Kadett E GSI V6
Kadett E GSI V6
Elikkäs laitetaan tääkin nyt sitten tänne.
Autolla tarkoitus ajaa vain kesäisin ja sen mukaan talvella tehtäisiin jotain uutta. Kuvat löytyy tuolta:
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/kadett.htm , siinä jotain kuvia ennen tekniikanvaihtoo.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/kad_valm.html Siinä sitten kuvia maalauksen jälkeen, pari kuvaa tältä kesältä.
Eli auto alkuperäne 1.8E GSI vuosimallia -85.
Tekniikka nykyisin 2.5 24v.
Muuta tietoa:
Kattoluukku, alkuperäinen veivattava.
Kauko-ohjattava keskuslukko.
M3 look, sähköpeilit vilkuilla. Tästä johtuen "nännit" poistettu lokasuojista.
Autossa Powerflex puslat edessä ja takana.
Putkisto edestä perään 2.5" , made in ittetekemä.
BMC iso vapari.
Sachs Racing paineasetelma.
Uusi vakio 20XE:n kytkinlevy.
Astra F:n kojelauta.
GSI kadetin oma digimittari muokattuna Astran kojelautaan sopivaksi. Kierroslukumittari toimii kutosen koneella.
Kaksi lisämittaria raitisilma ritilöissä, öljynpaine ja veden lämpömittari.
Akku takana.
Irmscher:n takavalot.
Jarrut edessä 256x24mm ja takana 261x10mm, eteen tulossa isommat.
Sisustus täydellinen Astra F:stä
V6 calibran syyläri, flektit molemmin puolin syyläriä, flektit käynnistyy kytkimeltä sisältä.
Takalasin pyyhin poistettu.
Etujouset V6 vectran madallusjouset -70mm
Autolla tarkoitus ajaa vain kesäisin ja sen mukaan talvella tehtäisiin jotain uutta. Kuvat löytyy tuolta:
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/kadett.htm , siinä jotain kuvia ennen tekniikanvaihtoo.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/kad_valm.html Siinä sitten kuvia maalauksen jälkeen, pari kuvaa tältä kesältä.
Eli auto alkuperäne 1.8E GSI vuosimallia -85.
Tekniikka nykyisin 2.5 24v.
Muuta tietoa:
Kattoluukku, alkuperäinen veivattava.
Kauko-ohjattava keskuslukko.
M3 look, sähköpeilit vilkuilla. Tästä johtuen "nännit" poistettu lokasuojista.
Autossa Powerflex puslat edessä ja takana.
Putkisto edestä perään 2.5" , made in ittetekemä.
BMC iso vapari.
Sachs Racing paineasetelma.
Uusi vakio 20XE:n kytkinlevy.
Astra F:n kojelauta.
GSI kadetin oma digimittari muokattuna Astran kojelautaan sopivaksi. Kierroslukumittari toimii kutosen koneella.
Kaksi lisämittaria raitisilma ritilöissä, öljynpaine ja veden lämpömittari.
Akku takana.
Irmscher:n takavalot.
Jarrut edessä 256x24mm ja takana 261x10mm, eteen tulossa isommat.
Sisustus täydellinen Astra F:stä
V6 calibran syyläri, flektit molemmin puolin syyläriä, flektit käynnistyy kytkimeltä sisältä.
Takalasin pyyhin poistettu.
Etujouset V6 vectran madallusjouset -70mm
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Lisätään tänne nyt muutama kuva mitä on tehty.
Elikkä pakosarja/putkisto vaihtunut.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... sarjat.jpg
Siinä uus ja vanha.
Uutta muokattu hieman lisää mitä oli, eli:
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... osarja.jpg , tost punasesta kohtaa poikki, että saatiin toi vääntynyt kohta pois. Ja sen tilalle tuli 3" rosteri putkee.
Siitä sen takaa se sitten onkin koko matkan 2.5" putkee.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... tkisto.jpg
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... kisto2.jpg
Saa jotain osviittaa.
Ja puslat on vaihdettu taakse.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... puslat.jpg
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... t_ines.jpg
Etupään puslat odottaa kaapis laittajaa...
Laitetaan ny vielä yks sisustakuva. Tulos myöskin muutoksia sisustaan. Jahka jaksaas keskittyä tähän.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... sakuva.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-09-30 23:32 ]</font>
Elikkä pakosarja/putkisto vaihtunut.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... sarjat.jpg
Siinä uus ja vanha.
Uutta muokattu hieman lisää mitä oli, eli:
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... osarja.jpg , tost punasesta kohtaa poikki, että saatiin toi vääntynyt kohta pois. Ja sen tilalle tuli 3" rosteri putkee.
Siitä sen takaa se sitten onkin koko matkan 2.5" putkee.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... tkisto.jpg
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... kisto2.jpg
Saa jotain osviittaa.
Ja puslat on vaihdettu taakse.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... puslat.jpg
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... t_ines.jpg
Etupään puslat odottaa kaapis laittajaa...
Laitetaan ny vielä yks sisustakuva. Tulos myöskin muutoksia sisustaan. Jahka jaksaas keskittyä tähän.
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... sakuva.jpg
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-09-30 23:32 ]</font>
No niin, tähänkin tullut uudistusta. Megasquirt tullu motronicin tilalle ja ainakin vielä pelaa suhkot hyvin. Ja ihmeelliset tukehtumiset hävisi tuon myötä ja kaasuun vastaa niinkuin sitä painetaan
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... t/mega.htm
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/Megas.avi
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/Megas2.avi
Turbo pitäisi ens kesään mennessä olla pellin alla, ellei mitään esteitä tule.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-12-18 17:01 ]</font>
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/ ... t/mega.htm
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/Megas.avi
http://www.netikka.net/anssi.myllymaki/Megas2.avi
Turbo pitäisi ens kesään mennessä olla pellin alla, ellei mitään esteitä tule.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Snowman on 2004-12-18 17:01 ]</font>
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
Vapari DOKKI C20XE painaa ~128kg
ja
Vapari VEEKUTVONEN C25XE painaa ~178kg. Eli pikaisella päässälaskulla 50kg enemmän. Kannattaakos tuon lisäpainon laittaminen parinkymmenen hepan toivossa? Hyvä kysymys. Juu ja ei. Harvemminhan tuota V6sta on E-Kadeteissa suomen maalla nähty.
Mutta eipä sitä 2.0i 16V turboakaan ole monesti tavattu...8v-kyllä.
Sitähän voi paperilla laskeskella että mikä kannattaa ja mikä ei ja mikä tulee katsastuksen kannalta vaikeammaksi ja mikä helpommaksi. Tuossa kutosen laitossa on se pikku mutta että joudut sen painon kanssa kikkailemaan aikalailla.
Itse melkein kallistuisin tapauksessasi tuon kaksilitraisen ahtamiseen...
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2005-01-16 11:03 ]</font>
ja
Vapari VEEKUTVONEN C25XE painaa ~178kg. Eli pikaisella päässälaskulla 50kg enemmän. Kannattaakos tuon lisäpainon laittaminen parinkymmenen hepan toivossa? Hyvä kysymys. Juu ja ei. Harvemminhan tuota V6sta on E-Kadeteissa suomen maalla nähty.
Mutta eipä sitä 2.0i 16V turboakaan ole monesti tavattu...8v-kyllä.
Sitähän voi paperilla laskeskella että mikä kannattaa ja mikä ei ja mikä tulee katsastuksen kannalta vaikeammaksi ja mikä helpommaksi. Tuossa kutosen laitossa on se pikku mutta että joudut sen painon kanssa kikkailemaan aikalailla.
Itse melkein kallistuisin tapauksessasi tuon kaksilitraisen ahtamiseen...
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2005-01-16 11:03 ]</font>
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3852
- Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Janakkala - Turenki
- Viesti:
E-Casetin mallisarjan tehokkain 2.0i 16V DOHC 20XE 115kW/156hv. Ja jos siihen lisää sen 20% niin saadaan 138kW/188hv.
20XE = 156hv
C25XE/X25XE = 170hv
Iskutilavuuskin menee juuri ja juuri sallittuihin rajoihin mikäli asian pystyy fiksusti esittämään.
Tuo paino ongelma taitaa olla enää se ainut...
Calibran/Vectran C20LET Turbo (204hv) moottoria ei saa (ei mene läpi muutoskatsastuksella. poikkeuslupa sitten tarina erikseen) suoraan laittaa koska tehot menevät ylitse jo vakionakin mutta toteutuskelpoinen idea pienen oikotien kautta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2005-01-16 13:20 ]</font>
20XE = 156hv
C25XE/X25XE = 170hv
Iskutilavuuskin menee juuri ja juuri sallittuihin rajoihin mikäli asian pystyy fiksusti esittämään.
Tuo paino ongelma taitaa olla enää se ainut...
Calibran/Vectran C20LET Turbo (204hv) moottoria ei saa (ei mene läpi muutoskatsastuksella. poikkeuslupa sitten tarina erikseen) suoraan laittaa koska tehot menevät ylitse jo vakionakin mutta toteutuskelpoinen idea pienen oikotien kautta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2005-01-16 13:20 ]</font>