Omega A 2.0 turbo
Re: Omega A 2.0 TIC
Eikös se nyt mene jo hölmöyden puolelle jos kasaa pahvivikaisen motin ilman kannen suoristusta
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega A 2.0 TIC
No melkeen ollaan joskus aikasemmin yks kone heitetty kasaan vaan uudella pahvilla ja hyvin pelas mutta tää ei nyt tykänny... eipä siinä kyllä paljon järkeä ollut....
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
ihan ite samaa mietin mutta en jaksanut koluta viestejä läpi että lukeeko jossain pienellä että ois kantta oikastu. Ja eikö nuo peltipahvit ole vielä nuukempia suoruudelle kuin esim cletin vakio pahvit? liekkö lohko miten suora??! kirjoitti:Eikös se nyt mene jo hölmöyden puolelle jos kasaa pahvivikaisen motin ilman kannen suoristusta
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Omega A 2.0 TIC
Tuo massapahvihan ei ole niin nuuka suoruudesta kuin pelti... Nyt tulee se pelti, joten pinnat saatava suoraksi... Lohkosta paha sanoa... Jos kannen oikasun jälkeen vuotaa niin lähtee lohko oikastavaks...
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
kato vaikka vatupassilla sitä lohkoa ennen kuin kannen viskaa niskaan näkee vähän onko miten pahasti kiero
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Omega A 2.0 TIC
Joo sillai sen kattelin jo... Ei nää sillai ainakaan että olis...DEAD kirjoitti:kato vaikka vatupassilla sitä lohkoa ennen kuin kannen viskaa niskaan näkee vähän onko miten pahasti kiero
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
Niin ja kiire taas teetätti senkin kokeilun... Oli nuo rata systeemit varattuna ja piti saada mosa nopeasti kasaan...Eipä sitä älyttömästi kerennyt sitten ajaa onneks tuo on vaivaton purkaa/kasata... Montaa tuntia ei operaatiossa mene... Mutta nyt jos sais pelaamaan koko kesäksi niin olis jees
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
Onko muuten kellään tietoa/kokemusta tuosta monikerros peltitiivisteestä, että vvoiko sitä oikeasti käyttää uudelleen tuon vht copper gasketin kanssa, että pitää? Hintasa puolesta luulis että vois uudelleenkin käyttää puristuksetkin nousee nyt hieman, kun uusi tiiviste hiukan matalempi kuin vanha.
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
eikös mm vectraTBO oo käyttäny cometicin peltitiivistettä jo kolmatta kertaa?
Re: Omega A 2.0 TIC
Voi käyttää. itse käytin 3 kertaa mutta nyt uusisin kun suurinpiirtein koko kone meni uusiksi ja VectraTBO tais kans 3-4 kertaa kasata samalla ja taitaa edelleen olla se käytetty paikalla...Sakari kirjoitti:Onko muuten kellään tietoa/kokemusta tuosta monikerros peltitiivisteestä, että vvoiko sitä oikeasti käyttää uudelleen tuon vht copper gasketin kanssa, että pitää? Hintasa puolesta luulis että vois uudelleenkin käyttää puristuksetkin nousee nyt hieman, kun uusi tiiviste hiukan matalempi kuin vanha.
Mullaki tallessa vanha vielä jos kasaan yhden 8v koneen niin laitan sen siihen
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Omega A 2.0 TIC
Jeps. Nyt on kansi käynyt koneistamolla ja kasattu cometicilla. Koeponnisteltu sellanen 100km... Toivotaan että nyt kestäis Jälkikiristin vielä kannenkin eilen. Niin ja koneistamolla sanoi että kansi ei ollut kiero, mutta jossain kohtaa oli joku painauma. Ei enää muistanut missä kohtaa... Vaikka viedessä sanoin että haluaisin tietää jos jossakin kohtaa kantta on jotain vialla.
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
Tätäkin välillä päivitellä. Eli omppu rupes syömään öljyä kunnolla. Purettiin koko kone ja ylimmät männänrenkaat oli melkein joka männässä rikki. Vaihdettiin uusi lohko ja laitettiin wössnerin takoset kiinni.Ekat savut otettu tänään. Puristukset nousi 8:5 --> 9
Omega A 3.0 Turbo
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Omega A 2.0 Turbo
Senator B 3.0 24v
Re: Omega A 2.0 TIC
Itellä oottais samanmoiset laittoa kiinni, veivit vaan puuttuu vielä.
Re: Omega A 2.0 TIC
eikös toi dekki olis ollu hyvä pyyhkästä nyt kans suoraks
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage