Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Esittele Opel-projektisi tai autosi
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja otj »

Nyt on siis ensimmäiset 3000 km ajettu uudella Astra K Innovationilla. Autohan on 150 heppaisella 1.4 bensaturbolla ja manuaalilaatikolla. Värinä Summit White. Auto on MY 16.5-mallia ja sisältää paljon puhutun Wattin linkin ja Acoustic Packin.

Kuvia autosta täällä:
https://drive.google.com/folderview?id= ... mgzOEJuMjQ

Varustelutaso on Innovation, lisänä vielä Innovation-paketti, sekä seuraavat tehdasvarusteet.

-Nahkaverhoilu
-AGR-penkit
-CD-soitin
-sähköisesti taittuva 40/20/40-selkänoja
-Intellilux Led matrix-valot
-Powerflex älypuhelinteline
-Webasto
-Koukku
-17" vanteet (vaihdoin mallia normaalista Innovationin monipuolaisesta)

Jälleenmyyjävarusteina tuli vielä

-Kumimatot (kaupan päälle)
-Tavaratilan matto (kaupan päälle)
-Eturoiskeläpät
-Tavaratilan suojaverkko (voidaan virittää etu- tai takaistuinten taakse ja lastata tila kattoon asti)

Ajettavuus ja moottori

Ajettavuus on kunnossa ja ohjaus on ainakin omaan makuuni ihan riittävän tunnokas. Auto kulkee hyvin suoraan kaitsematta. Kaupunkiajossa hallintalaitteet toimivat kevyesti ja vaihteisto toimii pehmeästi. Moottorin ominaisuudet on hyvin balanssissa, moottorin kokoon ja teholukemiin nähden kone tuntuu pirteältä ja vetää hyvin jo alle kahden tonnin, laajalla kierrosalueella. Ohitukset sujuvat vaivattomasti nelosella tai vitosella. Moottori on ilmeisesti ihan uusi konstruktio, ainakin tuntuu ajossa aivan erilaiselta kuin Astra J:n 1.4 140 hv turbo.

Kulutus

Kulutus ensimmäisellä pidemmällä maantielenkillä oli 5,2 l /100 km ajotietokoneen mukaan. Auto oli täyteen lastattu, neljä henkilöä sekä matkatavarat. Keskikulutus ajotietokoneen mukaan ekan 3000 km jälkeen 6,4 l ja tankkauksista laskettuna 6,9 l. Jokainen voi omalla kohdallaan arvioida, onko kulutus kohtuullinen tämän kokoiseen autoon. Itse olen ihan tyytyväinen, kun keskikulutus on kuitenkin vajaat puoli (0,4 dl) litraa Astra J:n (140 hp 1.4T) kulutusta alhaisempi tankkauksista laskettuna. Toki kokemusta on vasta niin vähän, ettei kovin pitkälle meneviä kulutusvertailuita voi vielä tehdä suuntaan tai toiseen. Astra J:kin kulki alhaisimmillaan maantieajossa 5,5 litralla tankkauksista mitattuna.

Mukavuus ja melu

Parasta mukavuudessa ja yksi kohokohta koko autossa on loistavat AGR-penkit. Saa oikeasti melkoista premiumia pistää vierelle ja Astran jakkarat pärjäävät hyvin paljon kalliimmillekin autoille / merkeille. Sen verran hyvän tuntuiset on nuo penkit. Kuljettajan penkki säätyy tosi monipuolisesti ja hierontakin on tarjolla. Hierontaa kokeilin pari kertaa ja eihän se mikään ihmeiden tekijä ole, mutta kyllä hieman virkisti väsynyttä kuljettajaa. Penkkien tuuletus toimii hyvin ja perforoidun nahkan ansiosta eivät tunnu hiostavalta. Monet varoitteli, ettei kannata ottaa nahkapenkkejä (kuuma/kylmä/liukas), enkä ehkä niitä olisi ottanutkaan, jos parhaat AGR-penkit olisi saanut osanahkaverhoilun kanssa. Mutta nyt ainakin muutaman kuumemmankin päivän kokemuksella uskallan niitä suositella. Jakkaroilla viihtyi lomareissulla vaivatta pidempiäkin taipaleita. Kyllähän ne mukavan ja tyylikkään silauksen tuovat ulkonäkömielessäkin sisustaan.

Alusta tuntuu mukavalta ja 17" rengaskoolla kuitenkin sopivan napakalta. Jämäkkä olematta silti kivireki. Melun suhteen auto on kaksijakoinen. Moottori on erittäin hyvin eristetty ja monissa ajotilanteissa liki äänetön. Tuulen suhinoita, nitinöitä eikä natinoita ei kuulu, ovet menevät jämäkästi kiinni ja sikäli laadun tuntu on kunnossa. Mutta rengasmelua on hieman turhan paljon, takaa kantautuu melkoinen jyrinä huonolla asfaltilla. Uudella asfaltilla auto menee todella hiljaa, eli siinä kohtaa on säästelty. Osaltaan rengasmelun tunne johtuu siitä, että rengasäänet korostuvat muuten hiljaisessa autossa. Jotain eristystä on kyllä konttiin ja takapyöräkoteloihin suunniteltava.

Tilat

Astra on farmarina tilava auto. Autossa on isomman auton tuntua sekä edessä että takana. Takana istuu mukavasti vielä toinen samankokoinen, kun olen asettanut oman etuistumeni 183 cm varren vaatimaan asentoon. Kontti on myöskin aivan riittävän iso. Leveyssuunnassa toki auto on kapeampi kuin ylemmän keskiluokan kulkineet, mutta muuten tilaa on hyvin. Vertautuu omasta mielestäni tilojen suhteen hyvin Octaviaan, toki kontti jää hieman pienemmäksi.

Miinusta tulee pienempien säilytystilojen heikentymisestä Astra J:hin verrattuna. Siinä oli edessä keskikonsolissa mm. kolme mukitelinettä, isot ovitaskut, iso hanskalokero ja vieläpä matkustajan istuimen alla iso säilytyslokero. Vaikka Astra K:n tilat ovat muuten selkeästi paremmat kuin J:n, harmittaa, että uudessa mallissa on tässä suhteessa tullut heikennyksiä. Astra J:n kontti oli myös hieman korkeampi ja rullaverho nousi näppärästi takaa ylös antaen lisätilaa.

Varusteet, infotainment ja audio

Varusteita riittää. Niiden suhteen tunnelmat on vähän kaksijakoiset. Toisaalta kaikki eivät toimi ihan niinkuin pitäisi, esim. handsfree-takakonttia harvoin saa auki jalan heilautuksella. Automyyjäkään ei sitä saanut auki, itse olen onnistunut siinä muutaman kerran. Viisampi on käyttää sähköistä kaukosäätöä, joka toimiikin hyvin. Näyttää kaupan pihallakin idiootilta kun potkii puskurin alle, eikä mitään tapahdu.

Kaistavahti toimii sinänsä ihan jees, kokeilin, että pystyy hyvien viivoituksien kohdalle sattuessa ajamaan autoa itsenäisesti kohtuullisen pitkäänkin, kunnes ilmoittaa "ota ohjaus". :) Välillä toimii vähän turhan aggressiivisesti, eli korjaa ajolinjaa mielestäni liikaa. Toisinaan esim. pyörälijää ohittaessa luulee, ettei pysytä kaistalla ja alkaa tempomaan rattia.

Kuolleen kulman tunnistimet eivät aina toimi. Joskus ottavat sateestakin ja toisinaan eivät ollenkaan huomioi autoja. Moottoritiellä vahti tunnisti n. 3/4 autoista. Peräkärryn kanssa varoittivat koko ajan ja piti ottaa pois.

Liikennemerkkien tunnistus toimii hyvin ja on mukava toiminto, kun ei ole sellaista aiemmin entisissä autoissa ollut.

Infotainment-puoli on autossa pääosin kohdallaan. Sekä mittariston värinäyttö että kojelaudan 8" näyttö (Navi 900) ovat kirkkaita, värikylläisiä ja kontrastikkaita. Tässä kohtaa voi myöskin sanoa, että kestaa vertailun moneen ns. premiumiinkin. Näytön sijoittelu ja muotoilu kojelautaan on myös hoidettu esimerkillisesti, ei ole niinkuin joissain hyvin kallissakin autoissa, että näyttö näyttää siltä, että se on ikäänkuin ylimääräisenä mukaan lätkästy. 8" näytössä ei erotu pikselirakenne, resoluutio saattaa lähennellä jopa full HD-tasoa. Kojelaudan näyttö on myös hyvin nopeasti reagoiva eikä järjestelmä jää miettimään tai pätki. Sen sijaan tehdasnavi on vähän kielipuoli. Ääniopastus on vähän konemaisesti jutteleva miehen ääni, joka saattaa opastaa mm. "Liikenneympyyyrästä aja ensimmäisestä ulosmenoliittymän kohdalta, jatka tielle kahdeskymmeneskahdeksas". Navissa on myös kamerat mukana, tosin kaikkia kameroita se ei näytä, eikä navi kameroista hälytä. Android Autoa ei omassa autossani vielä ole, eivätkä sitä saaneet vielä luovutushuollossa asennettua. En kuitenkaan äkkiseltään kaipaakaan sitä kovin paljon, puhelinteline toimii hyvin ja BT:n kautta mediat toistuu ongelmitta. BT-toiminto toimii puheluissa hyvin ja äänenlaatu ainakin itselle päin vaikuttaa hyvältä. CD-soitin on valtavan iso, joka syö melkein koko hanskalokeron. Todellinen suunnittelun kukkanen. Jos olisin tiennyt, miten iso CD-soitin on, en olisi ottanut.

Automaatti-ilmastointi toimii kuten pitääkin ja tuossa jo aiemmin mainitsin penkkien tuuletuksesta, joka on toimiva varuste. Ratinlämmitin on tietty Opelilla ihan peruskauraa ja sekin tuli viileämmällä säällä testattua.

Parkkikamera on hyvä varuste ja vaikka kuvan laatu jättää hieman toivomisen varaa, varuste toimii kuitenkin hyvin. Mutta parkkitutkat ovat autossa erityisen ärsyttävästi toteutettu. Niiden volyymi on tosi kova, sitä ei saa mistään säädettyä ja ovat huutamassa silloinkin, kun auto ei liiku. Astra J:ssä tutkat eivät mielestäni toimineet kuin liikkeellä, tässä tuntuu että ne huutavat koko ajan, vaikka jos jättää auton tyhjäkäynnille ja poistuu ottamaan kontista jotain, tutkat tulevat ns. "hulluiksi". Voi sitä piipityksen määrää. Sinänsä peruutuksissa varuste toimii niinkuin pitääkin, mutta herkkyyttä ja volyymiä pitäisi pystyä jostain säätämään.

Äänentoistopuolta voisi kuvata ihan ok:ksi, mutta mitään erityislaadukasta äänentoistoa on turha odottaa. Innovationin ja Navin mukana tulee peruspakettia parempi 6:n kaiuttinen äänentoisto, mutta Astra J:ssä oli mielestäni paremmat popit. Graafisella näytöllä ääntä voi säätää ja jonkinlaista equakin on tarjolla, mutta erityisesti bassopää kaipaisi lisää puhtia. Harmi, ettei Astraan ainakaan vielä saa parempaa äänentoistopakettia, J-Astraan sellaisia oli aikanaan tarjolla. Ainahan on mahdollista tietty laittaa jälkiasenteista.

Auton toimintoja pystyy räätälöimään aika monipuolisesti, ihan kaikkiin valikoihin ei ole vielä tullut edes tutustuttua.

Viimeistely, laadun tuntu

Materiaalit ovat pääosin laadukkaan tuntuisia. Halpaa ämpärimuovia on käytetty keskikonsolissa ja takaovissa. Mutta samanlaista kovaa muovia on esim. Golfinkin tai CLA-Mersun keskikonsoli. Kaikenkaikkiaan laatuvaikutelma on Astrassa hyvin kohdallaan. Nitinöitä ja natinoita ei esiinny ja ovet ovat jämäkän tuntuiset käyttää. Nahkaverhoilun tikkaukset ja viimestely vaikuttavat korkeatasoisilta. Nahkapenkkien sivut ja taustat ovat keinonahkaa, ulkonäöstä se ei niinkään erotu mutta tuntuma on erilainen. Etupenkkien istuinosien sivut ovat kangasta. Kaiken kaikkiaan verhoilun tuntuma on hintaluokka huomioon ottaen laadukas. Pienen miinuksen tuo sinänsä hienon näköinen pianolakattu kojelaudan somiste, joka on jo ekan reissun jälkeen vaimon käsilaukulla naarmutettu. On siis helposti naarmuuntuvaa tavaraa. Sama pätee B-pilarien välissä oleviin sekä takaikkunassa olevaan pianolakattuun pintaan. Kun vahasin (pinnoitin) autoa, tuntui että ne naarmuuntuivat jo puhtaalla mikrokuituliinalla pinnoitetta pois kiilloitettaessa. Opelin maalipinta ei ole mitenkään erityisen kova (kuten esim. BMW:ssä), mutta toisaalta ei niin pehmeä kuin japseissa. Astra J:n samanvärinen Summit White-maalipinta kesti kolmen vuoden ja 120 tkm:n rääkin kohtalaisen hyvin.

Yhteenveto

Plussat

+Ajettavuus ja yleisfiilis
+Tasapainoinen ja vääntävä moottori, toimiva vaihteensiirto
+Maltillinen kulutus
+Loistavat AGR-penkit
+Mukavuus (varauksin)
+Infotainment-systeemit (varauksin)
+Parkkikamera
+Runsas varustelu (varauksin)
+Hyvät tilat
+Yleinen laadun tuntu

Miinukset

-Rengasmelu karkealla asfaltilla
-Kuolleen kulman varoitin toimii jos toimii
-ADHD-mallin parkkitutkat
-Navilla hoono Soomi
-Säilytystiloista tingitty, pieni ja pimeä hanskalokero jonka syö lähes kokonaan CD-soitin

Kokonaisuutena Astra K farmarissa on perusasiat hyvin kohdallaan. Varustelu on runsasta, mutta kaikki ei valitettavasti aina toimi kuten ajatus. Aivan katteettomia eivät Opelin mainokset "Haastaa käsityksesi premium-luokasta" tai "Uusi iso Astra" ole, mutta jotenkin tulee olo, että joidenkin varusteiden kehittely on suunnitteluprosessissa jäänyt hieman puolitiehen. Yleisfiilis menee toki plussan puolelle, koska oikeastaan kaikki ajettavuuteen, moottoriin ja mukavuuteen liittyvät asiat ovat mallillaan, hieman turhan suurta rengasmelua lukuunottamatta. Auton paras yksittäinen varuste tai ominaisuus on ehdottomasti nuo penkit, mitkä olikin yksi suurimmista syistä, miksi taas Astraan kallistuin. Ajan paljon työnkin puolesta ja penkit on siksi todella tärkeät. Huonoin yksittäinen ominaisuus lienee sitten tuo rengasmelu. Täydellinen ei tämäkään auto ole, mutta n. 30 k€:llä saa kyllä tilavahkon, laadukkaan tuntuisen ja runsaasti varustellun auton. Esim. toiseen nimeltämainitsemattomaan saksalaismerkkiin ei edes saa kaikkia varusteita mitä Astraan ja hinta nousee todella paljon kovemmaksi. Omassa mielessäni kovimmaksi kilpailijaksi Astralle miellän ehkä Octavian, koskapa hintaluokka menee melko samoihin. Uskoisin, että Skoda-leirissä voi olla potentiaalisia asiakkaita Opelille, ainakin kannattaa käydä koeajamassa. Toki Golf ja Focus-miesten kannattaa käydä kokeilemassa myös.

Luotettavuus on sitten uuden mallin kohdalla aina kysymysmerkki, mutta ainakin edelliset Astra H ja Astra J olivat itselläni erittäin luotettavia. Myös Opelin takuupolitiikka varsinaisen takuuajan jälkeen oli toimivaa, korvasivat 60-90% kaikista korjauksista Astra J:n kohdalla.
nordman
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 82
Liittynyt: 07 Touko 2014, 15:37

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja nordman »

Olipa hyvä ja kattava arviointi, kiitokset! :)

Meillä on seuraava auto tarkoitus laittaa tilaukseen alkuvuodesta, ja kovasti puntaroin vielä vaihtoehtoja. Paljon hyvää varmasti on Astra K:ssa, mutta...

Kiinnostaisi vielä tietää rengaspaineantureista, miten ne on toteutettu. Liekö samanlainen TPMS-toiminnallisuus kuin Astra J:ssä, eli jokaisen renkaanvaihdon yhteydessä pitää koodata anturit uudestaan? Jos systeemiä ei ole muutettu fiksummaksi, niin taitaa meillä merkki vaihtua.
Astra Sports Tourer 1.6 CDTI 100 kW Cosmo Business MY14.5
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja otj »

Pitää koodata, mutta koodauskapulan saa ostettua 50 e:llä omaksi. Itselläkin tuo vielä hankinnassa. Toivottavasti ei muodostu valintaperusteeksi. :)
jusappi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 35
Liittynyt: 15 Maalis 2016, 20:29

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja jusappi »

komee peli sulla :thumbsup:
Just tismalleen samanlainen kuin mulle on tulossa :D
jahka suvaitsee saapua,
piti tulla kesäkuun lopulla ja nyt näyttää että se tulee syyskuussa :evil:
Avatar
toukopouko
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 105
Liittynyt: 18 Helmi 2016, 15:07

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja toukopouko »

Pirun hyvältä näyttää! Paras väri, ehdottomasti ja sisustakin näyttää erittäin hyvältä. Rengasmelu on kummallista. TM youtube videolla kehuttiin Astraa hiljaiseksi vaikka alla oli 18" rengastus, tosin auto oli hb eikä farkku. Jos jotain lisäeristystä laittelet niin pistäppä raporttia sitten vaikutuksista.
Astra K Sports Tourer 1.4T
immu.
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 49
Liittynyt: 25 Elo 2012, 14:59

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja immu. »

Kiitos otj:lle hyvästä arvioinnista.Olen täysin samaa mieltä auton plussista ja miinuksista.Omassa autossani täristi renkaat hieman suuremmissa nopeuksissa, ja tasapainotuksethan siellä oli tehtaan jäljiltä hieman pielessä, nyt asia on korjattu Länsiauton toimesta.
Takaluukun potkuaukaisu toimii omassani jopa hyvin, joten kannattaa vaatia asian korjaamista.
Kaiken kaikkiaan hyvin tyytyväinen olen autoon.
Semyorka
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 63
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 08:17

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja Semyorka »

Hyvin kirjoitettu ja allekirjoitan pitkälti :D Olet näemmä saanut tuossa kuvassa 023 verkon ja tavaratilan maton mahtumaan samaan aikaan. Mulla hankaa ainakin maton ollessa toisinpäin (kumipuoli) sen verran, etten saa tuota erillistä Flexrailia samaan aikaan mahtumaan. Ehkä koitan noinkin päin tuota mattoa.

Se vielä sanottava, että tosiaan osa varusteista toimii välillä hyvin ja välillä huonommin mutta silti näyttää paremmin toimivan kun vertaa vaikka Vag-areenan Audi B9 ketjuun missä vikaa löytyy vaikka mistä :wink:
Astra K Sports Tourer 1.6T -16
ex: Astra J HB 1.4T -11, Astra H HB 1.6 Twinport -06
Semyorka
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 63
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 08:17

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja Semyorka »

Äh harmi kun ei pysty editoimaan. Se vielä piti sanoa, että himottaisi kokeilla toisia renkaita mikä varmasti voisi auttaa tuohon yleiseen (joskus häiritsevään) mekkalaan. Kitkoilla tämä kun oli aika eri maata verrattua noihin 17" Turanzoihin.
Astra K Sports Tourer 1.6T -16
ex: Astra J HB 1.4T -11, Astra H HB 1.6 Twinport -06
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13543
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Himottaisi tietää alustan suojauksesta,
Lähes kaikki autot kestää sen 8vuotta lahoamatta
Mutta olen aina haaveillut ostavani uuden oopelinnja ruostesuojaavani sen, (ihan vain pelkällä kotelosuojalla kaikki läpi
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12737
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

2005-> kestää opelit jo tosi hienosti maailmaa vastaan. Hieno ja kattava arvostelu astrasta :peukku:

Rengasmelu farkuissa taitaa alata jo h-mallista. Aluksi tuntui ettei h-malli pidä mekkalaa, mut nyt ku keskittyy kunnolla ja varsinkin huonolla asvaltilla rengasmelu on tosiaankin jäätävä takana vaikka alkuun muuta väitin joskus, ei sitä vaan aluksi huomannu ku ei sillee keskittyny ääniin :)
JakeS
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 78
Liittynyt: 16 Syys 2005, 16:20
Paikkakunta: Vantaa

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja JakeS »

Hieno Astra. Paremman näköinen valkoisena kuin kuvittelin. Itsellenihän tulossa aikalailla samanlainen setti paitsi että diesel ja automaatti. TIlaamani astrat tulevat ilmeisesti 16" renkailla joten rengasmeteliin ehkä pientä vaikutusta.
1,2sorsa
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 13543
Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja 1,2sorsa »

Suomentiet alkaa vain olla paskaa.
Ja kaikki ruostuu.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Avatar
otj
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1523
Liittynyt: 24 Tammi 2006, 12:24

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja otj »

Semyorka kirjoitti:Hyvin kirjoitettu ja allekirjoitan pitkälti :D Olet näemmä saanut tuossa kuvassa 023 verkon ja tavaratilan maton mahtumaan samaan aikaan. Mulla hankaa ainakin maton ollessa toisinpäin (kumipuoli) sen verran, etten saa tuota erillistä Flexrailia samaan aikaan mahtumaan. Ehkä koitan noinkin päin tuota mattoa.
Kyllä, ne mahtuvat hyvin samaan aikaan. En ole kokeillut koskaan mattoa kumipuoli ylöspäin, vain tuo karvapuoli ylöspäin. Verkkojärjestelmät on ihan kätevät, minulla ei sitä flexrailia erikseen olekaan. Tuo jakajaverkkohan + pieni verkkotasku tuli tuossa Innovationin mukana, 80 e piti sitten maksaa tuosta yläverkosta.
gooskine
OCF Staff
OCF Staff
Viestit: 114
Liittynyt: 01 Helmi 2006, 13:00
Paikkakunta: Kaarina

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja gooskine »

Taitavat tehtaalla arpoa mitä ylimääräisiä varusteita laitetaan tavaratilaan, tänne tuli tavaraverkko mutta sivuverkkoa tai tilanjakajaa ei ollut.
Verkon sain palauttaa kun farkun ensiesittelyssä oli pakettitarjouksena matto+koirakalteri 249€.
Corsa E OPC
Semyorka
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 63
Liittynyt: 25 Huhti 2016, 08:17

Re: Opel Astra K Sports Tourer Innovation 1.4T MT6 2016

Viesti Kirjoittaja Semyorka »

otj kirjoitti: -Tavaratilan suojaverkko (voidaan virittää etu- tai takaistuinten taakse ja lastata tila kattoon asti)
Eli kyseessä lienee siis tämä varuste? https://www.opel-accessories.com/opel_a ... t/39052153

Tuo sopinee niihin katon reikiin mihin koiraverkkokin tulisi kiinni? Tarvikos se peräkontin rullautuva vaakatason verho ottaa irti kun tuon pistää kiinni?

ps. sain tuon FlexRailin kyllä menemään nyt suojakaukalon kumipuoli ylöspäin kun vähän tunkkasi sitä. Ei sitä helpolla pysty lennossa siirtämään eteen tai taakse mutta ihan hyvin toimii tilanjakajana.
Astra K Sports Tourer 1.6T -16
ex: Astra J HB 1.4T -11, Astra H HB 1.6 Twinport -06
Vastaa Viestiin