Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Kiitos kannustuksesta
Ei taida maililla päästä noin kovaa tällä setupilla. Ahdin on tapissa joten se ainakin tarvis vaihtaa ja noin +150hv
Ihan "normi" 228mm kytkin. SRE asetelma ja 5 lapainen sintteri.
En tiedä onko kukaan huomannut uutisointia jossa Alastaron kiihdytysrata on uhan alla. Tämä vuosi vielä ajetaan mutta 2019 eteenpäin on auki tässä vaiheessa. Nyt siis täytyy panostaa ensikesään että pelit olis iskussa.
Ohivuotomittauksessa tuntui muutama pakoventtiili vuotavan joten koneistamossa saavat kattoa venat ja seetit. Lisäksi on tarkoitus tehdä varakansi ja alakerta. Varakampura löytyykin jo.
Ei taida maililla päästä noin kovaa tällä setupilla. Ahdin on tapissa joten se ainakin tarvis vaihtaa ja noin +150hv
Ihan "normi" 228mm kytkin. SRE asetelma ja 5 lapainen sintteri.
En tiedä onko kukaan huomannut uutisointia jossa Alastaron kiihdytysrata on uhan alla. Tämä vuosi vielä ajetaan mutta 2019 eteenpäin on auki tässä vaiheessa. Nyt siis täytyy panostaa ensikesään että pelit olis iskussa.
Ohivuotomittauksessa tuntui muutama pakoventtiili vuotavan joten koneistamossa saavat kattoa venat ja seetit. Lisäksi on tarkoitus tehdä varakansi ja alakerta. Varakampura löytyykin jo.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Hallissa maililla sulaneen kannen remppaa:
Lähikuvista näkee että imupuolelta petti kannentiiviste kolmosesta. Oliko se sitten syy vai seuraus, ei tiedä. Mutta josko tuosta nyt varakannen sais edes aikaan kun sillä on kuitenkin yli 300kmh ajettu kaksikin kertaa niin ei se huonokaan voi olla
Sitten uudet penkin kiinnikkeet, -2,5kg:
Lähikuvista näkee että imupuolelta petti kannentiiviste kolmosesta. Oliko se sitten syy vai seuraus, ei tiedä. Mutta josko tuosta nyt varakannen sais edes aikaan kun sillä on kuitenkin yli 300kmh ajettu kaksikin kertaa niin ei se huonokaan voi olla
Sitten uudet penkin kiinnikkeet, -2,5kg:
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Vihdoin sain tuon kannen koneistamolta joka oli käytössä viime syksyn. Ohivuotomittauksessa tuntui kaikki pakovenat vuotavan enemmän tai vähemmän. Kun purin kannen irti ja näytin taskulampulla valoa pakokanaviin niin valo näkyi seetin läpi, eli nesteellä ei tarvinnut tarkistaa vuotaako ne
Ajattelin että venat on vinossa mutta ei, seetit olivat jotenkin vinossa. Tähän kanteen siis tehtiin seetit viime kesänä Hallin mailiajojen jälkeen ja tällä ajettu vain muutama varttiveto/yksi kisa+testipäivä sekä katuneppailua. Tiedä sitten mitä on tapahtunut. No nyt on seetit kunnossa pakopuolella, imupuolelle riitti läppäys ja kansitaso ajettiin kevyesti koska liekkirenkaat oli painaneet siihen pienet urat:
Tiivisteet ym sälät on ollut valmiina jo hetken. Paininkupit tilasin myös uudet kun vanhat oli jostain romuista koottu ja uudet apulaitepyörät tuli myös:
Tarkoitus siis heittää kuikkaan toi remmipumppu ja tilalle tulee Astra G sähköhydraulinen tehostin:
Näin saa laturille moniuraremmin joka luultavasti pysyy paikallaan paremmin kuin toi kiilahihna, laturi vaihtuu myös tehokkaampaan. Nyt tarvis enään kasata.
Ajattelin että venat on vinossa mutta ei, seetit olivat jotenkin vinossa. Tähän kanteen siis tehtiin seetit viime kesänä Hallin mailiajojen jälkeen ja tällä ajettu vain muutama varttiveto/yksi kisa+testipäivä sekä katuneppailua. Tiedä sitten mitä on tapahtunut. No nyt on seetit kunnossa pakopuolella, imupuolelle riitti läppäys ja kansitaso ajettiin kevyesti koska liekkirenkaat oli painaneet siihen pienet urat:
Tiivisteet ym sälät on ollut valmiina jo hetken. Paininkupit tilasin myös uudet kun vanhat oli jostain romuista koottu ja uudet apulaitepyörät tuli myös:
Tarkoitus siis heittää kuikkaan toi remmipumppu ja tilalle tulee Astra G sähköhydraulinen tehostin:
Näin saa laturille moniuraremmin joka luultavasti pysyy paikallaan paremmin kuin toi kiilahihna, laturi vaihtuu myös tehokkaampaan. Nyt tarvis enään kasata.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13543
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Kerro sitten minkälaisen ohjauksen teet pumpulle.
Edullinen pumppu valinta joita ainakin nyt hyvin saatavilla
Edullinen pumppu valinta joita ainakin nyt hyvin saatavilla
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Juu ja tuo on Delphi. TRW taisi olla se ongelmapumppu?
Ei tuon pitäisi tarvia mitään ohjausta. Virtaa perään niin toimii.
Ei tuon pitäisi tarvia mitään ohjausta. Virtaa perään niin toimii.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13543
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Eli ei muuta tehostusta nopeuden mukaan?
Noita on kolmea mallia.
Pitkäkaulainen delphi oli täällä ehjä vielä 459tkm jälkeen
Tun trw kesti sen 270tkm. Vihreet öljyt tonne. Linkissä näkee kaikki kolme mallia osanumeroineen.
http://www.megavaux.co.uk/pmc-astra_g-s ... 24-36.aspx
Noita on kolmea mallia.
Pitkäkaulainen delphi oli täällä ehjä vielä 459tkm jälkeen
Tun trw kesti sen 270tkm. Vihreet öljyt tonne. Linkissä näkee kaikki kolme mallia osanumeroineen.
http://www.megavaux.co.uk/pmc-astra_g-s ... 24-36.aspx
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Ei muutu nopeuden mukaan. Uudempiin Astroihin tuli se että tehostus muuttuu nopeuden mukaan mutta ekat G mallit on ilman sitä. Eli sähköä perään niin toimii, koitin sitä tossa pöydälläkin jo.
Ekaksi piti se C Corsan sähköinen laittaa mutta en halunnut silputa kojelaudan alusta. Lisäksi noi C Corsan tehostimet on rikkonut niveliä ennen hammastakoa. Tiedän myös yhden ralliauton josta katkes rattiakseli ennen hammastankoa. Se sähkötehostin on vissiin aika raju noille osille. Ei oo kivaa kun 300kmh vauhdissa ohjaus katoaa
Toi Delphi on 9191970 numerolla.
Ekaksi piti se C Corsan sähköinen laittaa mutta en halunnut silputa kojelaudan alusta. Lisäksi noi C Corsan tehostimet on rikkonut niveliä ennen hammastakoa. Tiedän myös yhden ralliauton josta katkes rattiakseli ennen hammastankoa. Se sähkötehostin on vissiin aika raju noille osille. Ei oo kivaa kun 300kmh vauhdissa ohjaus katoaa
Toi Delphi on 9191970 numerolla.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Ei kai tuommoista voi tapahtua muuten kuin ratti ääriasennossa? Onko nuissa sähkötehostimissa ylipäätään ääriasennoissa rajakytkimiä?
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Vai onko ääriasennossa tehostus on nolla, kun ei topparia vasten makaava hammastanko anna mitään kuormaa tehostettavaksi?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Voi kyllä. Palikat tehostimen ja hammastangon välissä väsyy ajan kanssa kun ne ei ole tuollaiseen käyttöön tarkoitettu. Ei ne tietenkään kerrasta katkea/hajoa. En kuitenkaan halunnut ottaa riskiä kestääkö vai ei.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Tänään kasasin kannen uusilla ohjurikumeilla ja vedin momenttiin. Imu ja pakosarjat laitoin myös kiinni:
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
tämä on edelleen todella hieno auto ja mahtava projekti seurata tämä on vähän niinkuin viinitkin että paranee vain vanhetessaan!olisi todella mahtava päästä joskus kyytiin!teen ville sulle tästä sitten hyvän tarjouksen kunhan voitan eurojacpotista 90 miljoonaa=)
hangover tuning
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Mihkä meinaat mahduttaa pumpun? Jään mielenkiinnolla odottelemaan muutostyötä, saattais olla ihan varteenotettava ratkaisu omaankin laitokseen sitten aikanaan.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
Kiitos! Tuliko se päävoitto sullett__ kirjoitti: ↑08 Helmi 2018, 14:10 tämä on edelleen todella hieno auto ja mahtava projekti seurata tämä on vähän niinkuin viinitkin että paranee vain vanhetessaan!olisi todella mahtava päästä joskus kyytiin!teen ville sulle tästä sitten hyvän tarjouksen kunhan voitan eurojacpotista 90 miljoonaa=)
Täytyy kattoo nyt kun saa konehuoneen nippuun.
Tänään savut:
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD -641hv-
ei perkele tullut päävoittoa tännepäin=)vectraTBO kirjoitti: ↑10 Helmi 2018, 21:47Kiitos! Tuliko se päävoitto sullett__ kirjoitti: ↑08 Helmi 2018, 14:10 tämä on edelleen todella hieno auto ja mahtava projekti seurata tämä on vähän niinkuin viinitkin että paranee vain vanhetessaan!olisi todella mahtava päästä joskus kyytiin!teen ville sulle tästä sitten hyvän tarjouksen kunhan voitan eurojacpotista 90 miljoonaa=)
Täytyy kattoo nyt kun saa konehuoneen nippuun.
Tänään savut:
hangover tuning
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05