Manta 1971 + C20XX + TIC
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Kiva saada uusia autoja noihinkin skaboihin. Monella olis kilpailukykyinen auto mutta niitä makuutetaan talleissa. Ymmärrän kyllä jos ei oo ylimääräistä likviditeettiä niin eihä sitä sitte.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Kyllä mä väittäisin aika harvasta tallistä löytyvän näin nopeita autoja.Yli parin sadan loppunopeudet vaatii jo oikeasti panostusta kalustoon
Se on kyllä totta,ettei tehokkaita euroautoja niin älyttömästi noissa kiihdyttelyissä näy.
Se on kyllä totta,ettei tehokkaita euroautoja niin älyttömästi noissa kiihdyttelyissä näy.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Hieno oli Manta ja kulkuakin riitti. Hiukan hienosäätöä niin menee sinne ysin puolelle
Jos haluut aikakortin kisasta niin pyydä se sähköpostilla osoitteesta sunrisecruisers@gmail.com. Mä sain ainakin omani sieltä.
Jos haluut aikakortin kisasta niin pyydä se sähköpostilla osoitteesta sunrisecruisers@gmail.com. Mä sain ainakin omani sieltä.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Tuli sähköpostiin aikakortit, 660ft aika 0,37 kymppää huonompi mitä alavudella
Skoopilla tänään katottu triggeröintiä ja kokeillaan vaihtaa Hall-anturi kammelle induktiivisen sijaan. Muuten toimii moitteetta mutta lähellä rajottajaa tulee pientä häikkää.
Löysemmät jouset huomenna tilaukseen ja pientä fiksailua imupuolelle ettei lämmöt nouse niin jospa sieltä kulkupuoli paranee vielä Kalajoelle mennessä.
Mukava oli nähdä porukkaa Porissa vaikken paljoa kerenny porisemaankaan kun oli koko ajan jotain häslinkiä meneillään.
Skoopilla tänään katottu triggeröintiä ja kokeillaan vaihtaa Hall-anturi kammelle induktiivisen sijaan. Muuten toimii moitteetta mutta lähellä rajottajaa tulee pientä häikkää.
Löysemmät jouset huomenna tilaukseen ja pientä fiksailua imupuolelle ettei lämmöt nouse niin jospa sieltä kulkupuoli paranee vielä Kalajoelle mennessä.
Mukava oli nähdä porukkaa Porissa vaikken paljoa kerenny porisemaankaan kun oli koko ajan jotain häslinkiä meneillään.
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
youtube kertoi että mantassa alkaa olla tehot kohdillaan punakantiseen moottoriin
kai tuut botniaringille kaahaileen sillä?
niin ja olisko mahdollista tulla navetta penkkiin koittamaan onko autos edes vakio tehot enää tallella maksua vastaan??
-jesse-
kai tuut botniaringille kaahaileen sillä?
niin ja olisko mahdollista tulla navetta penkkiin koittamaan onko autos edes vakio tehot enää tallella maksua vastaan??
-jesse-
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ei taida olla asiaa kiertävälle radalle tuolla. Kuskiltakin vaadittais enemmän ohjaustaitoja.
Penkkiin pääsee Elokuun loppupuolella taas. Sen verran on kiirusta etten ehdi ajaa muiden autoja siinä nyt. Ja maksua vastaan tietenkin, kuka nyt ilmankaan tulisi
Penkkiin pääsee Elokuun loppupuolella taas. Sen verran on kiirusta etten ehdi ajaa muiden autoja siinä nyt. Ja maksua vastaan tietenkin, kuka nyt ilmankaan tulisi
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Parhaat lähdöt tänään:
60ft 1,621s
660ft 6,605s / 184,07 km/h
1/4 10,064s / 236,45 km/h
60ft 1,724s
660ft 6,736s /182,41 km/h
1/4 10,189s / 237,18 km/h
Tuli hyvää testiä tänään. Kokeiltiin 1-vaihteella ja 2-vaihteella lähtemistä ja eri lähtörajottimia. Edelleen piti olla varovainen rajottajan kans ettei saanu päästää lähelle sitä.
Tämä kausi ois sitte paketissa mantan osalta. Tavote ei ihan täyttyny mutta hauskaa oli ja sai ajaa ihan tarpeeksi tälle kesää.
Kiitoksia Oulun porukalle huollossa olemisesta
60ft 1,621s
660ft 6,605s / 184,07 km/h
1/4 10,064s / 236,45 km/h
60ft 1,724s
660ft 6,736s /182,41 km/h
1/4 10,189s / 237,18 km/h
Tuli hyvää testiä tänään. Kokeiltiin 1-vaihteella ja 2-vaihteella lähtemistä ja eri lähtörajottimia. Edelleen piti olla varovainen rajottajan kans ettei saanu päästää lähelle sitä.
Tämä kausi ois sitte paketissa mantan osalta. Tavote ei ihan täyttyny mutta hauskaa oli ja sai ajaa ihan tarpeeksi tälle kesää.
Kiitoksia Oulun porukalle huollossa olemisesta
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Vetää hienosti. Ja kulkee kellonki mukaan!!!! Toisinko tusninki poikien viritelmät 600hp ja vartilla mennään sitte 14,6s
Kyl määki niin kauhiast huonoist autois kärssii sain.
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Ysi oikeen roikkuu ilmassa.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Hienoa! Ei oo ysi kaukana tosiaan, joskus se vaatii silti ihan älyttömästi töitä että pääsee muutaman satkun kovempaa
Mitä muutoksia tuli Porin kisojen jälkeen kun loppunopeudet kasvoi noin paljon? Pian saa laittaa pussin perään
Mitä muutoksia tuli Porin kisojen jälkeen kun loppunopeudet kasvoi noin paljon? Pian saa laittaa pussin perään
Vaikka olis etuvetonen kolmipyörä niin kuski saa kattoa peiliin jos ei pääse kovempaa kuin 14,6. Olis kiva tietää mikä 600hv tusninki auto on noin hidas vartilla?ascona77 kirjoitti:Toisinko tusninki poikien viritelmät 600hp ja vartilla mennään sitte 14,6s
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Hienosti Manta kulkee kuorma-auton ahtimella!!!vectraTBO kirjoitti:Hienoa! Ei oo ysi kaukana tosiaan, joskus se vaatii silti ihan älyttömästi töitä että pääsee muutaman satkun kovempaa
Mitä muutoksia tuli Porin kisojen jälkeen kun loppunopeudet kasvoi noin paljon? Pian saa laittaa pussin perään
Vaikka olis etuvetonen kolmipyörä niin kuski saa kattoa peiliin jos ei pääse kovempaa kuin 14,6. Olis kiva tietää mikä 600hv tusninki auto on noin hidas vartilla?ascona77 kirjoitti:Toisinko tusninki poikien viritelmät 600hp ja vartilla mennään sitte 14,6s
Kaveri ajo Volvo V40 T4 935hv/760nm (BW S476 2.9bar) 14.6s @ 176km/h 402m räyskälässä 15.8.2015 ja auton paino kuskin kanssa 1500kg.
https://www.youtube.com/watch?v=jOQac0QK6PY
Ite ajoin kaverin 850 T5 950hv (HX60 2.2bar) 15.9s @ 204km/h 402m ja 31.1s @ 335km/h 1609m.
https://youtu.be/rKJk1Yn6sgE
Varttimaili on tehokkaalla etuvetosella aika haastavaa ja siksi maili paljon parempi matka...
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
Porin jälkeen koitettu saada pelaamaan autoa korkeammilla kierroksilla. Haastavaa näyttäis olevan mutta siihenki löytyy vielä ratkaisut...
Kierrättää ei kestä lähellekään rajotinta ja se on nyt 8400rpm. Alavudella toimi vielä 8800rpm ja kulki siellä suhteessa paremmin vaikka voimaa oli jonkin verran vähemmän sillon. No nyt kun se oli tiedossa niin piti vaan vaihdella alle 8000 rpm niin pysty ajamaan.
Jousitusta muutettiin löysemmäksi mutta edelleenki sais olla löysemmät.
Ilmanottoa tuli paranneltua ja suojattua lämmöltä. Porissa lämmöt 40 astetta, nyt 25-27 astetta.
Pakoputki tuli otettua pois ja laitettua hieman lyhyempi tilalle.
Selkeä vaikutus, varsinkin pienemmillä kierroksilla.
Hieman jäi harmittamaan tuo 6 satkua ajassa. Saa olla tämän kesän osalta tässä nyt. Koitetaan parannella autoa ja pitoa ens kesäks sen minkä ehditään.
Jarruvarjon vois ostaa jo valmiiksi
Kierrättää ei kestä lähellekään rajotinta ja se on nyt 8400rpm. Alavudella toimi vielä 8800rpm ja kulki siellä suhteessa paremmin vaikka voimaa oli jonkin verran vähemmän sillon. No nyt kun se oli tiedossa niin piti vaan vaihdella alle 8000 rpm niin pysty ajamaan.
Jousitusta muutettiin löysemmäksi mutta edelleenki sais olla löysemmät.
Ilmanottoa tuli paranneltua ja suojattua lämmöltä. Porissa lämmöt 40 astetta, nyt 25-27 astetta.
Pakoputki tuli otettua pois ja laitettua hieman lyhyempi tilalle.
Selkeä vaikutus, varsinkin pienemmillä kierroksilla.
Hieman jäi harmittamaan tuo 6 satkua ajassa. Saa olla tämän kesän osalta tässä nyt. Koitetaan parannella autoa ja pitoa ens kesäks sen minkä ehditään.
Jarruvarjon vois ostaa jo valmiiksi
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Re: Manta 1971 + C20XX + TIC
On kyllä hätäinen peli, kun kuitenkin kyseessä peltikoppa, missä Ooppelin moottori Kyllä tekis mieli nähdä vielä tänävuonna 10 sekunnin alitus
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!