Kadett E GSI V6
Kyllä tyytyväinen noihin oon, jäykemmät ne ainakin on, ja niitten pitikin ollaVectra A MV6 kirjoitti:No oletko tyytyväinen K.A.W:n jousiin ja mille korkeudelle kadetti noilla tippuu.
Jäi toi hieman ylemmäs noilla mitä edellisillä. Hyvä vaan, oli muutenkin ongelmia päästä tuolla muutamiin paikkoihin. Ja vetarikaan ei nyt ehkä ota enään laturiin.
Tuossa kuva jousista: http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... C00604.jpg
Ja vetarit rapsuttaa edelleen... Tais se olla sittenkin kuskinpuolelta
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... G_3602.jpg
Tuollasta saanut aikaiseksi. Eli siirtänyt paisarin tohon oikealla ja lisänny poikkituen.
Tuollasta saanut aikaiseksi. Eli siirtänyt paisarin tohon oikealla ja lisänny poikkituen.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Re: Kadett E GSI V6
No niin, tämäkin pääsi vihdoin käsittelyyn. Korjannu omia tekosia ja myös käytössä aiheutuneita.
Vaihdelaatikon kiinnityspulteista yhden jengat oli korkannut, ilmeisesti moottorin suuresta heiluntaliikkeestä..? Tein uudet jengat vaihdelootaan ja pultin koko vaihtu 10mm -> 12mm. Myös tuo syyläri pääsi taas laitettavaksi, kun en ole sitä hyvin tehnyt. Ollut kiinni autossa vain ja ainoastaan nippusiteillä Samoin siinä "kiinni" olleet tuulettimet. Tän hetken saavutuksia ton syylärin osalta: Kuva 1 , Kuva 2
Materiaalina tuossa muovi, paksuutta en muista, mutta luokkaa 8mm. Myös pakosarjan jälkeistä alkuputkee pitääs korjata, vuotaa siitä kohdasta jossa on sellanen "haitari".
Ja sisustaan olisi tulossa vihdoin ne ovipahvit joita siinä ei oo ikinä ollutkaan Laitoin vanhat käyrät GSI:n ovipahvit kiinni pelliruuveilla, niin että niistä tuli suorat, jonka jälkeen levittelin hartsin suoraan siihen kankaan päälle. Täytyy sanoo että on kyl nyt muodos pysyvät Otin ne kovettumisen jälkeen irti. Yritän saada niistä vielä jonkin näköiset, että voin laittaa nahan päälle.
Vaihdelaatikon kiinnityspulteista yhden jengat oli korkannut, ilmeisesti moottorin suuresta heiluntaliikkeestä..? Tein uudet jengat vaihdelootaan ja pultin koko vaihtu 10mm -> 12mm. Myös tuo syyläri pääsi taas laitettavaksi, kun en ole sitä hyvin tehnyt. Ollut kiinni autossa vain ja ainoastaan nippusiteillä Samoin siinä "kiinni" olleet tuulettimet. Tän hetken saavutuksia ton syylärin osalta: Kuva 1 , Kuva 2
Materiaalina tuossa muovi, paksuutta en muista, mutta luokkaa 8mm. Myös pakosarjan jälkeistä alkuputkee pitääs korjata, vuotaa siitä kohdasta jossa on sellanen "haitari".
Ja sisustaan olisi tulossa vihdoin ne ovipahvit joita siinä ei oo ikinä ollutkaan Laitoin vanhat käyrät GSI:n ovipahvit kiinni pelliruuveilla, niin että niistä tuli suorat, jonka jälkeen levittelin hartsin suoraan siihen kankaan päälle. Täytyy sanoo että on kyl nyt muodos pysyvät Otin ne kovettumisen jälkeen irti. Yritän saada niistä vielä jonkin näköiset, että voin laittaa nahan päälle.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Re: Kadett E GSI V6
Tyhmä kysyy miten toi muovi rupee kuumuudessa elämään taitaa tosin löytyä helpolla nykyään muovia mikä kestää lämpöä.
Re: Kadett E GSI V6
aika maukkaan näköinen kadetti maukkaalla tekniikalla
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: Kadett E GSI V6
On kyllä makee auto
Re: Kadett E GSI V6
No sen näkee sitte Mutta ainaki toi tuuletin siinä on kestäny, sekä myös syylärin edessä oleva motonetin tuuletin on kestäny. Tosin onhan niitä eri muovilaatuja...gsi2.0 kirjoitti:Tyhmä kysyy miten toi muovi rupee kuumuudessa elämään taitaa tosin löytyä helpolla nykyään muovia mikä kestää lämpöä.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Re: Kadett E GSI V6
Eikö alumiinilevy sovellu flektin kiinnitykseen? Katu-uskottavuus on kyllä kohdallaan v6 tekniikalla.
kadett e:llä jo vuodesta 2002
Re: Kadett E GSI V6
Vois varmaanki, mutta sattui tollasta muovi pyörimään nurkis niin päätin siitä sitten tehdä. Ja saahan tuon vielä myöhemminki vaihdettua jos rupee muovi muuttaan muotoaan
Tää olis tarkoitus saada vielä tälläkuulla ajoon, oli sisustaa tai ei
Yrittäny täs taas restauroida tuota käyttis omegaa niin on vieny hieman aikaa. Mutta kyllä tää tästä etenee.
Tää olis tarkoitus saada vielä tälläkuulla ajoon, oli sisustaa tai ei
Yrittäny täs taas restauroida tuota käyttis omegaa niin on vieny hieman aikaa. Mutta kyllä tää tästä etenee.
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
Re: Kadett E GSI V6
No niin, taas päivitystä tähänkin... Josko tämä vuosi lähtis paremmin käyntiin kuin viime vuosi
Tämmöstä saatu aikaan:
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011353.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011354.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011356.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011355.jpg
Eli eli, tuo öljynlauhdutin mikälie saa poistua tilalle erillinen öljynjäähdytin. Entiselle öljynlauhdutin paikalle tulee vain levy reijän eteen.
Myös termari poistettu, ei se sitä tarvi kun ei talvella ajeta metriäkään.
Myös tuo jakopää pitää ottaa auki, kun on jo ainakin sen nelisen vuotta ollut kiinni. Kilsoja tullut ehkä noin 5000km
Tämmöstä saatu aikaan:
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011353.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011354.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011356.jpg
http://i194.photobucket.com/albums/z126 ... 011355.jpg
Eli eli, tuo öljynlauhdutin mikälie saa poistua tilalle erillinen öljynjäähdytin. Entiselle öljynlauhdutin paikalle tulee vain levy reijän eteen.
Myös termari poistettu, ei se sitä tarvi kun ei talvella ajeta metriäkään.
Myös tuo jakopää pitää ottaa auki, kun on jo ainakin sen nelisen vuotta ollut kiinni. Kilsoja tullut ehkä noin 5000km
BMW E46 318 Touring "2.8"
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01
BMW E46 328i "3.0" limo projekti
BMW E46 330D Touring -03
BMW E30 Touring 320
BMW E30 Touring 318 "2.0"
BMW E30 Touring 325i 4x4
Saab 9-3 2.0 -01