Omega 3000 -90
Re: Omega 3000 -90
Orggis ahtimet tuli ruuvattua irti ja KKD:eeltä tuli tilattua laippoja sekä hiukan vesijohtoputkea hommattu.
Sähköjäkin on hieman parsittu,liittimiä pois ja kolvauksia tilalle
Jos vaikka ens viikonloppuna tekis kaaretkin loppuun,ehkä.
Pikkuhiljaa eteenpäin.
Sähköjäkin on hieman parsittu,liittimiä pois ja kolvauksia tilalle
Jos vaikka ens viikonloppuna tekis kaaretkin loppuun,ehkä.
Pikkuhiljaa eteenpäin.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Re: Omega 3000 -90
Jotain...
Pakosatsikin olis valmis,siitä kiitos Sauristolle.
Hukkaportin poisto tulee pakoputkeen niin saa ohiajomelun pidettyä maltillisena jotta pääsee radalle gurvailemaan.
Jarrujakin mallailtu
Taakse valikoitui kyrpäjyrän 300mm jäähdytetyt levyt.
Eteen opc Vectran 345mm levyt.
Satuloiksi evo mitsun brembot.
Hommaa riittää kyllä vielä riittävästi joka puolella.
Pakosatsikin olis valmis,siitä kiitos Sauristolle.
Hukkaportin poisto tulee pakoputkeen niin saa ohiajomelun pidettyä maltillisena jotta pääsee radalle gurvailemaan.
Jarrujakin mallailtu
Taakse valikoitui kyrpäjyrän 300mm jäähdytetyt levyt.
Eteen opc Vectran 345mm levyt.
Satuloiksi evo mitsun brembot.
Hommaa riittää kyllä vielä riittävästi joka puolella.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Nää pitäis yhdistää
Yhdistysmateriaali
Hiukan kipinänpinän lennätystä ja porailua
Semmoset
Ja ei muutakuin romua kasaanpäin
Jos vaikka vkl lisenpää
Yhdistysmateriaali
Hiukan kipinänpinän lennätystä ja porailua
Semmoset
Ja ei muutakuin romua kasaanpäin
Jos vaikka vkl lisenpää
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Takaa joutuikin leikkaa ja liimaa hommiin korvakkeiden teossa.
Ny olis kiekka satuloita kiinni
Etusatuloihin kävi orggis letkutkin
Ny olis kiekka satuloita kiinni
Etusatuloihin kävi orggis letkutkin
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Omegan jarrupääpääsylinteri ei pelittänyt oikein näiden uusien satuloiden kanssa,jäi aivan liian pieneksi ja poljin meni lattiaan.
Jos jollain kiinnostusta noihin "isoihin" vakio jarruihin niin löytyis ylimääräisenä joka nurkkaan ja vielä toi pääsylinteri/tehostin.Takajarrut on lähtöisin b omegasta koska siinä on 10mm isommalla halkaisialla levy,bolt on menee aa malliin.Mukaan saa käytettyjä levyjäkin jos tarvetta.
Kesän ratapäiville tarvittais 17-18 sliksejä,rata tai katu.
Jos jollain kiinnostusta noihin "isoihin" vakio jarruihin niin löytyis ylimääräisenä joka nurkkaan ja vielä toi pääsylinteri/tehostin.Takajarrut on lähtöisin b omegasta koska siinä on 10mm isommalla halkaisialla levy,bolt on menee aa malliin.Mukaan saa käytettyjä levyjäkin jos tarvetta.
Kesän ratapäiville tarvittais 17-18 sliksejä,rata tai katu.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Tähän on nyt saatu jarrut,jopa melko hyvän oloiset,pihassa suoritetun koeajon perusteella
Pääsylinteri/tehostin paketti tuli jdm Subaru Imprezasta ja sopi yhen illan sovittamisella.
Haaveissa olisi päästä heti keväällä radalle,joten hieman renkaita hommailtu.
Ja kun joskus sataakin niin tuli muutama vanha vesikelinsliksikin,ku halvalla sai.
Sitten vielä jos jollain olisi Sparco pro 2000 penkkejä niin tänne kelpaisi 1-2kpl.
Pääsylinteri/tehostin paketti tuli jdm Subaru Imprezasta ja sopi yhen illan sovittamisella.
Haaveissa olisi päästä heti keväällä radalle,joten hieman renkaita hommailtu.
Ja kun joskus sataakin niin tuli muutama vanha vesikelinsliksikin,ku halvalla sai.
Sitten vielä jos jollain olisi Sparco pro 2000 penkkejä niin tänne kelpaisi 1-2kpl.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
Savupiippu hommeleita,keskiosa jäi vanhaa.
DB tuli alkupäästään 3.5" ja supistuksella 3".
Takaosaa muutettiin isommalle pöntölle ja hieman erikohtaan.
Tuli melko hiljainen
Seuraavaksi varmaankin ahtoputki muutoksia
DB tuli alkupäästään 3.5" ja supistuksella 3".
Takaosaa muutettiin isommalle pöntölle ja hieman erikohtaan.
Tuli melko hiljainen
Seuraavaksi varmaankin ahtoputki muutoksia
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
- Paska Omena
- OCF Member 2024
- Viestit: 3301
- Liittynyt: 13 Kesä 2010, 01:02
- Paikkakunta: Vaasa
Re: Omega 3000 -90
Jos en nyt pahasti erehdy niin se näyttäis olevan vähän rikki.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Re: Omega 3000 -90
oho, mikäs tuon katko?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Omega 3000 -90
millä paineilla ja ennakoilla saa tuon aikaan?
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Re: Omega 3000 -90
Ennakot on säädetty tehtaalla n.v.1990.
Painetta tais olla nyt liikaa
Jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä vakio avaamaton 1jz niin nopeat käteiskaupat nyt mahdolliset.
Painetta tais olla nyt liikaa
Jos jollain sattuis olemaan ylimääräisenä vakio avaamaton 1jz niin nopeat käteiskaupat nyt mahdolliset.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega 3000 -90
ok
opel astra K sportstourer business matrix
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
instagram @mikkotapanivirtanen
instagram @joutsgarage
Re: Omega 3000 -90
Oho jumalmoottoritki voi näköjään pärvötä. Noh rapatessa roiskuu.