Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Vkl yritettiin ahtoja nostaa,ecun ohjaamalta vastapainesäätimeltä pyynnit 100% ja ahtoja saatu max 1.2bar,pelkällä jousikuormalla kuivalla n.0.9bar.Otin alapuolisen ohjausletkun irti niin 1bar
Vaihdoin vielä jäykemmän jousenkin ja ei nouse paine millään yli 1.2bar
Taitaa olla tuo 3" raasinki kissa tukossa tai jokin muu paikka.Tänään pitää kokeilla ilman putkea rupeaako ahtamaan.
Onko kellään mitään ideaa kuinka tuohon DTA s80 ecuun sais launch controllin käyttöön?
Valikko löytyy,mutta ei sinne pääse sisään.Luistonesto valikkoon taas pääsee arvoja muuttamaan.
Google kertoo jtn,pyörimistieto anturien virittelystä,mutta niin vaatii tuo luistonestokin ja sen valikosta pääsee muuttamaan arvoja.
Vaihdoin vielä jäykemmän jousenkin ja ei nouse paine millään yli 1.2bar
Taitaa olla tuo 3" raasinki kissa tukossa tai jokin muu paikka.Tänään pitää kokeilla ilman putkea rupeaako ahtamaan.
Onko kellään mitään ideaa kuinka tuohon DTA s80 ecuun sais launch controllin käyttöön?
Valikko löytyy,mutta ei sinne pääse sisään.Luistonesto valikkoon taas pääsee arvoja muuttamaan.
Google kertoo jtn,pyörimistieto anturien virittelystä,mutta niin vaatii tuo luistonestokin ja sen valikosta pääsee muuttamaan arvoja.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Noniin,voisin väittää ettei tämä vekotin ole vielä ikinä sysännyt kunnolla,kenenkään omistuksessa.
Tänään tutkittu ahtamisen vaikeutta,otin suosiolla pakoputken irti ja nosturilla jarrua vasten testasin jotta ahtaa.Sitten katti syyniin ja romuthan siellä irti,suora putki tilalle.Noniin johan muuttui moottorin luonne ja koko bensakartta meni uusiksi kun rupes motti hengittämään.Nyt ahdot 1.5bar,mutta edelleen kilon jälkeen veto tuntuu vaan väkinäiseltä.
No putki uudestaan irti ja koeajolle,johan rupes sysäämään, fuel cut (1.7bar)iski jossain 4300rpm kohdilla.Saakeli siellä on varmaankin keskipönttö sitten tukossa,putki poikki ja vaimennin ihan ok sisältä,mitä helvettiä?
No katoin sitten pakoputken sisään
Mitä vittua??!! Kuka saatana turaa tämmösiä?
Kyseessä siis putken liitoskohta ja tuo lytätty osuus on sisemmän putken pää
Tuossa leikattuna irti tämä "pikku tulppa"
Vaihteeksi putki hitsaten kasaan ja säätämään,taas koko kartta uusiksi tyhjäkäynnistä lähtien
Nostettiin fuel cut 1.95bar ja sinnehan se komeesti meni pelkällä jousikuormallakin,no toinen jousi pois.
Nyt 1.8bar ja muuten alkaa jo liikkua tääkin lossi,ainoa vaan ettei meinaa kipuna riittää.
Tänään tutkittu ahtamisen vaikeutta,otin suosiolla pakoputken irti ja nosturilla jarrua vasten testasin jotta ahtaa.Sitten katti syyniin ja romuthan siellä irti,suora putki tilalle.Noniin johan muuttui moottorin luonne ja koko bensakartta meni uusiksi kun rupes motti hengittämään.Nyt ahdot 1.5bar,mutta edelleen kilon jälkeen veto tuntuu vaan väkinäiseltä.
No putki uudestaan irti ja koeajolle,johan rupes sysäämään, fuel cut (1.7bar)iski jossain 4300rpm kohdilla.Saakeli siellä on varmaankin keskipönttö sitten tukossa,putki poikki ja vaimennin ihan ok sisältä,mitä helvettiä?
No katoin sitten pakoputken sisään
Mitä vittua??!! Kuka saatana turaa tämmösiä?
Kyseessä siis putken liitoskohta ja tuo lytätty osuus on sisemmän putken pää
Tuossa leikattuna irti tämä "pikku tulppa"
Vaihteeksi putki hitsaten kasaan ja säätämään,taas koko kartta uusiksi tyhjäkäynnistä lähtien
Nostettiin fuel cut 1.95bar ja sinnehan se komeesti meni pelkällä jousikuormallakin,no toinen jousi pois.
Nyt 1.8bar ja muuten alkaa jo liikkua tääkin lossi,ainoa vaan ettei meinaa kipuna riittää.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Mikäs kipinässä, kokeilitko nostaa latausaikaa?
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
- iso.kunkku
- OCF Member 2024
- Viestit: 4472
- Liittynyt: 26 Marras 2007, 14:24
- Paikkakunta: Kannus
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Kaikenlaista viritystä sitä voi löytää
Astra J 1.6T '10 | Astra H 1.6 '05 | Kadett E Frisco 2.0 '91 | Kadett D 1.2s '83 | Kadett D 1.2s '81 | Kadett D '80 | Rekord C 1.7 '69
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Jeb,ja tällä todennäköisesti ajettu 43tkm tulppa putkessa,pakosarjassa ollut painetta ainakin vähintään riittävästi.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Jos sitä on tarvinnu kuristaa leimaa varten
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Lueskelin noita vanhoja kirjoituksia ja jo ekassa penkityksessä huipputeho tullut 5000rpm
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Ei helevetti mikä amatööri ton putken tukkinu Muitaki kuristuskeinoja löytyy kun tollasia hienoja patentteja mitä saa hieman ettiskellä ku ettii kadoksis olevaa voimaa
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Komeeta nähä että tää rassi alkaa olemaan iskussa, vähän kyllä harmittaa kun ei ollut aikaa antaa tälle ja tuli luovuttua...
Opel Insignia A OPC
Opel Insignia A CDTI
Opel Insignia A CDTI
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Uudemmalla silmäyksellä tuli mieleen, että onko toi putki ottanut tosta jatkon kohdalta maahan ja toi sisäputki on sen takia lommahtanut sisäänpäin?
JEEEEEEEEEEEEE!
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Ei ole,tuo lyttääntynyt kohta on "sivulleppäin" ja ulkoputki on ehjä(takapönttö on "pystyssä").Ei mitenkään mahdollista,että ulkoputki olisi palautunut lytystä.Yritin tuota oikaista paikoillaan ollessaan ja ei puhettakaan,että olis taipunut yhtään mihinkään.Tuo kuva on otettu kaasujen kulkusuunnasta,eli tuosta kohti ei tule edes 1" kokoista reikää todennäköisesti.
On kyllä vaikea kuvitella tilannetta kuinka tuommonen pääsis syntymään sisäputkeen,oli kuitenkin kiilautunut ulompaan putkeen ja piti tuurnalla hakata irti.
On kyllä vaikea kuvitella tilannetta kuinka tuommonen pääsis syntymään sisäputkeen,oli kuitenkin kiilautunut ulompaan putkeen ja piti tuurnalla hakata irti.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Mä taas olen usein toivonut etten ikinä olis sekaantunut tähän
Melko paljon on vaatinut duunia/aikaa/rahaa ja pähkäilyä.Kyllähän se nyt on alkanut jo pikkusen hymyilyttämään kun pikkuvaihteilla ei meinaa kitkapyörä oikein pitää kuivalla.
Kesä Kadettia piti laitella talven aikana,en oo saakeli edes koskenutkaan koko autoon.Piti vaihtaa moottorinohjaus,bensalinjat,kytkin ja sähkötöitä tehdä,onhan tässä vielä onneksi vähän aikaa kylmä.Jäi sentään täysin käyttövalmiina syksyllä talliin jos ei mitään kerkiä laittelemaan.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Re: Omega b -97 2,0t (sivulta 5. ->)
Ei saakeli mikä kötöstys! Ammamies asialla! Paljon turasit paljon pilasit eikös sitä näin sanota yleensä hitsarille.. Mutta mitä sanotaan putkimiehelle/hitsarille kuka on tämän tehnyt? Vetää kyllä sanattomaksi En kyllä keksi yhtään mitään...?! kirjoitti: ↑20 Helmi 2019, 22:24 Noniin,voisin väittää ettei tämä vekotin ole vielä ikinä sysännyt kunnolla,kenenkään omistuksessa.
Tänään tutkittu ahtamisen vaikeutta,otin suosiolla pakoputken irti ja nosturilla jarrua vasten testasin jotta ahtaa.Sitten katti syyniin ja romuthan siellä irti,suora putki tilalle.Noniin johan muuttui moottorin luonne ja koko bensakartta meni uusiksi kun rupes motti hengittämään.Nyt ahdot 1.5bar,mutta edelleen kilon jälkeen veto tuntuu vaan väkinäiseltä.
No putki uudestaan irti ja koeajolle,johan rupes sysäämään, fuel cut (1.7bar)iski jossain 4300rpm kohdilla.Saakeli siellä on varmaankin keskipönttö sitten tukossa,putki poikki ja vaimennin ihan ok sisältä,mitä helvettiä?
No katoin sitten pakoputken sisään
Mitä vittua??!! Kuka saatana turaa tämmösiä?
Kyseessä siis putken liitoskohta ja tuo lytätty osuus on sisemmän putken pää
Tuossa leikattuna irti tämä "pikku tulppa"
Vaihteeksi putki hitsaten kasaan ja säätämään,taas koko kartta uusiksi tyhjäkäynnistä lähtien
Nostettiin fuel cut 1.95bar ja sinnehan se komeesti meni pelkällä jousikuormallakin,no toinen jousi pois.
Nyt 1.8bar ja muuten alkaa jo liikkua tääkin lossi,ainoa vaan ettei meinaa kipuna riittää.