Kadett C GL "isolohkosedan"

Esittele Opel-projektisi tai autosi
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Kadett C GL "isolohkosedan"

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Kaikkihan onnistuu kiertää kun vain pysyy stanssausvehkeet näpeissä.. Ei ole yks eikä kaks autoa mitä nähny et saatettu vetää esim. solmulle tolpan ympäri ja yhtäkkiä parin päivän päästä "sama" auto ollut taas liikenteessä. :lol:
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Kadett C GL "isolohkosedan"

Viesti Kirjoittaja Woody »

Siihen siniseen c kadettiin löin pellin palaan numeron ja hitsasin kone huoneeseen niin leimalla nauro että Tää ihan käy.. :D Löin uudestaan iskarin tolppaan niin kävi :)
Avatar
jeko
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 173
Liittynyt: 07 Helmi 2009, 22:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C GL "isolohkosedan"

Viesti Kirjoittaja jeko »

|vectraman| kirjoitti:Kaikkihan onnistuu kiertää kun vain pysyy stanssausvehkeet näpeissä.. Ei ole yks eikä kaks autoa mitä nähny et saatettu vetää esim. solmulle tolpan ympäri ja yhtäkkiä parin päivän päästä "sama" auto ollut taas liikenteessä. :lol:
Niih, totta tuokin. Tarkotus oli kuitenkin laillisin keinoin tämä rojekti tehrä. Lisäksi vaikka korinvaihdon olis tehny laillisesti, koko paska olis pitäny purkaa osiin ja maalata joka ikinen kohta tuolla oranssipunasella, koska sinappi ei oikeen iske. :/ Myöskään ei oo tilaa missä purkaa molemmista moottorit ym. pois ja vaihtaa päikseen. Sekin olis vaan hidastanut rojektia, ja kun tästä tulee ensimmäinen mun oma auto, niin se pitäis mahd. nopeaa saada ajoon. Vaikka nopiaa tämä pitäski tielle saada, en siltikään mitään tee hutiloiden vaan tarkotus tehä kaikki kunnolla ettei sitten tarvi heti leiman saamisen jälkeen parsia.
Old RWD Opels <3
Avatar
jeko
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 173
Liittynyt: 07 Helmi 2009, 22:14
Paikkakunta: Oulu

Re: Kadett C GL "isolohkosedan"

Viesti Kirjoittaja jeko »

Päässyt putoileen tämäkin prokkis. Hommaa on kuitenkin tehty, ja 60/70-foorumille oon kirjotellutkin, täältä jääny vähemmälle.

Peltityöt on tehtykkin jo. Lämppärin kenno vuoti pahasti, joten sinapista uutta tilalle. Samalla tuli huomattua, että eihän se tuo sinappikaan virheetön/ruosteeton ollut. Akun alta aivan mätää, kauheita reikiä. Tuo paikka on muutenkin semmoone, joka tykkää hapartua..

Takaluukun tarkempi tutkiskelu aiheutti sen, että sekin vaihdettu. Se nimittäin on ollut vihreä! Siis sinapissa, ei tässä porkkanasorvissa, mitä kuntoon laitetaan.

Sisustakin alkaa olla kasassa. Tässä hämärä ja paska kuva:

http://crhone.kuvat.fi/kuvat/Autot/Omat ... ni.JPG/big


Hiominen jatkuu, sitten koko katiska maalaukseen ja sitten loppukasaus ja leimalle.
Old RWD Opels <3
Vastaa Viestiin