Calibra -95 c20let fwd

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12734
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Tuo etupuskuri passais hyvin varsinkin ku laitta vaikka riegerin helmat ja takapuskurin jatkeen viel. Ja tuli näköjään ehjänä perille, oliko pysyny narut kuosis :D
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

narut meni vielä hyötykäyttöön.

Voi olla että nuo riegerin helmat ja jatke on vähän liian massiiviset zenderillä tais olla hiukan sirommat mitä kahtelin. Tuo puskin on korkeuden suhteen aika vakion korkunen tulee vain edemmäksi tuo alaosa joten jos kovin paljon vakiota matalammat helmat ja takapuskimen jatkeen laittaa niin jää hölmöstä keulan helma korkeemmalle. En oo varma mutta saattaa olla vielä riegerin takajatke tallessa tai sitten möin sen pois ja a vectrasta taisi jäädä riegerin helmat ne saattaa olla vielä jossain tallin perukoilla sedän luona.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

vajaat 3000km tullut nyt taivallettua ja ehkä ens viikolla joutaa leimalle viemään. Uudet renkaat tuli ostettua kun näytti alla olevat olevan siinä kunnossa että ei enää kesää pärjää. Kokeeksi joka nurkkaan 205-45-17 kaiken jären mukaan pitäisi eessäkin sopia pyörimään tiedä sitten tuleeko taakse tilattu 50 sarjalaiset kuten nyt on niin saa tuota pyöränkoteloa täytettyä. Kaverilta jäänyt hyllyyn lojumaan walbron bensapumppu joten lunastin sen pois ja varmaan tässä loman aikaan tulee viimein tuo kytkin/vp/laatikko/vetarit vaihettua.
Öljyt pitäisi vaihtaa kun ei tunnu nuo castrollit toimivan. Painimet rallattelee ja hiukan meinaa jostain välistä tihkuvan pihalle ja tiedä sitten minkä kalvon tuo tekee kun näyttää etteivät puhdistele juurikaan kuin vieläkin on kirkaat litkut kun tikusta kahtoo vaikka ajettu 3000km vai voisko kone olla vielä niin puhas ettei paskaa irtoa 20t tuolla koneella nyt on suunnilleen ajettu jos en ihan väärin alkukilsoja muista.
Tukivarret tuli puhallettua puhtaaksi vielä kun kehtaisi maalata ja painelisi nuo powerflexit paikalleen.


Kuva
Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Huomenna ois tarkotus leimalla käyttää. Tänään tuli leimaremppa tehtyä ja perjantaina kävin päästölapun hakemassa.
Ei kummosta tosin tarvinnut tehä. Pakoputken roikotin kumin laitoin uuden kun ol katkennut ja raitisilmasuodattimen otin pois. Eilen tuli vettä kuin esterin silmäkulmasta niin siinä sateen loppumista odotellessa tajusin että ei tule kunnolla ilmaa. Mietin että joko läppä jumissa tai suodatin tukossa.Oli tuota siitepölyä ja muuta paskaa sen verta ollut ilmassa että suodatin oli aika tukossa. Uuden laitan tilalle kunhan semmosen muistan hommata. Renkaita en ole joutanut vielä vaihtamaan mutta toivon mukaan ei ala inssi noista natisemaan.
Tuli myös tilattua eteen jousille suojapussit kun näytti olevan mamasanilla tarjolla ja tulevat ilman postikuluja.

Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Tuohan meni heittämällä läpi päästöistä! :D
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Timonen kirjoitti:Tuohan meni heittämällä läpi päästöistä! :D
enemmän ihmetyttäs jos ei menisi kun kumminkin on läpi koluttu kone ja uusittu kaikki anturit imm lukuunottamatta. ja muutenkin suunnilleen vakio tuo kone mitä nyt kantta hinkattu ja ahdinta hiukan muokattu. Ja putkisto ei ihan alkuperäinen ole eikä ilmanputsari. Pitäisi tuolle kartiolle askarrella karsina valmiiksi. Nyt siihen tulee vain puskurin alta putkea pitkin raitista ilmaa ajaessa tuo riittää mutta kun pysähtyy kuumalla koneella niin vähän ajan päästä alkaa tk hiukan humpata. Veikkaan että johtuu että tulee liian kuumaa ilmaa putsarille kun samaa ongelmaa ei ole kylmällä koneella taikka kun on konepelti auki. Orkkis putsarin oisin alkujaan laittanut mutta ei tullut koteloa koneen mukana vaan tuo isompi kartio jonka vaihdoin mallikohtaseen pienempään kn:n tekeleeseen jolla tuo kone nyt tuntuu toimivan eikä imuäänetkään ole niin pahat kuin tuolla puolet isommalla minkä tekele nyt olikaan
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

leimalla tuli käytyä ja hyväksytty tuli. Ajovalot näytti liian alas en muistanut säätää korkoo uudelleen kun tuli noiden jousien kanssa leikitty ja nokkaa pudotettua. Takana ol yks soihtu pimmeenä ei vissiin se mittariston merkkivalo polttimoille kata ihan kaikkia soihtuja ja tuonkin ois osannut vaihtaa kun ois vain saikkonen muistanut asiasta mainita kun lauantaina peräkkäin ajeltiin.


Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Ari-S
OCF Member 2019
Viestit: 14081
Liittynyt: 19 Huhti 2006, 17:21
Paikkakunta: Varkaus

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

ei sitä nyt kaikkee muista :lollis: :lollis:

DEAD kirjoitti:leimalla tuli käytyä ja hyväksytty tuli. Ajovalot näytti liian alas en muistanut säätää korkoo uudelleen kun tuli noiden jousien kanssa leikitty ja nokkaa pudotettua. Takana ol yks soihtu pimmeenä ei vissiin se mittariston merkkivalo polttimoille kata ihan kaikkia soihtuja ja tuonkin ois osannut vaihtaa kun ois vain saikkonen muistanut asiasta mainita kun lauantaina peräkkäin ajeltiin.

Kuva
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

pe-la taisteltiin kaiman kanssa vaihtaa laatikko, paineasetelma, sintterilevy, tukivarret powerflexeillä.
Melkein kaikki meni ilman suurempaa kiroamista paitsi toisen puolen tukivarren etummainen pultti oli ruostunut kiinni sinne puslan sisäholkkiin. Ei auttanut muutakuin sipeltää tukivarsi palasiksi ja poltella pusla pois ja sitten nyrhiä varovasti se holkki pois siitä pultin ympäriltä. Ei ole ennen ollut yhtä tiukassa ja kerran aiemmin on samalla tapaa ollut pultti kiinni puslan sisällä mutta se läks vähemmällä vaivalla pois.
Mittarinvaijeri meni uusiksi joten nyt ei mittari toimi uusi vaijeri tulee varmaan keskiviikkona mutta muuten tuntuis kytkin ja vaihteisto toimivan.
Kiirettä on sen verta ollut kun pitänyt omegaa laittaa ja liskolle tehä terraariota joten voi olla että ei ennen Kalajokea ehi laitella uusia renkaita vanteille saati sitten bensapumppua vaihtaa laittaa säädettävää bensapaineensäädintä jne. 1700km tullut nyt 2 viikon aikana mittariin joten tullut ajeltua aika paljon ja ei mitää pillurallia.
Valvolinen öljyt tuli laitettua koneeseen kun sitä löyty Joensuusta oisko vajaat puolisen baria noussut öljynpaineet. Ja sitten alko vuotaa hiukan öljyä sen minkä lie rajotinventtiilin kannen välistä. Oli paskana vanha tiiviste mutta nyt taisi asettua kun laitto tilalle kuparisen tiivarin.
Ja tuli myös laitettua etujousille semmoset suojapussit jospa nuo ei nyt alkaisi pitämään vittumaista narinaa kun menee hiukan paskaa jousen ja tolpan väliin.
Mutta nyt on tuon lättänän vauhtipyörän jatkeena saffan olko se nyt 30% jäykempi asetelma helixin jousitettu 4 lapanen sintterilevy ja lootana 200t vähemmän ajettu f20cr loota uusilla stefoilla ja öljyillä.
Tuossa alla pari kuvaa vanhasta 20t ajetusta asetelmasta ja levystä sekä tukivarsista

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

Meni mittarin vaijerin toimituksessa vähän pitempään kuin muutama päivä eilen se viimein saapui. Varmaan 6 kertaa delta-autolle tilasivat ja aina näytti varastosaldo reilusti plussaa mutta keräilyvaiheessa tuli ilmo että eipä löydykkään viikko sitten tilasivat kolmesta eri varastosta ja yks saapui joten nyt mittari toimii.

Uudet renkaat on edelleenkin tallin nurkassa oottamassa että joutas käymään vehmerin rikkaimman poikamiehen luona niin nostaisi renkaat vanteille ja samalla kahtelisi pyöränkulmat ja jos oikein aikaa on niin vinguttelisi taakse camberin säädöt.

Startti piti vaihtaa kun entinen anto jo savumerkkejä ja kun sen purki niin oli jo aika hiiltyneet sisuskalut tilalle tuli bilteman hyrrä joka tuntus toimivan ja starttaa nyt kuin viimeistä päivää. Samalla vedin akulta startille 35mm2 plussa piuhan ja jätin myös orkkiksen paikalleen ja näytti latausjännite nousevan 0.2v ja samalla tuli myös startin pultin alle akulta 35mm2 maatto joten nyt ei ainkaan pitäisi naruista olla kiinni.

Viikko sitten poltteli vikavaloa ja koodiksi anto 14 joka viittaa nesteiden anturiin. Ei sammunut vaikka ajo ja sammutteli ja seiso kulkine muutaman tunnin. ensiksi kokeilin laittamalla suoraan johdon päähän ehjän anturin ei mitään vaikutusta, sitten mittasin eculle asti narut olivat ehjät, akku takas kiinni niin valo sammu ja pysyi sammuksissa kuopioon asti ja takas tullessa sytytti paluumatkalla valon uudelleen samassa kohtaa olkohan kolmena päivänä peräkkäin. Tokalla kertaa mittailin uudelleen ja valo sammu kun laitto akun takas kiinni. vikalla kertaa käytin pelkän akun plussan irti niin valo sammu eikä sitten ole syttynyt oisinko 60km ajellut huomenna ois taas 100km lenkki edessä joten saa nähän mitä tapahtuu.

Kokeilin myös paikalleen tuota ecua missä nuo vmaxin sirut toimi muuten ok paitsi kiekkamittari mykkä ja tämä oli tiedossa mutta ei ollut varmuutta oliko mittarissa vaiko ecussa vika mutta jäänee vika tuonne ecun päähän.Yllättävän paljon perstuntumalla virkisty tuonkin vertasilla paineiden nostolla ja seokset näytti olevan kunnossa. Sunnuntaina kaveri tuo uuden ecun niin siihen siirrän nuo sirut ja viskaan paikalleen jos joudan ois taas 2-3viikkoa tiedossa reissuhommia joten vkl on tehtävä mitä ehtii jos ei sitten mökille tule lähdettyä.

Tuo vikavalon palaminen ei vaikuta auton toimintaan niin paljoa että sen huomaisi joten liekkö jos katoaa tuon anturin tieto niin sylkäsee oletusarvoksi jotain 90 astetta niin toimii sen takia kun suunnilleen sitä luokkaahan nuo nesteet on normi lämpösellä koneella. Ainut minkä huomasin että ennen valon syttymistä oli kulutus aika korkee ja kun valo sytty niin tippu normaaliin.

Tuli myös ostettua tuommoset takatuikut jotka viskasin paikkalleen ja varmaan nuo tulee jätetty itselle ehkä hiukan tummennan punaisia kohtia kirkkaalle kohdalle tuonne kulmiin on kalvot jo laitettu.

Ja tuossa on tarkoitus laittaa pari kytkintä koppiin toisesta ois tarkotus kytkeä flekti päälle manuaalisesti ja toisella sitten käskytellä ecua vaihtamaan vakion ja virisoftan välillä.

kytkin tuntuu pitävän hiukan menee huonosti kolmonen päälle kun oikein naama punasena kiihyttelee. varmaan tilaan tuohon vivustoon mtechiltä vaihevälin lyhentimen joka on todettu toimivaksi ja samalla varmistelee vielä että ei ole välystä missää kohtaa vivustoa. Kerran tuota jo tutkittiin kun loota vaihtu mutta siinä koomassa jotain voinut jäädä näkemättä.





Kuva
Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

meni kk reissun päällä niin ei joutanut kovin puuhastelemaan. Nyt pitkästä aikaa viikonloppu kotona niin jotain ehti tekemään. Uusi walbron bensapumppu tuli ostettua kun semmonen kaverilta jäi paikalleen laittamatta tuolle pitää etsiä vielä jostain tankkiin tuleva teline. Ulkosen pumpun version hökkyrä on itellä mutta sisäisen versio pitäisi löytyä bensa-anturin kera niin ei tarviisi alkaa kauheasti säheltämään. Paikallaan olevan kunnosta ei ole varmuutta niin parempi etsiä uusi ja laitella siihen pumppu kiinni ja viskata paikalleen. Samalla tarkotus vetää paksumpaa johtoa pumpulle.

Tuota ecua tuli eilen ihmeteltyä että mikä vikana kun ei kiekkamittari toimi niin löyty mahdollinen vika. Pari onko nuo transistoria on paskana mitkä tuossa tokassa kuvassa on ympyröitynä. Mutta oli tuossa toinen ecu niin siirsin siihen tuosta rikkonaisesta nuo vmaxin chipit niin nyt toimii kaikki ja vetoja tuntus olevan hiukan lisää kun pistää napista toisen kartan päälle. Kostee oli tuo uusi alfaltti niin ei kunnolla päässyt testaamaan mutta näyttäs tuo toimivan.

Vanha ecu mikä on paikallaan ja tuo rikkinäinen oli PJ leimalla ja tämä mikä paikalleen meni niin oli Pk leimalla. Jotenkin muistelen että tämä PK oli joku päivitetty versio tuosta Pj boxista. Päällisin puolin en eroa löytänyt joten liekkö softassa vain ero eikä ole mitää komponentti muutoksia tehty Bj tais olla sitten se ajonestollisen ecun leima.

Näyttäs edelleen hiukan hikoilevan suodattimen ja suodatin jalustan välistä. Pitää vaihtaa öljyt ja samalla katsella onko tuossa joku vika vai onko vain ollut kaks paskaa suodatinta peräkkäin jotka ei kunnolla tiivisty. ei ole aiemmin samalla tapaa alkanut suodatin temppuilemaan. Varmaan laitan jo notkeemmat öljyt talvea varten jos tulee pakkasilla käytettyä leimalla tai muuten joutuu liikenteeseen ottamaan. castrollin tonkka näytti varastossa olevan tiedä sitten kaadanko sen koneeseen vaikka ei oman kokemuksen mukaan ole ihan parasta soosia ollut tuohon koneeseen. Porissa ois tarkoitus lähteä käymään ja tuskin tulee muuta tehtyä kuin pestyä kulkine ja laitella uudet kumit alle alkaa jo olemaan aika paskat mitkä alla on


Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

tämäkin meni kk sitten talviteloille. 15t tais noin suunnilleen tulla kesän aikaan mittariin ja ei tainnut olla suurempia ongelmia. Uudet kesärenkaat tuli laitettua alle 6h ennen Poriin lähtöä ja ekalla tolpalla välähti. En ehtinyt vielä opetella että nykysellä rengastuksella mittari ei juurikaan valehtele vanhoilla kumeilla heitti aika paljon. Ennen oli edessä 205-40-17 ja takana 205-50-17 nyt joka nurkassa 205-45-17. Nankangit tuli star performereiden tilalle ja vaikuttas että on aika paljon löysemmät rungoltaan nuo nankangit.

Katkasimet laitoin flektille jonka saa nyt pyörimään täysillä milloin haluaa ja eculle tuli toinen millä saa vakion tai tuo virisoftan käyttöön. Ja nyt varmistui kun pääsi testailemaan että ecussa on nyt vmaxin evo4 joka vastaa suunnilleen eds phase 2sta. Bensanpaineeksi tuolla vaatimus 3.6baria joten pitäs koittaa tuo säädin laittaa ja vaihtaa tuo walbron pumppu

Talveksi ei ole paljoa suunnitelmia. Josko saisi tuon bensapumpun laitettua ja leimattua heti kun voi. Väläri ois tarkoitus viimein saada paikalleen ja plx:n imuilman ja öljynpaineen moduulit. Yks näyttö lisää ja ne sitten noiden vakioiden voltti ja öp mittareiden tilalle.

Ois tuossa vielä tuo puskuri ja tuli hommattua myös muoviset riegerin helmat ja tais olla myös joku takapuskurin lippa jemmassa tiedä sitten innostusko nuo laittamaan paikoilleen. yli maalausta tuo ois vailla alkaa sen verta olla jo kiven hakkaamia.





Kuva
Kuva
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

näköjään dropboxiin tullut joku muutos ja en ainakaan vielä ole keksinyt miten saisi kuvat takaisin näkymään. Näyttäs siltä että enää ei voi tällä tapaa linkittää vaan pitää nimetä kuviin yksitellen ketkä voi kuvan nähdä kun jakaa kuvan. Joten jos en keksi tapaa jolla saa kuvat taas näkymään ilman että pitää kaikki alkaa erikseen uuteen paikkaan lataamaan niin saa olla tämän topikin päivitykset tässä. En ainakaan itse jaksa pelkkää tekstiä lukea jos ei ole kuvia seassa joten tämä oli sitten tässä. Tiedä sitten kehtaako noiden kahden muun projekti topikin kuvia alkaa muualle siirtämään joten saa nähdä jääkö niidenkin osalta homma sitten tähän. Onneksi sentään ennätin ottaa pdf tulosteena talteen nämä topikit niin jäi itelle ainakin semmoinen versio luettavaksi missä kuvat näkyy.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

nyt on koluttu dropbox läpi. Lopputulos että 700 kuvaa poistui ehkä n.450 kuvan osoite piti muuttaa ja muokata käsin linkkiä.Puolet piti uudelleen nimetä että joku tolkku linkkien pituudessa säilyi joten nyt näyttäs toimivan topikkien kuvat mitä ite olen linkitellyt.
Jospa ei paljoa mennyt ristiin ja jokunen kuva oli mitä en löytänyt enää missä oli. Hidasta oli kun linkkissä oli nimet lyhennetty ja suurin osa kuvista kameran nimeämä joten piti talteen otetun pdf tiedoston ja tekstin perusteella arvuutella mikä kuva missäkin on ollut aikaa meni ehkä jotain 10h mutta tulipa tehtyä ja nyt on silmät ristissä.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Avatar
DEAD
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 4060
Liittynyt: 26 Maalis 2004, 02:00
Paikkakunta: Vuorela

Re: Calibra -95 c20let fwd

Viesti Kirjoittaja DEAD »

oisko kk sitten otin tämänkin ajoon ja muutaman lenkin heittelin ja öljyn käryä alko tulla. Sieltä se tihkuu suodattimen ja vapautusventtiilin ja ties mistä välistä. Syypää taitaa olla öljypaineet kun nyt karkailee sinne 5 bariin joten ei hirveästi ole tullut ajeltua ettei ala joka stefa vuotamaan. Pariin kertaan käytin tuon vapautusventtiilin auki putsasin ja viimeisellä kerran laitoin vielä akkukoneeseen kiinni ja siitä sitten vesihiomapaperia nyrkin sisään ja pyörimään. Ei tuo paljoa auttanut joten tilasin nylonisen vapautusventtiilin. Kokeilee tuolla jos ei tokene niin sitten ei auta kun alkaa purkamaan pumppu pois ja laittamaan uusi tilalle. En ainakaan ite keksi mikä muu noita paineita noin voi nostaa. Vuosi sitten porin reissulla alko merkkaamaan mutta ei silloin ollut paineet noin korkealla mutta kumminkin yli 4 baria taisi olla.
Ja viikko aikaa tässä olisi tuo leimalla käyttää. Tuskin ihmeitä on kun ajettu edellisen leiman jälkeen ehkä joku 1500km. Renkaat pitää muistaa muutoskatsastaa kun muistelen etta tuota kokoa ei vielä otteessa ole. Ja kuskinpuolen vetari pitää vaihtaa kun tuntuu vähän raksuttelevan.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Vastaa Viestiin