Kadett E GSI V6

Esittele Opel-projektisi tai autosi
calikka9X
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 60
Liittynyt: 27 Heinä 2007, 11:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja calikka9X »

Kulkee vissiin melko hyvin tolla motilla?
Kuva
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Vectra A MV6 kirjoitti:No oletko tyytyväinen K.A.W:n jousiin ja mille korkeudelle kadetti noilla tippuu. :roll:
Kyllä tyytyväinen noihin oon, jäykemmät ne ainakin on, ja niitten pitikin olla :)
Jäi toi hieman ylemmäs noilla mitä edellisillä. Hyvä vaan, oli muutenkin ongelmia päästä tuolla muutamiin paikkoihin. Ja vetarikaan ei nyt ehkä ota enään laturiin.

Tuossa kuva jousista: http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... C00604.jpg

Ja vetarit rapsuttaa edelleen... Tais se olla sittenkin kuskinpuolelta :roll:
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Avatar
1st Opel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 439
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 1st Opel »

Ettei se rapsutus nyt kuulu niistä poskilaakereista? Itse olen omastani (f25) kans miettinyt, että sisemmän vaihtaisin. Mutta täällä oli juttua tämän laatikon poskilaakereista, jotka pitävät myös rahisevaa ääntä.
Avatar
1st Opel
'Senator'
'Senator'
Viestit: 439
Liittynyt: 06 Heinä 2004, 03:00
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja 1st Opel »

Ettei se rapsutus nyt kuulu niistä poskilaakereista? Itse olen omastani (f25) kans miettinyt, että sisemmän vaihtaisin. Mutta täällä oli juttua tämän laatikon poskilaakereista, jotka pitävät myös rahisevaa ääntä.
whathifi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1842
Liittynyt: 20 Huhti 2005, 13:15
Paikkakunta: Saarijärvi

Viesti Kirjoittaja whathifi »

jos satut tuossa talvenaikana tulee sellaisiin ajatuksiin, että myyt ne dynamicsin drifzit pois, niin ota yhteyttä ;), kumeilla tai ilman.
Vectra C Estate -07
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Ei oo kyllä tapana ruveta myymään hyviä pois :-? :roll:
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Viesti Kirjoittaja Snowman »

http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... G_3602.jpg

Tuollasta saanut aikaiseksi. Eli siirtänyt paisarin tohon oikealla ja lisänny poikkituen.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja Snowman »

No niin, tämäkin pääsi vihdoin käsittelyyn. Korjannu omia tekosia ja myös käytössä aiheutuneita.
Vaihdelaatikon kiinnityspulteista yhden jengat oli korkannut, ilmeisesti moottorin suuresta heiluntaliikkeestä..? :oops: Tein uudet jengat vaihdelootaan ja pultin koko vaihtu 10mm -> 12mm. Myös tuo syyläri pääsi taas laitettavaksi, kun en ole sitä hyvin tehnyt. Ollut kiinni autossa vain ja ainoastaan nippusiteillä :worship: :D Samoin siinä "kiinni" olleet tuulettimet. Tän hetken saavutuksia ton syylärin osalta: Kuva 1 , Kuva 2

Materiaalina tuossa muovi, paksuutta en muista, mutta luokkaa 8mm. Myös pakosarjan jälkeistä alkuputkee pitääs korjata, vuotaa siitä kohdasta jossa on sellanen "haitari".

Ja sisustaan olisi tulossa vihdoin ne ovipahvit joita siinä ei oo ikinä ollutkaan :-? Laitoin vanhat käyrät GSI:n ovipahvit kiinni pelliruuveilla, niin että niistä tuli suorat, jonka jälkeen levittelin hartsin suoraan siihen kankaan päälle. Täytyy sanoo että on kyl nyt muodos pysyvät :D Otin ne kovettumisen jälkeen irti. Yritän saada niistä vielä jonkin näköiset, että voin laittaa nahan päälle.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Avatar
gsi2.0
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 224
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 18:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja gsi2.0 »

Tyhmä kysyy miten toi muovi rupee kuumuudessa elämään taitaa tosin löytyä helpolla nykyään muovia mikä kestää lämpöä.
Avatar
OCF2945
OCF Member 2017
Viestit: 1566
Liittynyt: 20 Loka 2008, 11:49
Paikkakunta: Koskenkorva

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja OCF2945 »

aika maukkaan näköinen kadetti maukkaalla tekniikalla :)
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Avatar
gsi2.0
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 224
Liittynyt: 15 Kesä 2008, 18:47
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja gsi2.0 »

On kyllä makee auto
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja Snowman »

gsi2.0 kirjoitti:Tyhmä kysyy miten toi muovi rupee kuumuudessa elämään taitaa tosin löytyä helpolla nykyään muovia mikä kestää lämpöä.
No sen näkee sitte :P Mutta ainaki toi tuuletin siinä on kestäny, sekä myös syylärin edessä oleva motonetin tuuletin on kestäny. Tosin onhan niitä eri muovilaatuja...
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
tl79
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 121
Liittynyt: 19 Loka 2006, 10:14
Paikkakunta: haapajärvi

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja tl79 »

Eikö alumiinilevy sovellu flektin kiinnitykseen? Katu-uskottavuus on kyllä kohdallaan v6 tekniikalla.
kadett e:llä jo vuodesta 2002
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja Snowman »

Vois varmaanki, mutta sattui tollasta muovi pyörimään nurkis niin päätin siitä sitten tehdä. Ja saahan tuon vielä myöhemminki vaihdettua jos rupee muovi muuttaan muotoaan :P

Tää olis tarkoitus saada vielä tälläkuulla ajoon, oli sisustaa tai ei :wink:
Yrittäny täs taas restauroida tuota käyttis omegaa niin on vieny hieman aikaa. Mutta kyllä tää tästä etenee.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Snowman
'Senator'
'Senator'
Viestit: 940
Liittynyt: 28 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Seinäjoki City

Re: Kadett E GSI V6

Viesti Kirjoittaja Snowman »

No niin, taas päivitystä tähänkin... Josko tämä vuosi lähtis paremmin käyntiin kuin viime vuosi :roll:

Tämmöstä saatu aikaan:

http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011353.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011354.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011356.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011355.jpg

Eli eli, tuo öljynlauhdutin mikälie saa poistua tilalle erillinen öljynjäähdytin. Entiselle öljynlauhdutin paikalle tulee vain levy reijän eteen.
Myös termari poistettu, ei se sitä tarvi kun ei talvella ajeta metriäkään.

Myös tuo jakopää pitää ottaa auki, kun on jo ainakin sen nelisen vuotta ollut kiinni. Kilsoja tullut ehkä noin 5000km :)
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Vastaa Viestiin