Omega A -88 C20XE turbo
Re: Omega A -88 C20XE turbo
https://fi-fi.facebook.com/pages/Tervol ... 2092508533
Tuolla vilminpätkä kemorasta, kivat sävelet
Vähän muitakin romuja meidän tallista
Muistakaa tykkäillä
Tuolla vilminpätkä kemorasta, kivat sävelet
Vähän muitakin romuja meidän tallista
Muistakaa tykkäillä
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
ja tykkäyksiä! ei oo ku 4 tykännyt
Mites tonne top 20 varttimailiin pääsee?
Mites tonne top 20 varttimailiin pääsee?
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Tossa noita vartti lappuja jos jotain kiinnostaa ite en ymmärrä mittään
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Vähän selvityksiä lapun teksteille ja lukemille:
Reaktioaika on se kulunut aika vihreän syttymisestä siihen kun auto liikahtaa. Varttimailin aikaa mittaava kello käynnistyy kuitenkin vasta kun auto liikkuu, ei vielä kun vihreä syttyy.
60 feet ilmoittaa ensimmäiseen 18 metriin kulutettu aika ja se kertoo lähinnä pidon määrästä.
Sitten on noita muita väliaikoja eri kohdissa matkaa eli pyöristettynä 100, 200 ja 300 metrin ajat sekä tuo puolessa välissä oleva nopeus.
Viimeisenä varttimailiin kulutettu aika ja loppunopeus joka ei ole maaliviivalla oleva nopeus vaan se on ennen ja jälkeen maaliviivan olevien kennojen välinen keskinopeus.
Jos tiedät tarkalleen paljonko autosi painaa kuljettajan kanssa, voit tuosta loppunopeudesta laskea suoraan paljonko sulla on tehoa autossa.
Reaktioaika on se kulunut aika vihreän syttymisestä siihen kun auto liikahtaa. Varttimailin aikaa mittaava kello käynnistyy kuitenkin vasta kun auto liikkuu, ei vielä kun vihreä syttyy.
60 feet ilmoittaa ensimmäiseen 18 metriin kulutettu aika ja se kertoo lähinnä pidon määrästä.
Sitten on noita muita väliaikoja eri kohdissa matkaa eli pyöristettynä 100, 200 ja 300 metrin ajat sekä tuo puolessa välissä oleva nopeus.
Viimeisenä varttimailiin kulutettu aika ja loppunopeus joka ei ole maaliviivalla oleva nopeus vaan se on ennen ja jälkeen maaliviivan olevien kennojen välinen keskinopeus.
Jos tiedät tarkalleen paljonko autosi painaa kuljettajan kanssa, voit tuosta loppunopeudesta laskea suoraan paljonko sulla on tehoa autossa.
Todennäköisesti väärässä.
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Suurinpiirtein noi tajusinki paitsi tota reaktio aikaa mietein et lasketaanko se mukaan vai ei
Oletan ettei nuo loppuajat okein huonoja oo ku vertasin tonne top 20 aikoihin mut muista ei mitään hajua mitä vois parantaa tai mikä on huono?
Slikseillä tietty viivasta irtois paremmin ja reaktio aikaa pienentäis ku olis hereillä
Oletan ettei nuo loppuajat okein huonoja oo ku vertasin tonne top 20 aikoihin mut muista ei mitään hajua mitä vois parantaa tai mikä on huono?
Slikseillä tietty viivasta irtois paremmin ja reaktio aikaa pienentäis ku olis hereillä
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Ei sitä tossa lasketa mihinkää mukaan.toni.t kirjoitti:Suurinpiirtein noi tajusinki paitsi tota reaktio aikaa mietein et lasketaanko se mukaan vai ei
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Kun ei täyttä varmuutta auton painosta kuskin kanssa, niin kuitenkin veikkaan moottoritehon pyörivän jossain 360-390 hp:n tuntumassa.
- opelmeister
- 'Senator'
- Viestit: 861
- Liittynyt: 13 Elo 2002, 03:00
- Paikkakunta: Vihtavuori
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Kolmossivulla dynolappu.kosunen kirjoitti:Kun ei täyttä varmuutta auton painosta kuskin kanssa, niin kuitenkin veikkaan moottoritehon pyörivän jossain 360-390 hp:n tuntumassa.
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Mukavat tehot
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Vääntöä ku sais alemmaks lisää ehkä nokkien ajotuksia vois kokeilla. En kyl tiiä miten toi ahtimen vaihto autto asiaan mut toivottavasti positiivisesti.Ainaki tuuntuu heräävän kivasti ja vielä ku nosti paineet 1,5 bar ni tais päästä alueelle ku muuttu ihan eri tuntoseks
Tuli vaitestokin ostettua ja sekin mallia bmw zf dieselistä. Alkaa oleen ihan liika bemarin osia Vielä ku löytäis tonnarin jarrut jostain
Tuli vaitestokin ostettua ja sekin mallia bmw zf dieselistä. Alkaa oleen ihan liika bemarin osia Vielä ku löytäis tonnarin jarrut jostain
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
^^Jarrut B Omegasta,lähes kaikissa on ne 296mm ,poikkeuksena vm.94-96 2.0 koneisista löytyy pienemmät etujarrut.
Noita Omegan romuja on purussa joka kylässä ja osat on yleensä kohtuu hinnoissa.
Mullakin on etusatulat ylimääräisenä h.50e/pari
Noita Omegan romuja on purussa joka kylässä ja osat on yleensä kohtuu hinnoissa.
Mullakin on etusatulat ylimääräisenä h.50e/pari
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Tässä olis sitä idiootti viivan piirtoo yhen rengasparin eestä
(Älä kokeile kotona. Temppu suoritettu valvonnan alaisena suljetulla alueella ja suorittajana amatööri)
https://www.youtube.com/watch?v=F5NxZdzHu ... pp=1&app=m
(Älä kokeile kotona. Temppu suoritettu valvonnan alaisena suljetulla alueella ja suorittajana amatööri)
https://www.youtube.com/watch?v=F5NxZdzHu ... pp=1&app=m
TRT racing
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Tammikuun Tuning.fi lehdessä juttua autosta
Kadett D 2.0 16v tic http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=131306
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Omega B 2.6 Elegance
Kadett C Coupe 2.0....
Re: Omega A -88 C20XE turbo
Oikein bongattu toivottavasti on hyvä juttukin kun kuvasta ovat saanneet hienon
http://www.tuning.fi/5844/taustakuva-012015
http://www.tuning.fi/5844/taustakuva-012015
TRT racing