Manta 1971 + C20XX + TIC
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Sairasta touhua
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ai että! Magee laite ja maukkaasti lyöntiä! Hitto! Jollain GTX:llähä tää tais olla?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Mukavan kliini konehuone ja mukavan näkööset lukemat
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
No nyt on..tuollaista konehuonetta ilo katsella ja kunnioitettavat lukemat
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Varsinaisesti konehuoneesta ei olla pyritty piilottamaan mitään vaan laittamaan kaikki näkyville että helpottais elämää jos tulee jotain. Varsinki nyt aluksi kun testataan toimivuutta.
Tosiaan viime kesän moottori jäi varakoneeksi ja nykyinen moottori on täysin uusiksi rakennettu. Ja kuulostaa nyt jo oikealta moottorilta eikä miltään raktorilta verrattuna viime kesään.
Wcsc seinäjoella 28.5. auto nähtävissä jos kiinnostaa nähä miten kulkee vartilla
Tosiaan viime kesän moottori jäi varakoneeksi ja nykyinen moottori on täysin uusiksi rakennettu. Ja kuulostaa nyt jo oikealta moottorilta eikä miltään raktorilta verrattuna viime kesään.
Wcsc seinäjoella 28.5. auto nähtävissä jos kiinnostaa nähä miten kulkee vartilla
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Komjaa
Ookko Poriin tulossa 4.6? Olis hienoa nähdä tämä livenä uudella motilla! Ja tottakai blacklistiin haastamaan kaseja
Ookko Poriin tulossa 4.6? Olis hienoa nähdä tämä livenä uudella motilla! Ja tottakai blacklistiin haastamaan kaseja
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Näillä näkymin tuun Poriinkin ajamaan. Blacklistit vaan sillonkin samaan aikaan. Olikohan niiden kolmas kerta vasta mikä ei oo päällekäin wcsc:n kans.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
No hitto! Pitääki venyä Porin kentälle kattelee miten laitteet kipittää.
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Viime kesänä ainakin ajoivat blacklistiä Porissa WCSC karkeloissa. Tiedä sitten miten tän kesän ajankohdat osuu.export kirjoitti:Näillä näkymin tuun Poriinkin ajamaan. Blacklistit vaan sillonkin samaan aikaan. Olikohan niiden kolmas kerta vasta mikä ei oo päällekäin wcsc:n kans.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Alkaa olla tehopaino suhde sopeva tollasen mantan koriin
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Kuinkas seinäjoella meni ajot? Ei viittiny mahatauris lähtiä kattohon
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ei ihan putkeen menny. Tuli pientä vauriota kun suutinkisko pullahti irti torstain testeissä ja alakerta otti siitä siipeensä. 10.247/230.5 oli eka veto liukkaalla radalla. Torstain testeihin nähden ei tuntunut veto oikein miltään.
Pori jää nyt väliin ja uus alakerta tekeillä. Heinäkuun lopulla Porissa uudestaan niin koitetaan sillon tulla.
Pori jää nyt väliin ja uus alakerta tekeillä. Heinäkuun lopulla Porissa uudestaan niin koitetaan sillon tulla.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
https://youtu.be/8UsVq39oCFI
Päivitykset jääny vähäisiksi viime aikoina. 2016 kesä meni testaillessa Mersun automaattia ja megashiftiä rattivaihteilla. Ei saatu turbiinia muokattua tarpeeksi että toimis omassa käytössä niin päätettiin hommata tälle kesälle toinen laatikko. Mersun vahvistettu 722.6 voisi olla kaupan jos jotain kiinnostaisi. Joko opetin tai Mersun kytkinkopalla. Olisi erittäin kova laatikko katuautoon!
Anyway... 2017 päästy ajamaan jo kolmesti varsilla uudella laatikolla ja ollut pieniä ongelmia minkä takia auto ei kulkenut sitä mitä odoteltiin. Nojoo, n. 10.5-10.9/230-237 tienoille meni kuitenkin.
Poriin mentiin nyt tiheämmällä perällä ja pikku muutoksia että imulämmöt pysyisi kurissa niin alko autokin kulkemaan jo likimain sitä luokkaa mitä odoteltu. Ratakin oli kyllä kunnossa.
Eka veto oli jo 9.6/232, toisella meni 9.5/240 ja kolmannella 9.37/237
Sen jälkeen taas pito yllätti eikä osattu vielä reagoida tarpeeksi niin ajat huononi melkoisesti. Tiheä välitys rajas loppunopeuden tuohon 237-242 välille. Tarvittaessa sitäkin saa lisää mutta ei vaikuta aikaan.
Alustan suhteen ollaan edelleen ihan alkutekijöissä mutta päästiin jo 1.5 alkuseen 60 jalan aikaan. Siitä olisi tavoite vielä saada pari kymmenystä tämän kesän aikana pois niin loppuaikakin alkais olemaan sitä mitä tavoiteltu.
Koitan laittaa muutaman kuvan jos nyt ensin saa tuon youtube-videon näkymään tuossa.
Päivitykset jääny vähäisiksi viime aikoina. 2016 kesä meni testaillessa Mersun automaattia ja megashiftiä rattivaihteilla. Ei saatu turbiinia muokattua tarpeeksi että toimis omassa käytössä niin päätettiin hommata tälle kesälle toinen laatikko. Mersun vahvistettu 722.6 voisi olla kaupan jos jotain kiinnostaisi. Joko opetin tai Mersun kytkinkopalla. Olisi erittäin kova laatikko katuautoon!
Anyway... 2017 päästy ajamaan jo kolmesti varsilla uudella laatikolla ja ollut pieniä ongelmia minkä takia auto ei kulkenut sitä mitä odoteltiin. Nojoo, n. 10.5-10.9/230-237 tienoille meni kuitenkin.
Poriin mentiin nyt tiheämmällä perällä ja pikku muutoksia että imulämmöt pysyisi kurissa niin alko autokin kulkemaan jo likimain sitä luokkaa mitä odoteltu. Ratakin oli kyllä kunnossa.
Eka veto oli jo 9.6/232, toisella meni 9.5/240 ja kolmannella 9.37/237
Sen jälkeen taas pito yllätti eikä osattu vielä reagoida tarpeeksi niin ajat huononi melkoisesti. Tiheä välitys rajas loppunopeuden tuohon 237-242 välille. Tarvittaessa sitäkin saa lisää mutta ei vaikuta aikaan.
Alustan suhteen ollaan edelleen ihan alkutekijöissä mutta päästiin jo 1.5 alkuseen 60 jalan aikaan. Siitä olisi tavoite vielä saada pari kymmenystä tämän kesän aikana pois niin loppuaikakin alkais olemaan sitä mitä tavoiteltu.
Koitan laittaa muutaman kuvan jos nyt ensin saa tuon youtube-videon näkymään tuossa.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
G-Force GSR suorakytkentä
Kevyt konehuolto alkukesästä
Gasoline motorshow:ssa Seinäjoella keväällä
Kevyt konehuolto alkukesästä
Gasoline motorshow:ssa Seinäjoella keväällä
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ny päästii Alastarossa samaan aikaan viivalle! Ei auttanu kolme vuotta sitten alotettu psyykkaus Ton lähdön video o kyl komeeta katottavaa. Mä vedin aivan täysiä, mut se näyttää siltä et oon melkeen paikoillaan ja Mikon Manta lentää aivan saatanan kovaa Ei tarvittu maalikameraa voittajan ratkontaanKeme kirjoitti:Piti ajaa jo tänä kesänä, mut siirty ens kesäks. Alotan trash talkin ja psykologisen sodankäynnin jo hyvissä ajoin, niin vastustajan psyyke on viivalla aivan murusina.kumimuumi kirjoitti:Vai kävikö saapeli ajamassa siitä ovet?
JEEEEEEEEEEEEE!