tt__ kirjoitti: ↑08 Helmi 2018, 14:10
tämä on edelleen todella hieno auto ja mahtava projekti seurata tämä on vähän niinkuin viinitkin että paranee vain vanhetessaan!olisi todella mahtava päästä joskus kyytiin!teen ville sulle tästä sitten hyvän tarjouksen kunhan voitan eurojacpotista 90 miljoonaa=)
Kiitos! Tuliko se päävoitto sulle
ei perkele tullut päävoittoa tännepäin=)
No hitto
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Juu samasta kohtaa kiristys mitä kiilahihnalaturilla. Joutu vaan semmosen spessupalikan askartelee siihen väliin ku loppu kiristysvara orkkis osasta ja mulla on siinä samassa kohtaa kiinni vielä toi polttoainesäätimen teline.
Täytyy kattella miten toimii noin.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Tietty lohkoon piti tehdä myös öljynpaluun paikka, öljyruiskuille paikat, runkopukkien madallus korsettia varten ja kansitason lasku/oikaisu. Maalata vois vielä ni tulee kivemman näköinen
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
En siirrä kääntövartta, poistan vaan jousilautasen ja laitan kierreholkin päin kääntövartta. Ei ole tarvetta laskea autoa, ehkä jopa nostaa. Saa enemmän tilaa renkaille kynäjousilla. Mulla on myös A Vectra/Calibra tolppia tossa ylimääräisenä mutta ajattelin tehdä tuon nykyisiin Turbon tolppiin.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Tässä kun TUNTUU että kaikki on valmista kesää varten niin tuunasin hiukan noita "front runnereita" jotka on takana vartilla. Vanteet on siis varapyöräpeltivanteet 15"x4" ja ET sellainen että pyörä katoaa kotelon uumeniin
Lähtökohta oli siis:
Sitten gummit pois vanteilta:
Ja keskiöt normivanteista noihin kapeisiin kehiin ja kehät käännettynä:
Lopputulos:
Nyt on samannäköiset vanteet edessä ja takana vartilla. Reiälliset keskiöt oli vielä noin 300gr kevyemmät kuin noi umpimallit. Toivotaan että pysyy nipussa ku ihan itte räpelsin noi kasaan
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
export kirjoitti: ↑07 Huhti 2018, 12:40
Vauhti kasvaa kun pyörät kevenee
Minkä nopeusluokan renkaat nuo on? Itellä on vielä normirenkaat ja painoa yllättävän paljon vaikka pienet kumit.
Onkos ens kesänä Kauhavalla huippunopeuspäiviä luvassa? Täältä olis melko lyhyt matka tulla kahtomaan niitäkin...
Niinhän sen pitäisi kasvaa mutta menee nelosella jo rajoittajalle vanhalla setupillakin. Toki vois jenkata lisää mutta ei se taas aikaan vaikuta.
Mun mielestä noissa front runnereissa ei ole nopeusluokkaa, tai en ole ainakaan huomannut. Ei siis ole DOTti kumit. Noi on Yijälä-Rätyn vanhat jotka ostin siltä 2014 (ei siitä kaadosta ) ja jotain 270-280kmh nopeuksia niillä on menty joten riittelee mulle
Ja tosiaan Porissa luultavasti elokuussa ajetaan mailia. Tietty Hallissa on myös ajot kesäkuussa johon sulla ei myös kauheesti matkaa? Kauhavasta en tiedä onko siellä mailiajoja. FHRA ajoja pitäs olla kesän lopussa jos hommat menee putkeen.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10