Opel Vectra -98 2.0 16v sport
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää+muuta...*
Hyvältä näyttää Tässähän pitää omaanki Vectraan ettii matalemmat renkaat ja alkaa vähän madaltaa pirssiä. Mulla mitat 320 edessä ja takana
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää+muuta...*
Kaima kiittää . Jepulis, ens kesäksi vaan sunki vectraan päivitystä, voin kattella vanteita jos tulee soppeleita vastaan.J_J2 kirjoitti:Hyvältä näyttää Tässähän pitää omaanki Vectraan ettii matalemmat renkaat ja alkaa vähän madaltaa pirssiä. Mulla mitat 320 edessä ja takana
Takapään jousi tarvii rälläkkää yhden kierroksen verran jos samoihin napa/kaari lukemiin haluat päästä, ja jos siitä vielä alemmas ni pohjaanlyönti kumista siivua pois
Keulassa mulla vielä 2cm kierrettä alaspäin et pääsis ehkäpä sinne 285-290mm napa/kaari lukemiin, mut nyt saa kelvata noin, ku rupee öljypohja olemaan lähellä asvalttia.
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää+muuta...*
mukavasti kentässä!
bmw 316d -13
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Volvo s40 -05 2.4 iacdtic summum ymmym kinetic Edition awd
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää+muuta...*
Kiitos On juu, nyt tuli omaan makuun soppeli istuvuustuningki kirjoitti: mukavasti kentässä!
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
Tähän väliin tämmönen pikku mainos.
Drifting tapahtuma Seinäjoki Areenalla (Kirkkokatu 23) lauantaina 25.8.2012
13:30 Lajittelut
16:30 Pariajofinaali
18:00 Palkintojenjako
Sankoin joukoin vaan paikalle
Drifting tapahtuma Seinäjoki Areenalla (Kirkkokatu 23) lauantaina 25.8.2012
13:30 Lajittelut
16:30 Pariajofinaali
18:00 Palkintojenjako
Sankoin joukoin vaan paikalle
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
hyvännäkönen vectra. varsinkin vanteet erittäin hyvin omaan silmään sopivat
ja tuosta etukenosta niin näyttäs kaikki bvectrat olevan vähä etukenos ku kunnolla tontissa.
mua häirittee tuo tehtaan ratkaisu kun takakaari on alempana ku etukaari listaan nähden
ja tuosta etukenosta niin näyttäs kaikki bvectrat olevan vähä etukenos ku kunnolla tontissa.
mua häirittee tuo tehtaan ratkaisu kun takakaari on alempana ku etukaari listaan nähden
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
otitko takaa jo säätö pulikat pois? ja silti piti jousta leikata?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
Kiitosta Totta puhut, perä ei tuntuis olevan ikään liian alhaallaOCF2945 kirjoitti:hyvännäkönen vectra. varsinkin vanteet erittäin hyvin omaan silmään sopivat
ja tuosta etukenosta niin näyttäs kaikki bvectrat olevan vähä etukenos ku kunnolla tontissa.
mua häirittee tuo tehtaan ratkaisu kun takakaari on alempana ku etukaari listaan nähden
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
B-vectras tuo rakenne erilainen kuin g-astrassa eli mcperson tyyppinen takanakin, joten sen säätöpulikan pois ottaminen olis madaltanu perää maks. puoli senttiä, joten otin kovemmat otteet käyttöönAri-S kirjoitti:otitko takaa jo säätö pulikat pois? ja silti piti jousta leikata?
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
Laitanpa nyt tähänkin vielä(kuvat ollu koneella tovin, mut unohtunu laittaa siitä juttua sen tarkemmin ) semmosille jotka tarvii tuota camber säädön teko ohjetta saman litanjan mitä on tuolla alusta puolellakin niin löytyis tarvitseville helpommin.Tämän tosiaan pitäisi olla ihan laillinen tekele, leimainssiltä on asianlaitaa kysytty sillon leimauksen yhteydessä.
Ensin kuvat tekeleestä...
Eli poraat 12mm metalliporalla reijän vakio reijän viereen(voi tehdä joko ylempään tai alempaan tankoon, itse tein alempaan leveän vanteen vuoksi) ja sitten reikienväli auki joko rautasahalla tai niinkuin itse tein pikkurälläkällä varovasti ja viilalla loput viimeistelyt ja lopuksi mustaa maalia päälle.
Toisessa kuvassa näkyvän lukiteprikka mutterin päältä voit heittää menemään... Sillä ei tee tämän toimenpiteen jälkeen enää mitään.
Lukiteprikka lähtee tasapäisellä ruuvimeisselillä hiljalleen nitkutellen irti, ei vaadi rälläkkää/hajottamista muutakuin täysin kiinniruostuneen tuotteen kanssa. Sitten vain tanko takaisin kiinni lujasti ja kulmien säätöön
Vinkki!===>> Laita sopiva puupalikka kiilaksi tankojen väliin, että saat mukavalle poraamiskorkeudelle tangon.
Yritin vinkata, että vois vinkit ja vihjeet osioon siirtää tämän ohjeen, olis helpompi löytää vastaisuudes, kun eiköhän näihin b-vectroihin porukka lykkää madallusta ni löytyis jo ohjeetki millä saa kulmat kuriin
Ensin kuvat tekeleestä...
Eli poraat 12mm metalliporalla reijän vakio reijän viereen(voi tehdä joko ylempään tai alempaan tankoon, itse tein alempaan leveän vanteen vuoksi) ja sitten reikienväli auki joko rautasahalla tai niinkuin itse tein pikkurälläkällä varovasti ja viilalla loput viimeistelyt ja lopuksi mustaa maalia päälle.
Toisessa kuvassa näkyvän lukiteprikka mutterin päältä voit heittää menemään... Sillä ei tee tämän toimenpiteen jälkeen enää mitään.
Lukiteprikka lähtee tasapäisellä ruuvimeisselillä hiljalleen nitkutellen irti, ei vaadi rälläkkää/hajottamista muutakuin täysin kiinniruostuneen tuotteen kanssa. Sitten vain tanko takaisin kiinni lujasti ja kulmien säätöön
Vinkki!===>> Laita sopiva puupalikka kiilaksi tankojen väliin, että saat mukavalle poraamiskorkeudelle tangon.
Yritin vinkata, että vois vinkit ja vihjeet osioon siirtää tämän ohjeen, olis helpompi löytää vastaisuudes, kun eiköhän näihin b-vectroihin porukka lykkää madallusta ni löytyis jo ohjeetki millä saa kulmat kuriin
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
ehän mää tota enää muistanujarkkis kirjoitti:B-vectras tuo rakenne erilainen kuin g-astrassa eli mcperson tyyppinen takanakin, joten sen säätöpulikan pois ottaminen olis madaltanu perää maks. puoli senttiä, joten otin kovemmat otteet käyttöönAri-S kirjoitti:otitko takaa jo säätö pulikat pois? ja silti piti jousta leikata?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *tontitettu lisää. Kuvia myös*
Juu ei se niin nuukaa ooAri-S kirjoitti:ehän mää tota enää muistanujarkkis kirjoitti:B-vectras tuo rakenne erilainen kuin g-astrassa eli mcperson tyyppinen takanakin, joten sen säätöpulikan pois ottaminen olis madaltanu perää maks. puoli senttiä, joten otin kovemmat otteet käyttöönAri-S kirjoitti:otitko takaa jo säätö pulikat pois? ja silti piti jousta leikata?
-
- 'Senator'
- Viestit: 798
- Liittynyt: 15 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Lahti-city
- Viesti:
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Camber säätöohjeet.. kuvia..*
mikä alusta tässä olikaan? itellä on tossa omassa tatechnix, ja aivan alatappiin ruuvattu edestä ja takaa. Oli pakko käydä mittaamassa navoista ja edessä 290mm kaareen ja takana 295mm, meinasin kanssa leiman jälkeen huitasta takaa pari kieppiä pois ja edestä apujouset mäkeen, ni päästään todella lähelle maanpintaa... mulla vielä toi 35-profiilin kumi tiputtaa pikkusen tohon sulla olevaan 40-sarjalaiseen verrattuna...jarkkis kirjoitti: Takapään jousi tarvii rälläkkää yhden kierroksen verran jos samoihin napa/kaari lukemiin haluat päästä, ja jos siitä vielä alemmas ni pohjaanlyönti kumista siivua pois
Keulassa mulla vielä 2cm kierrettä alaspäin et pääsis ehkäpä sinne 285-290mm napa/kaari lukemiin, mut nyt saa kelvata noin, ku rupee öljypohja olemaan lähellä asvalttia.
edit: mitähän mä oikeen oon kuvitellu, 35 sarjalaisethan noi sunkin renkaat oli...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Camber säätöohjeet.. kuvia..*
Mulla on fk ak street. Ta pudottaa reilummin takaa kyllä se on faktaaomega 2.0turbo kirjoitti:mikä alusta tässä olikaan? itellä on tossa omassa tatechnix, ja aivan alatappiin ruuvattu edestä ja takaa. Oli pakko käydä mittaamassa navoista ja edessä 290mm kaareen ja takana 295mm, meinasin kanssa leiman jälkeen huitasta takaa pari kieppiä pois ja edestä apujouset mäkeen, ni päästään todella lähelle maanpintaa... mulla vielä toi 35-profiilin kumi tiputtaa pikkusen tohon sulla olevaan 40-sarjalaiseen verrattuna...jarkkis kirjoitti: Takapään jousi tarvii rälläkkää yhden kierroksen verran jos samoihin napa/kaari lukemiin haluat päästä, ja jos siitä vielä alemmas ni pohjaanlyönti kumista siivua pois
Keulassa mulla vielä 2cm kierrettä alaspäin et pääsis ehkäpä sinne 285-290mm napa/kaari lukemiin, mut nyt saa kelvata noin, ku rupee öljypohja olemaan lähellä asvalttia.
edit: mitähän mä oikeen oon kuvitellu, 35 sarjalaisethan noi sunkin renkaat oli...
Re: Opel Vectra -98 2.0 16v sport *Camber säätöohjeet.. kuvia..*
Jotain vannepohdintojaki täs ollu mieles...
Jotain ton tapaista eli mersun monoblokit ehkäpä ens kesäksi tai sit ei,,,, riippuu mistä roikkuu Nykyisetki kyllä menis vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1390058
Jotain ton tapaista eli mersun monoblokit ehkäpä ens kesäksi tai sit ei,,,, riippuu mistä roikkuu Nykyisetki kyllä menis vielä piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkään.
http://www.nettivaraosa.com/vanteet/1390058