla kun ovat päässeet kulumaan kun irtonaista penkkiä liikuteltu autossa aina siirtämisen aikana. Lattiat vaatii vielä bitumin maalin lisäksi tuohon päälle.
Sitten, peräkontin pohja oli aivan selvä, yhtä reikäjuustoa. Noh, taittelin hyvän ystäväni Masan kanssa sinne kokonaan uuden pohjan, jotakin kanttiakin siihen hakattiin jäykisteeksi. Tässä kuva suurinpiirtein valmiista pohjasta, tarvinee vielä bitumimatot eristeeksi. Takaluukun ripakin on kunnolla jo korjattu ja jopa kitattu, kuvaa ei vaan siitä ole. Kontti on kuvassa täynnä kittipölyä, sillä samaan aikaan kun hitsasin, kaveri hioi kaaria.
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... li.jpg/big
Noh, auton takaosassa oli muutakin lahoa kuin vain peräkontin pohja. Juurikin se spikeyn sanoma takarenkaan jälkeinen palkki oli läpimätä, oikeastaan tässä korissa ei ole paikkaa mihin ei olis kempillä koskettu. Kuvaa ei oo nyt heittää, puhelimessa saattaa olla jotakin aamuyön pimeillä tunneilla otettuja kuvatuksia.
Kuskinpuoleista helmaa kun vähän koputteli meisselillä, läpi hujahti koko matkalta. Uuden tarvikehelman vielä siihen sai, ja saimme kaverin kans sen sovitettua siihen jopa paikoilleen. Kuitenkin jouduimme ensin tekemään sisähelman uusiksi:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ta.jpg/big
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... sa.jpg/big
Koko työvaiheesta ei nyt oo kuvaa, mutta niitä lisäilen myöhemmin.
Korjasimme alimmaisen pellin ja laittelin siihen tarvittavat suoja-aineet, mm. massan. Kaveri teki siihen lisäksi myös tuollasen palasen, joka myös massattiin. Kaikki myös hitsattiin umpeen asti, ei tehty täppimällä.
Noh, päällimäinen helma paikallaan, ovikin jopa passaa paikalleen :
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... sk.jpg/big
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... aa.jpg/big
Takahiekkapellistäkin meni meisseli läpi että hujahti. Jouduin sitten siihen tekemään aika isonkin paikan, onnistuin jopa hitsaamaan sen niin ettei väännelly:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... li.JPG/big
Toinen kaveri sitten kittaili niitä kaaria, mistä jo aiemmin mainitsin. Hyvät niistä tuli, kuvissa vielä kesken:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... is.JPG/big
Toki tuossa nyt muutakin on kuin peltihommia...onneksi Halvalla sain paperittoman, mutta hyväkuntoisen 1200s kadetin mökin läheltä, siitä sain purettua paljon hyvää osaa, mm. vilkkureleen, valokatkasijan, sisävalojen ovikatkasijat, lämppärinmoottorin + katkaisijan, ratin ympärysmuovit, kaikki ovi - ja luukkutiivisteet, ovet, konepellin ja vasemman etulokarin ym.
Kaikki pellit ovat esimerkiksi tässä autossa täysin ehjiä, mistään en oo ruostetta löytänyt. Teki pahaa purkaa, mutta en tuota koppaa ole kaatikselle viemässä ja hyvään tarkotukseenhan ne osat tulee elikkäs tähän isolohkoon. :p
http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... en+purkua/
Tarkkasilmäset saattoivat huomata, että ainakin ovet on nykyään tässä punasessa. Nekin on nyt maalia vaille, oikeestaan koko auto on enää pientä hiomista ja maalia vaille (ainakin peltitöiden osalta). Tässä pimeä tallistapakituskuva talvisena iltana:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... us.jpg/big
Ainiin ja, penkitkin siihen tuli tilattua manialta. Nimittäin Mantan punaset Recarot, sopii mun mielestä hyvin. Vielä tarvii kiinnikkeet tehä :p
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ua.JPG/big
(karvanopista ja wuntsikoista ei kannata välittää, ne lähtee kaikki kun tämä auto tulee ajoon).
Sitten se oiski kohta uutta tuulilasia vaille, koska auton väliaikanen pressutalli meni kaatumaan siihen päälle Tämä oli aikaa jolloin ei vielä tallia ollut.
Tekniikkapuolelle en oo vielä mitään tehnyt, muutakuin ostanut ihkauuden isolohkoon kuuluvan syylärin (vanha oli jostaki hondasta, vähän hirvitti), ja uuden vesipumpun vaihdoin vanahan näyttäessä tältä:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ki.jpg/big
Suunnitelmissa olis ajaa tällä GT/Estäkin tutulla 1900CIH koneella ainakin aluksi, perus öljynvaihdot ja huollot tietysti tehtynä. Myöhemmin sitten katellaan pellin alle ehkä jotakin eksoottisempaa Konehuonekin pittää vielä siistiä, karmeannäkönen:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... IH.JPG/big
Ois tarkotus kevetä vielä tälle keväälle liukastelemaan, saa nähä miten käy. :p Kesäksi suunnittelin jotakin leveämpää vannetta, muuten noudatan orkkistyyliä, pienillä höysteillä.
Kommenttia saa antaa vapaasti varsinkin näistä peltihommista, varmasti moni olis nätimpää jälkeä teheny. Ite kuitenkin pyrin tekemään sellasta jälkeä että se kelpaa mulle ja ei lahoa heti uudestaan.
Pyytelen anteeksi vanhoja viestejä sunmuuta lieviä hölmöyksiä. En ollut tuolloin ees ihan vielä mopoikäinen, joten sen aikaset jutut ja kirjotusasunkin voitte vaan päätellä. Ja nyt kun uuestaan lukee, välillä kyllä sai nauraa noille omille jutuilleni (esim. ovi on ontto). Ovi oli jännityksessä niin piti ihmeellistä peltistä kolinaa.
Ja vai että ei ollu hitsattavaa, ja että hyväkuntonen aihio?! Sanosin vaikka, että kaikkea muuta tuo katiska on ollu. Kuitenkin nyt oon jo vuoden tuolla liikenteessä pörränny ja ihan autolla, ymmärtää näistäkin jutuista paljon enemmän.
Asiaan. Oon tuon katiskan saanu lämpimään talliin tuupattua talveksi, joten oon sitä kunnostellu tässä. Lattiathan oli esimerkiksi aivan lahot, kuvat kertoo:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... o2.JPG/big
Uudet lattiat väännettiin kaverin kanssa porukalla, kuskinpuolelle löyty vielä kaukalo varaosaluettelosta, vänkäriin piti ite vääntää kaikki. Tämmöseltä näyttää nykyään:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... at.jpg/big
Vielä maalit kunnolla kun ovat päässeet kulumaan kun irtonaista penkkiä liikuteltu autossa aina siirtämisen aikana. Lattiat vaatii vielä bitumin maalin lisäksi tuohon päälle.
Sitten, peräkontin pohja oli aivan selvä, yhtä reikäjuustoa. Noh, taittelin hyvän ystäväni Masan kanssa sinne kokonaan uuden pohjan, jotakin kanttiakin siihen hakattiin jäykisteeksi. Tässä kuva suurinpiirtein valmiista pohjasta, tarvinee vielä bitumimatot eristeeksi. Takaluukun ripakin on kunnolla jo korjattu ja jopa kitattu, kuvaa ei vaan siitä ole. Kontti on kuvassa täynnä kittipölyä, sillä samaan aikaan kun hitsasin, kaveri hioi kaaria.
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... li.jpg/big
Noh, auton takaosassa oli muutakin lahoa kuin vain peräkontin pohja. Juurikin se spikeyn sanoma takarenkaan jälkeinen palkki oli läpimätä, oikeastaan tässä korissa ei ole paikkaa mihin ei olis kempillä koskettu. Kuvaa ei oo nyt heittää, puhelimessa saattaa olla jotakin aamuyön pimeillä tunneilla otettuja kuvatuksia.
Kuskinpuoleista helmaa kun vähän koputteli meisselillä, läpi hujahti koko matkalta. Uuden tarvikehelman vielä siihen sai, ja saimme kaverin kans sen sovitettua siihen jopa paikoilleen. Kuitenkin jouduimme ensin tekemään sisähelman uusiksi:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ta.jpg/big
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... sa.jpg/big
Koko työvaiheesta ei nyt oo kuvaa, mutta niitä lisäilen myöhemmin.
Korjasimme alimmaisen pellin ja laittelin siihen tarvittavat suoja-aineet, mm. massan. Kaveri teki siihen lisäksi myös tuollasen palasen, joka myös massattiin. Kaikki myös hitsattiin umpeen asti, ei tehty täppimällä.
Noh, päällimäinen helma paikallaan, ovikin jopa passaa paikalleen :
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... sk.jpg/big
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... aa.jpg/big
Takahiekkapellistäkin meni meisseli läpi että hujahti. Jouduin sitten siihen tekemään aika isonkin paikan, onnistuin jopa hitsaamaan sen niin ettei väännelly:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... li.JPG/big
Toinen kaveri sitten kittaili niitä kaaria, mistä jo aiemmin mainitsin. Hyvät niistä tuli, kuvissa vielä kesken:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... is.JPG/big
Toki tuossa nyt muutakin on kuin peltihommia...onneksi Halvalla sain paperittoman, mutta hyväkuntoisen 1200s kadetin mökin läheltä, siitä sain purettua paljon hyvää osaa, mm. vilkkureleen, valokatkasijan, sisävalojen ovikatkasijat, lämppärinmoottorin + katkaisijan, ratin ympärysmuovit, kaikki ovi - ja luukkutiivisteet, ovet, konepellin ja vasemman etulokarin ym.
Kaikki pellit ovat esimerkiksi tässä autossa täysin ehjiä, mistään en oo ruostetta löytänyt. Teki pahaa purkaa, mutta en tuota koppaa ole kaatikselle viemässä ja hyvään tarkotukseenhan ne osat tulee elikkäs tähän isolohkoon. :p
http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... en+purkua/
Tarkkasilmäset saattoivat huomata, että ainakin ovet on nykyään tässä punasessa. Nekin on nyt maalia vaille, oikeestaan koko auto on enää pientä hiomista ja maalia vaille (ainakin peltitöiden osalta). Tässä pimeä tallistapakituskuva talvisena iltana:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... us.jpg/big
Ainiin ja, penkitkin siihen tuli tilattua manialta. Nimittäin Mantan punaset Recarot, sopii mun mielestä hyvin. Vielä tarvii kiinnikkeet tehä :p
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ua.JPG/big
(karvanopista ja wuntsikoista ei kannata välittää, ne lähtee kaikki kun tämä auto tulee ajoon).
Sitten se oiski kohta uutta tuulilasia vaille, koska auton väliaikanen pressutalli meni kaatumaan siihen päälle Tämä oli aikaa jolloin ei vielä tallia ollut.
Tekniikkapuolelle en oo vielä mitään tehnyt, muutakuin ostanut ihkauuden isolohkoon kuuluvan syylärin (vanha oli jostaki hondasta, vähän hirvitti), ja uuden vesipumpun vaihdoin vanahan näyttäessä tältä:
-> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ki.jpg/big
Suunnitelmissa olis ajaa tällä GT/Estäkin tutulla 1900CIH koneella ainakin aluksi, perus öljynvaihdot ja huollot tietysti tehtynä. Myöhemmin sitten katellaan pellin alle ehkä jotakin eksoottisempaa Konehuonekin pittää vielä siistiä, karmeannäkönen:
--> http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... IH.JPG/big
Ois tarkotus kevetä vielä tälle keväälle liukastelemaan, saa nähä miten käy. :p Kesäksi suunnittelin jotakin leveämpää vannetta, muuten noudatan orkkistyyliä, pienillä höysteillä.
Kommenttia saa antaa vapaasti varsinkin näistä peltihommista, varmasti moni olis nätimpää jälkeä teheny. Ite kuitenkin pyrin tekemään sellasta jälkeä että se kelpaa mulle ja ei lahoa heti uudestaan.
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Hyvinhän nuo hitsauksen on onnistunu, mikä vittu tuo pömpeli on tuossa ilmanputsarikotelon edessä?
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Ei helevetti! Oliko tuo pikkukoneinen pakko purkaa. Mää olisin maksanu tosta het 500€.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Kadett C 1.6S GL -78
Kiitoksia vain. Tuo pömpeli on Saabin lisälämmityslaite isä sen joskus on siihen asennellut. Eipähän tarvitse palella talvella
Ja toki olisin keltaisen laittanut liikenteeseen, vaan sitä ei taida enää koskaan saada. Paperit hukkuneet 20 vuotta sitten ja niiden perässä seuraa moninkertaiset vakuutusmaksut, noin auton myyjä sanoi. Pitäisi maksaa verot kolmelta eri omistajalta, ei oikein innosta tuosta autosta.
Ei taida enää sellasta Ceepoa löytyä, mikä olisi vain oiva varaosa-auto. Jos löytyy varaosa-auto, se on lähes 90% varmuudella sellainen, ettei siitä ehjiä peltiosia saa. Tarvitsin kuitenkin uudet ovet tähän punaiseen, joita on suomeen tuotu vain 72kpl uutena. Ennemmin kunnostan sen suomemme maanteille kuin sinapinvärisen tonnikaksatasen, niitä kuitenkin vielä löytyy.
Voin minä joskus myydä, sitä en tiedä kuka sen ostaa kun ei siitä liikenteeseen ole..ajattelin säilyttää sen niin ettei ruostu. Pellolle/paaliin tuota en oo koskaan laittamassa.
Ja toki olisin keltaisen laittanut liikenteeseen, vaan sitä ei taida enää koskaan saada. Paperit hukkuneet 20 vuotta sitten ja niiden perässä seuraa moninkertaiset vakuutusmaksut, noin auton myyjä sanoi. Pitäisi maksaa verot kolmelta eri omistajalta, ei oikein innosta tuosta autosta.
Ei taida enää sellasta Ceepoa löytyä, mikä olisi vain oiva varaosa-auto. Jos löytyy varaosa-auto, se on lähes 90% varmuudella sellainen, ettei siitä ehjiä peltiosia saa. Tarvitsin kuitenkin uudet ovet tähän punaiseen, joita on suomeen tuotu vain 72kpl uutena. Ennemmin kunnostan sen suomemme maanteille kuin sinapinvärisen tonnikaksatasen, niitä kuitenkin vielä löytyy.
Voin minä joskus myydä, sitä en tiedä kuka sen ostaa kun ei siitä liikenteeseen ole..ajattelin säilyttää sen niin ettei ruostu. Pellolle/paaliin tuota en oo koskaan laittamassa.
Old RWD Opels <3
Re: Kadett C GL "isolohkosedan"
Puuttuvat paperit eivät ole mikään ongelma.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Kadett C GL "isolohkosedan"
Joo, mutta nuo maksamatta jääneet verot useammalta henkilöltä on. Voi kivuta verot niin korkeeksi et saa hakia ehjän c-kadetin jostain.
Re: Kadett C GL "isolohkosedan"
Ei toikaan ole ongelma.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)