VECTRA 4x4 TURBO
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Nähtävästi kritiikin anto on kiellettyä.
Pitäisköhän täällä olla jossain joku sanakirja mistä voisin lukea mitä sanoja tällä foorumilla saa käyttää?
Oon pahoillani että sotken topikkia kommentoimalla, lähettävä vissii jatkaa kaljan juomista..
/OT
Pitäisköhän täällä olla jossain joku sanakirja mistä voisin lukea mitä sanoja tällä foorumilla saa käyttää?
Oon pahoillani että sotken topikkia kommentoimalla, lähettävä vissii jatkaa kaljan juomista..
/OT
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Ei mulla tarkoitus ollut naamailla,en vaan ymmärrä mitä toi tunkkaisuus tarkoittaa.jAuuso kirjoitti: Nähtävästi kritiikin anto on kiellettyä.
Pitäisköhän täällä olla jossain joku sanakirja mistä voisin lukea mitä sanoja tällä foorumilla saa käyttää?
Oon pahoillani että sotken topikkia kommentoimalla, lähettävä vissii jatkaa kaljan juomista..
/OT
Etuvaloina lienee jotkut enkelinsilmät niin ehkä parenpi kalvotettuna,hienonpana näkisin orggis valot uusilla laseilla ja sisältä kaikki mahd. mustaksi maalattuna sekä sama vilkuille.
Hieno ja harvinainen auto,oli millä valoilla tahansa.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Takakontin paneeli kaipais vielä maalia ja lakkaa. En tiiä kuulusko sen olla tommonen "matta" harmaja alunperinki vai kuuluskoha tuossa olla kiiltävä lakka? Ja ahtoputket menee uusiksi.. muutamaan otteeseen jo puskurin alta posahtanu putket irti! ku ei nuissa nykyisissä putkissa ole niitä pullistuksia niissä putkenpäissä ni pääsee luiskahtaan pois. onneks oli meisseli mukana ni sai tienpäällä puskurin irti ja putken kii V
Vihdoin ja viimein alustasarjakin lähti liikkuun suomeen päin. Konin tehtaalla jotaki hämminkiä ollu? eika satsi katos johonki konin tehtaan ja jälleenmyyjän välissä.
Vihdoin ja viimein alustasarjakin lähti liikkuun suomeen päin. Konin tehtaalla jotaki hämminkiä ollu? eika satsi katos johonki konin tehtaan ja jälleenmyyjän välissä.
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Korinvärinen kiiltävä kuuluisi olla. (vain Turbossa ja viimeisissä GT:issä ja Sporteissa, muissa tavallisemmissa malleissa, kuten CDX paneeli on musta, Turbossa on erona muihin ne eriväriset vilkut ja niiden jatkopalat, ne on Turbossa tummemmat kuin muissa A-Vectroissa, niissäkin joissa on tummennetut vilkut)Fusion kirjoitti:Takakontin paneeli kaipais vielä maalia ja lakkaa. En tiiä kuulusko sen olla tommonen "matta" harmaja alunperinki vai kuuluskoha tuossa olla kiiltävä lakka?
Ehkä niihin nykyisiinkin voisi taivuttaa pullistukset päihin? Mutta tiedän kyllä miltä tuntuu kun ahtoputki irtoaa kesken ohituksen... ei kivaa. Silloin oli itsellä sileät putket joissa silikoniletkut kiinni klemmarilla, ei pitänyt... mutta tuo on kyllä turvallisuusasiakin, meinaan voi tulla vaaratilanne kun kesken ohituksen tehot katoavat.Fusion kirjoitti:Ja ahtoputket menee uusiksi.. muutamaan otteeseen jo puskurin alta posahtanu putket irti! ku ei nuissa nykyisissä putkissa ole niitä pullistuksia niissä putkenpäissä ni pääsee luiskahtaan pois. onneks oli meisseli mukana ni sai tienpäällä puskurin irti ja putken kii V
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Jos on alumiiniputkea niin helppo väännellä pihdeillä putken päihin korotus, ja jos taas metalliputkea niin migillä korkea sauma putkenpäälle niin ahtoputket pysyy kiinni
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Eikai ole Tuningstudio? Itsellä kokemusta näistä ko. firman toiminnasta ja siitä mitä muilla tutuilla onFusion kirjoitti:Vihdoin ja viimein alustasarjakin lähti liikkuun suomeen päin. Konin tehtaalla jotaki hämminkiä ollu? eika satsi katos johonki konin tehtaan ja jälleenmyyjän välissä.
Ei muuta ihmissuhdetta kuin Esinahan ja sormien välinen hutera liitto.
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
Jos hinkkaat likaisella laikalla autoa, niin sama efekti kun yrittäisit naida löysällä munalla ja toivoa että tulisi tulosta, no can do!
Re: VECTRA 4x4 TURBO
jarkkis kirjoitti:Jos on alumiiniputkea niin helppo väännellä pihdeillä putken päihin korotus, ja jos taas metalliputkea niin migillä korkea sauma putkenpäälle niin ahtoputket pysyy kiinni
Alumiinia ois. Jaa no ei muutako pihit käteen ja väänteleen
olikohan se dcperformance. Toivottavasti tulloo johonki väliinMazkii_1 kirjoitti:Eikai ole Tuningstudio? Itsellä kokemusta näistä ko. firman toiminnasta ja siitä mitä muilla tutuilla onFusion kirjoitti:Vihdoin ja viimein alustasarjakin lähti liikkuun suomeen päin. Konin tehtaalla jotaki hämminkiä ollu? eika satsi katos johonki konin tehtaan ja jälleenmyyjän välissä.
Cooleri sai mattamustaa päälle ja kilven hifistelin siihen ylenpää välmään. Huomena töiden jälkeen alkaa semmonen puunaus että huh huh... Niin sisältä ku ulkoaki! Kehtaa sitte kalajoelle liikahtaa
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Joo ei se häävi ole jos täysiltä ahdoilta putki pamahtaa ja turboki saattaa jälkeenpäin kiitelläata kirjoitti: Korinvärinen kiiltävä kuuluisi olla. (vain Turbossa ja viimeisissä GT:issä ja Sporteissa, muissa tavallisemmissa malleissa, kuten CDX paneeli on musta, Turbossa on erona muihin ne eriväriset vilkut ja niiden jatkopalat, ne on Turbossa tummemmat kuin muissa A-Vectroissa, niissäkin joissa on tummennetut vilkut)
Ehkä niihin nykyisiinkin voisi taivuttaa pullistukset päihin? Mutta tiedän kyllä miltä tuntuu kun ahtoputki irtoaa kesken ohituksen... ei kivaa. Silloin oli itsellä sileät putket joissa silikoniletkut kiinni klemmarilla, ei pitänyt... mutta tuo on kyllä turvallisuusasiakin, meinaan voi tulla vaaratilanne kun kesken ohituksen tehot katoavat.Fusion kirjoitti:Ja ahtoputket menee uusiksi.. muutamaan otteeseen jo puskurin alta posahtanu putket irti! ku ei nuissa nykyisissä putkissa ole niitä pullistuksia niissä putkenpäissä ni pääsee luiskahtaan pois. onneks oli meisseli mukana ni sai tienpäällä puskurin irti ja putken kii V
Ei muutaku maalikauppaan hakeen lakkaa ja putkenpäitä taivuttelemaan
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Kalajoelta muutamat lainatut kuvat
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Keula muuttui paljon paremmaksi nyt kilpi muutoksella
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Joko sulla on ne uudet iskarit/jouset alla? Jos on niin paljonko navasta kaareen? Niin ja mihin sait powerflexeillä takacamberit säädettyä? Sillon tais olla tuo navasta kaareen 315?
Kyselen vaan kun tosiaan mulle tuli h&r:n -30mm madaltavat jouset tosin ne oli calibran(siinäkö syy?) niin nytkun on asettunu edessä ja takana n.300 navasta kaareen..eli laski. Pyöränsuuntauksessa takacamberit 3 astetta. Korkeempaa jousta tars saada jostain.
Kyselen vaan kun tosiaan mulle tuli h&r:n -30mm madaltavat jouset tosin ne oli calibran(siinäkö syy?) niin nytkun on asettunu edessä ja takana n.300 navasta kaareen..eli laski. Pyöränsuuntauksessa takacamberit 3 astetta. Korkeempaa jousta tars saada jostain.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: VECTRA 4x4 TURBO
kolkoti kirjoitti:Joko sulla on ne uudet iskarit/jouset alla? Jos on niin paljonko navasta kaareen? Niin ja mihin sait powerflexeillä takacamberit säädettyä? Sillon tais olla tuo navasta kaareen 315?
Kyselen vaan kun tosiaan mulle tuli h&r:n -30mm madaltavat jouset tosin ne oli calibran(siinäkö syy?) niin nytkun on asettunu edessä ja takana n.300 navasta kaareen..eli laski. Pyöränsuuntauksessa takacamberit 3 astetta. Korkeempaa jousta tars saada jostain.
Joo taakse oon saanu laitettua setin paikoilleen. Perä nousi kyllä jo vähä liikaaki. Keulaan ois tarkotus tänään ruveta vaihteleen osia. Madallusta on 35-40mm. Summassa joutu tilaan ku ei edelellisistä jousista ollu oikeen tietoo. Mittaan sitte ku saan jokanurkan laitettua. Ja koitan kaivella jostaki tuon nelipyöräsuuntaus laput. Tosin ne oli käyttäny sitä säätövaraa auraukseen. Pitäs kuulemma olla vähä. Ei sillä helevetin hyvä kyllä nyt ajaa ja kun peräpääkin nousi nyt ni laimenihan tuo taka cambeeri silläki ei raskis vaan nyt peräpäästä säätää että sais camberia vähemmäksi ku menee kuitenki vituiksi ku ei tuo pyöränsuuntaus ihan ilmastakaan ole.
- kolkoti
- OCF Member 2024
- Viestit: 686
- Liittynyt: 21 Maalis 2009, 10:27
- Paikkakunta: Valkeakoski/Urjala
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Jees, vaikkei sillä ny kai enää mitään väliä oo kun päätin että ajan vectralla vielä viikon ja otan sitten pois liikennekäytöstä ja alan purkaa sitä osiin että saa sen joskus tehtyäkin koska kyllä se useamman vuoden tulee ottamaan.
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
Re: VECTRA 4x4 TURBO
ollappa itelläki oma talli missä toteuttaa itteänsäkolkoti kirjoitti:Jees, vaikkei sillä ny kai enää mitään väliä oo kun päätin että ajan vectralla vielä viikon ja otan sitten pois liikennekäytöstä ja alan purkaa sitä osiin että saa sen joskus tehtyäkin koska kyllä se useamman vuoden tulee ottamaan.
Tolpat ois irti ja kuskin puolelle haettu uus vetari vanhan napsuvan tilalle. Tänää muutako uudet hilppeet tolppiin ja sitte mutkasta tietä näkymättömiin
Re: VECTRA 4x4 TURBO
Nonii elikkäs iskarin vaihossa kävi ilmi että etuiskarit on vääränlaiset n. 2-3cm korkeammat kuin edelliset ni ei saanu sitä tolpan hattua/korkkia kiinni. Eipä auta ku ruveta selvittää mitkä iskarit noi on ja onkohan mahollista palauttaa/vaihtaa? ... toiseen iskariin tuli kylläki pari pikku kolhua joten se taitaa kusta jo siihe.