Insignia

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

MasaKoo kirjoitti: Ranttua, täällä ei katsuritkaan niihin puutu :-?
Kuva
Täällä kyllä poliisi puuttu noihin :evil:
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Jos laittelee vähän haaleempaa kalvoa niin ei heti näissä uusissa autoissa ainakaan näillä leveys asteilla puutu :)

Kattelin vain tuota vanne kumi settiä ja totesin et jää jonnin verran tuota väliä tuohon vanteen ja kumin ellei paina ihan 2cm maavaralla tuota autoa.
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

G.T.S kirjoitti:Jos laittelee vähän haaleempaa kalvoa niin ei heti näissä uusissa autoissa ainakaan näillä leveys asteilla puutu :)

Kattelin vain tuota vanne kumi settiä ja totesin et jää jonnin verran tuota väliä tuohon vanteen ja kumin ellei paina ihan 2cm maavaralla tuota autoa.
Tiedän täältäpäin muutaman kellä lähtenyt 50%kalvot laseista... Itse otin silloin 20 päiväsakkoa noista niin siksi ei kiinnosta ottaa enää edes riskiä niiden kanssa. Mutta joo siitä pitää nostaa kättä pystyyn virheen merkiksi, että tilasin naksun verran pienellä profiililla kumit. 40 sarjalaiset olisi antanut enemmän varaa pelata wheelcapin kanssa. Mittasin tossa äsken, että renkaan ja kaaren väliin tulee jäämään 7cm mikä on aika paljon. Maavaraa muistaakseni on tällä hetkellä 11cm, eli aika luilleen sais vetää.
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Joo se 40 profiili ois varmasti ollut hyvä, itehän kokeilin tuossa toissa kesänä noita artecei rautajousilla ja se kokeilu jäi lyhyeks kun wheelcappii oli aivan liikaa. Mut jos saat painettuu tuon eron pieneksi niin nostan hattua jos vielä pystyt ajaan tuolla :D
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Tällänen teksti päivitys tälläkertaa, koska mitään fiksua kuvattavaa ei ole.
Automaattilaatikkoon tuli vaihdatettua öljyt tuossa joku aika sitte ja asentaja kehui, että olisi pitänyt vaihtaa kymmeniä tuhansia sitten. Oli ollu kuulemma aikamoista puuroa ja joutui huuhtelemaan vähän ekstramäärällä öljyä. Mittarissa silloin oli kuitenkin 145tkm :lol: Että muistakaahan vaihtaa niitä öljyjä, jotta pysyy laatikot toimivina.
Alustasarjan tilasin myös ja tuli se alle laitettua muutama viikko sitten. Alustaksi tuli maailman halvin säädettävä FK, hintaa oli 230e kotiin tuotuna. Itsellä kokemusta aika monesta autosta noista halppis alustoista ja tämä kyllä on paras tähän mennessä. Tosin säädöt ovat täysin yläasennossa ja napakaari mitat ovat edessä 360mm ja takana 370mm. Saa nähdä minkälaiseksi muuttuu alusta kun tiputtaa autoa kesäksi. Sitten vähän muita lukuja alustasta tällä hetkellä:
Maavaraa 10cm, renkaan ja kaaren välissä n. 4cm ja tosiaan alusta niin ylhäällä, kuin vain saa.
Miettinyt autoon paruutuskameraa, mutta näin myynnissä edullisesti peruutustutkan missä oli etu- ja takatutkat. Siitä tulikin mieleen, että miten Insigniassa toimii etututkat vakiona, milloin ovat aktiivisia yms?
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

Näyttäis itellä ainakin koko ajan olevan aktiiviset, eli eteenpäinkin ajaessa piippaavat jos tarpeeks hidas vauhti.
lemmentalja
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 66
Liittynyt: 09 Kesä 2015, 14:18

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja lemmentalja »

Astrassa ovat aktiivisia muistaakseni 10km/h asti. Vaatii kuitenkin, että on käyttänyt vaihteen pakilla ennen kuin ajaa eteen päin.
Astra J Sports Tourer 1.7CDTI 96kw S/S
Limperi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Heinä 2013, 15:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja Limperi »

Mistä noin halvalla löysit alustan? Ebaystäkö? Ite en ole noin halvalla löytäny....
Nätti tulee kyl kärrystäs :thumbsup:
Insignia SportsTourer 2011 OPC-Line CDti
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Limperi kirjoitti:Mistä noin halvalla löysit alustan? Ebaystäkö? Ite en ole noin halvalla löytäny....
Nätti tulee kyl kärrystäs :thumbsup:
Tossa linkki, näyttäis olevan taas halvemmalla:
http://www.fk-shop.de/en/Tuning/Suspens ... -2008.html
Limperi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 14
Liittynyt: 31 Heinä 2013, 15:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja Limperi »

Ei saattana, ilmainen jo, tilaukseen!!
Kiitos !!

Toivotaan että tulee oikea TUV lappu mukaan eikä minkään muun auton....
VMaxin jouset kerran tilasin niin tuli Scirocon lappu, katsastusinssi sit kerto ja näytti että on Vw:n lappu, no nyt osaa itekkin sen jo tarkastaa kun avaa paketin :lol:
Insignia SportsTourer 2011 OPC-Line CDti
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

Itselle ei tullut tuv paperia mukana, vaan jouduin pyytämään lähettämään jälkeen päin. Itse maksoin tosiaan sen reilu 50e enemmän, mutta on kyllä ainakin tähän asti ollut hintansa väärti. Korkeimmillaan alusta tippui n. 4cm luokkaa vakioon verrattuna ja ei mikään paha ole edes ajaa, mikä yllätti kyllä itseni.
buuubo
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 55
Liittynyt: 12 Elo 2015, 11:45
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja buuubo »

Siis ihan todellako tuon alustan hinta nyt 130€!? :o :o :o

Onko mistään kotoisin? Sopiikohan tuo nelivetofarmariin, mitä luulette? Sen tarkempia speksejä tuolla ei mainittu.
Avatar
t3mu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1678
Liittynyt: 18 Marras 2008, 17:11
Paikkakunta: lahti

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja t3mu »

buuubo kirjoitti:Siis ihan todellako tuon alustan hinta nyt 130€!? :o :o :o

Onko mistään kotoisin? Sopiikohan tuo nelivetofarmariin, mitä luulette? Sen tarkempia speksejä tuolla ei mainittu.
Näköjään saa, niinkuin aikaisemmin jo kirjoitin niin täysin hintansa väärti. Nelivedossa on ilmeisesti erillainen alusta.
opelisti77
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 1242
Liittynyt: 16 Marras 2009, 16:33

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja opelisti77 »

Nelivedossa on sähköinen flexride alusta joka vaatii canceller kitin. Ainakin kw:lta tällainen löytyy.
Avatar
G.T.S
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3902
Liittynyt: 11 Elo 2008, 00:12
Paikkakunta: HKI

Re: t3mun 2.0 CDTI Insignia Sports Tourer MY11

Viesti Kirjoittaja G.T.S »

opelisti77 kirjoitti:Nelivedossa on sähköinen flexride alusta joka vaatii canceller kitin. Ainakin kw:lta tällainen löytyy.
Nelikkoa saa myös ilman tuota flexridea ;) mut mulla on tuollainen cancelation kit ylimääräisenä ja nelikon alusta muuten sama mut takajouset on erillaiset kuin etuvedossa. Jos nelikon alusta kiinnostaa niin ois KWn osittainen alusta edulliseen hintaan myynnissä, YVllä tavoittaa.
Vastaa Viestiin