Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Vaijereiden varassa se tossa jo olikin, mutta ei vaan sormet osuneet oikeaan kohtaan millään, että ois polttimot löytyneet. Hanskalokeroa en kyllä käyttänyt irti. Ajattelin sitten, että kai se joku pikku vika saa jäädäkin, kyn ei tässä museoon olla menossa.
Ei kyllä ollut G-Astrassa muistaakseni näin vaikeaa tämä homma.
Ei kyllä ollut G-Astrassa muistaakseni näin vaikeaa tämä homma.
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Tulipa tehtyä melkoinen typeryys eilen. Nappasin takalasista siirtokilpien jättämiä liimoja pois. Samalla meni pilalle nätisti asennettu mieto tummennusskalvo. Liekkö oli peräti joku tehdastummennus?? Ei auttanut kuin repiä sekin pois. Lähti helposti irti, mutta liimat jäi oikein huolella kiinni lasiin. Millähän ihmeen keinolla ne lähtee, kun takalasia ei tohdi pahemmin raaputella lämmitysvastuksen vuoksi?
- VECTRA GT 16v
- OCF Member 2017
- Viestit: 1052
- Liittynyt: 28 Heinä 2005, 20:01
- Paikkakunta: HELSINKI / kinnula
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Ite poistin vanhat kalvo liimat fairi vedellä liottamalla. Kova homma siitä on silti.
Tai sit hommaat uuden lasin halavalla jostain.
Tai sit hommaat uuden lasin halavalla jostain.
Vectra C HB 1.8i GTS
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Astra GSI 2.0 16v c20xe
KADETT E 1.6i
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Lähtiskö Ksyleenillä?
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Ksyleenillä tai asetonilla ite ottanut kalvon rippeitä poikkeen.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Calibra c20let fwd
Calibra c20let fwd
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Täytyy kokeilla asetonilla. Kytkinvaijerinkin vaihdettiin tänään. Ei ollut paha homma. Vanhasta oli se sisäpuolinen muovipinnoite irronnut pitkältä matkalta. Muuten oli kyllä ehjä. Keveni kovasti ja narinat loppui.
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Autoglym intensive tar remover on hyvä liiman poistoon
-
- OCF Member 2018
- Viestit: 1242
- Liittynyt: 16 Marras 2009, 16:33
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
https://www.erikoistekniikka.fi/autonho ... 204000125/
Tässä on myös hyvä aine liimajäämien poistoon. Itse poistanut pikijäämien lisäksi myös merkkien poiston jälkeen liimat
Tässä on myös hyvä aine liimajäämien poistoon. Itse poistanut pikijäämien lisäksi myös merkkien poiston jälkeen liimat
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
^Kiitos vinkistä. Kokeillaan tota sitten, elkei Sinol tai asetoni pure.
Seuraavaksi pitäisi hankkia venakopan ja imusarjan tiivisteet. Mistä nämä kannattaa hankkia ja minkä valmistajan tuotteet pitää kiertää kaukaa?
Seuraavaksi pitäisi hankkia venakopan ja imusarjan tiivisteet. Mistä nämä kannattaa hankkia ja minkä valmistajan tuotteet pitää kiertää kaukaa?
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
b vectran alumiinikopat ja imusarjan tiivisteet menee liimalla
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Mistä niitä sellasia nyt tähän hätään.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13552
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Pitäisin vakio kopat ja tuon vakio muovin. Uusisin samalla kaikki muutkin tiiviste hilut kansien väliin ja kunnioittaisin hyvää yksilöä
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Harrastepirssi "Veera Kutvonen"
Kyllä ne muovikopat joutaa hiiteen, ei minkäänlaista museoarvoa niillä ole.
Imusarjan alimmat osat on sitte mahtavan vittumaiset irrottaa ens kerralla, jos ne liimalla tiivistää. Kokemusta on, kun joku oli ex-calibraan tuon mennyt tekemään.
Imusarjan alimmat osat on sitte mahtavan vittumaiset irrottaa ens kerralla, jos ne liimalla tiivistää. Kokemusta on, kun joku oli ex-calibraan tuon mennyt tekemään.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89