Tuli tehtyä vähän camber-kokeiluja. Tolppien alapäiden camber säädöt äärilaitaan kääntämällä sai vanteet ja renkaat mahtumaan paikoilleen ilman levityspaloja. Camberit nousivat tuolla ihan liian pystyyn, joten camberin saamiseksi oikealle alueelle tein eteen tuommoiset kokeilumallia olevat yläpään kiinnitykset, joissa tolpan yläpää siirtyy 20 mm sisemmäksi.
Camber on tuolla asennolla edessä noin -2 astetta, eli suurin piirtein sopivalla alueella. Taakse laitoin kokeeksi prikat pyörännavan alapulttien ja taka-akselin väliin. Tuolla tuli takapyörien camberiksi noin -2,5 astetta, joka saattaa olla vähän liikaa. Taakse laitoin 10 mm levityspalat. Pyörä mahtuu juuri ja juuri sukeltamaan kaaren sisään alustan ollessa pohjaanlyöntikumeilla.
Noilla kulmilla pyörät istuvat kaariin omaan makuun aika mukavasti
:
Alustageometria on kyllä tuolla korkeudella etupäässä ihan mitä sattuu. Täytyy nostaa alatukivarsien sisäpäiden kiinnitys ylemmäs, lisätä tolpan kallistamisen lisäksi myös casteria, nostaa hammastanko ylemmäs ja varmaan myös nostaa koko moottori/laatikkopakettia ylemmäs, että saa vetoakselit edes kutakuinkin suoraan.