B Admiral 2800S **säkitetty**
Re: B Admiral 2800S
Sun pittää ekku eksyä tänne kokkolaan
Tuskin oon hävittämässä. Voisin melkein väittää että kaikkein mukavin kyyti ja hauskin ajaa ku mikään muu mitä mulla on ollu toinen pitäis hakee varaosiks tässä ku sais kaluston kuntoon. Jossei oo täysin toivoton nii siitä vois hitsailla jonku rätluukin
Tuskin oon hävittämässä. Voisin melkein väittää että kaikkein mukavin kyyti ja hauskin ajaa ku mikään muu mitä mulla on ollu toinen pitäis hakee varaosiks tässä ku sais kaluston kuntoon. Jossei oo täysin toivoton nii siitä vois hitsailla jonku rätluukin
Re: B Admiral 2800S
Tämäkin seissy koko melkein siitä asti ku viimeks päivitin tätä topickia.
Hommasin tähän TH180 laatikon joka kävi ammattilaisella tarkistuksessa ja laitettiin korjaussarja sisälle. Laatikko auton alle ja sen jålkeen ei enään suostunukkaa moottori yhteistyöhön.. Ei lähteny kåyntiin, sammuili, rötäs ja jos sattu pääsee liikkeelle nii sammuili vauhdista jnejne..
Vikaa etittiin ja lopulta syy 90% todennäkösyydellä viittas sohloihin kaasareihin joita aikansa säädettiin ja putsailtiin ja tutkittiin tuloksetta ja loppujen lopuks korkkas bensan sisäänmenopjolelta banjopultin kierre (kaasarin puolella oleva sisäkierre)
Noh, olihan siinä pakosarjatkin halki ja vuoti öljyä ja venttiilikoneiston rallatusta ei tahtonu saada loppumaan säätämällä...
Moottori pois ja roskiin ja naapurilta C26ne tilalle ja totttanai siitä puuttu kaikkee pientä nii ei oo saanu kasaan...
Ja ennenku sanotte että paska mootttori ja huono virityskohde nii tähän varmaan sopii hyvin kun perässä on kuitenkin 3 vaihteinen automaatti ja 99% ajosta on fiilistelyä kylällä..
Hommasin tähän TH180 laatikon joka kävi ammattilaisella tarkistuksessa ja laitettiin korjaussarja sisälle. Laatikko auton alle ja sen jålkeen ei enään suostunukkaa moottori yhteistyöhön.. Ei lähteny kåyntiin, sammuili, rötäs ja jos sattu pääsee liikkeelle nii sammuili vauhdista jnejne..
Vikaa etittiin ja lopulta syy 90% todennäkösyydellä viittas sohloihin kaasareihin joita aikansa säädettiin ja putsailtiin ja tutkittiin tuloksetta ja loppujen lopuks korkkas bensan sisäänmenopjolelta banjopultin kierre (kaasarin puolella oleva sisäkierre)
Noh, olihan siinä pakosarjatkin halki ja vuoti öljyä ja venttiilikoneiston rallatusta ei tahtonu saada loppumaan säätämällä...
Moottori pois ja roskiin ja naapurilta C26ne tilalle ja totttanai siitä puuttu kaikkee pientä nii ei oo saanu kasaan...
Ja ennenku sanotte että paska mootttori ja huono virityskohde nii tähän varmaan sopii hyvin kun perässä on kuitenkin 3 vaihteinen automaatti ja 99% ajosta on fiilistelyä kylällä..
Re: B Admiral 2800S
Viimenen kuva tälle ajokaudelle. Vanteet viiä puhallukseen ja maalaukseen ja alustan rakentaminen täytyy alottaa. Pakoputkisto tehdä uusiks että saa nostettua mahollisimman lähelle pohjaa ja muutenki siistiä tuolta auton alta kun nyt on bensalinjat ja sähköt vaan "heitetty" paikoilleen.
Palkeet pitäis jostain löytää nurkkiin ja muutama magneettiventtiili. Jos jollain on saa tarjota.. jos rikastuis nii toinen kompura kans hankkia mutta ekku kaikki muu rakennella..
Palkeet pitäis jostain löytää nurkkiin ja muutama magneettiventtiili. Jos jollain on saa tarjota.. jos rikastuis nii toinen kompura kans hankkia mutta ekku kaikki muu rakennella..
Re: B Admiral 2800S
Harmi kun en sen enempää tiedä ja näistä kuvista näe tän auton alustarakenteesta, muuten ois helpompi etsiä ne edullisimmat osat sulle. Koska noita säkki osia on todella paljon tarjolla ja kun tietää niin jopa edullisestikkin.
Re: B Admiral 2800S
Mää laitan sulle YV juttua asiasta ja muutaman kuvan.
Re: B Admiral 2800S
Kusti polki tämmöset ja hetihän se piti mennä vääntään takaata jouset irti ja sovittelemaan.
Yläjousilautanen pitää muokata että saa palkeen kiinni. Alatukivarressa on valmiina hyvä lautanen ja reikä jolla orkkis jousi on pultattu kiinni nii saa siitä pultattua alapään kiinni.
Lopuks mallailua palje tyhjänä. Kaaret on niin valtavat että melkein 10cm pystyis vieläki mennä alaspäin tai kyllähänkai se pikkusen tulee vielä tosta alaspäin kun paino on påällä nii palje menee ihan kasaan....??
Yläjousilautanen pitää muokata että saa palkeen kiinni. Alatukivarressa on valmiina hyvä lautanen ja reikä jolla orkkis jousi on pultattu kiinni nii saa siitä pultattua alapään kiinni.
Lopuks mallailua palje tyhjänä. Kaaret on niin valtavat että melkein 10cm pystyis vieläki mennä alaspäin tai kyllähänkai se pikkusen tulee vielä tosta alaspäin kun paino on påällä nii palje menee ihan kasaan....??
Re: B Admiral 2800S
Itse jos lähtisin tuommosia systeemejä touhuamaan niin tekisin tarvittavat korimuutokset ym.,että liikematkaa olisi kunnolla,myös alaspäin.
Tai tietysti riippuu mitä hakee ilmajousilla.
Tuossa kuvassa meinaan näyttäis korkeus olevan suunnilleen sama kuin aikaisemmissa kuvissa.
Eikä siinäkään korkeudessa mun mielestä "vikaa" ole.
Tai tietysti riippuu mitä hakee ilmajousilla.
Tuossa kuvassa meinaan näyttäis korkeus olevan suunnilleen sama kuin aikaisemmissa kuvissa.
Eikä siinäkään korkeudessa mun mielestä "vikaa" ole.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: B Admiral 2800S
Jep, jos ei tuosta enempää laske niin sama kun olis rautajouset.
Re: B Admiral 2800S
Itseasiassa jos vertaa tuohon ylempään kuvaan missä auto on nurmikolla nii se huijaa auton korkoo.kuskin puoli on melkein rengas kaaressa kiinni ja vänkärin puolella 15cm ilmassa. Todellisuudessa on korkeempi tuo perä.
Jis vertaa tähän missä auto on suunnilleen suorassa. Tai mitä mää teille selitän ku ihtelle teen
Jis vertaa tähän missä auto on suunnilleen suorassa. Tai mitä mää teille selitän ku ihtelle teen
Re: B Admiral 2800S
Otetaan tota keulaa välillä mietintään..
Tässäki kuva vähän hämää ja on oikeesti inan pikkusen lähempänä vanne kaarta ku miltä näyttää. Pohuaanlyöntikumia muokkaamalla vois päästä vielä 10-15mm? Alespäin...
Tässäki kuva vähän hämää ja on oikeesti inan pikkusen lähempänä vanne kaarta ku miltä näyttää. Pohuaanlyöntikumia muokkaamalla vois päästä vielä 10-15mm? Alespäin...
Re: B Admiral 2800S
Sit ku kaikki vehkeet rokkaa nii ruvetaa tuosta hieroon vielä pikkusen alaspäin. Nyt tosiaan pussit tyhjänä makaa pohjaanlyöntikumeissa ja niitä muokkaamalla päästään vielä alaspäin..
Takaa joutuu kääntään kantit kaarista sisään kun raapii aika rajusti kiinni. Eessä mahtuu nippanappa..
Takaa joutuu kääntään kantit kaarista sisään kun raapii aika rajusti kiinni. Eessä mahtuu nippanappa..
Re: B Admiral 2800S **säkitetty**
Hyvä tulee! Vanteet vaihtasin mut makuasioita. Tuleeko ohjaus manuaaliventtiilein vai?
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
Re: B Admiral 2800S **säkitetty**
SähköventtiilitMasaKoo kirjoitti:Hyvä tulee! Vanteet vaihtasin mut makuasioita. Tuleeko ohjaus manuaaliventtiilein vai?
Vanteita oon kans miettiny että vaihtaisin 17" mutta sitä pitää kattoo sitte uuestaan kun alusta on käyttökunnossa ja saa renkaat maahan ilman korokkeita.
Re: B Admiral 2800S **säkitetty**
Jos samanlaiset mulkut on ne pohjaanlyöntikummit mitä c kadetis ni reilusti vaa palaa pois