Kadett GSi 2.0 16V -90
Kadett GSi 2.0 16V -90
Jeps, tein tuossa pienen profiilin tuonne Car Domainiin, eli sieltä voi tsekata kuvat ja speksit. Nyt on auto ollut jo pari kk talvisäilös ja odottaa taas uutta piristystä vähän sinne sun tänne.
Suurin osa sisustan harmaista muoviosista on maalarilla ja saa uuden värin päällensä (lähellä penkkien ja ovipahvien sinistä/kultaista väriteemaa) ja sit kuvissa olevat vanteet pinnoitetaan direct cromella ( tuolla---> www.timfix.com) ja sitten vielä edessä on perus remppaa ennen käyttöönottoa (mahdollisesti pari vkoa ennen vappua taas aloitetaan rallaaminen ja tarkoitus olis näyttelyihin keretä ja sitä rataa), eli jakopään hilut uusix, ettei kesällä tuu itku silmään tai kovin paljon kalliimpi remppa eteen.
DBilaksen läppärunkosatsia oon laittanut tilaukseen ku kaverit menee saksaan käymäs alkukeväästä ja sit samal pitäis nokkia tehä karvan rajummiksi vielä. Nyt on aika perus katunokat. Kansi ja venat tulee uutta, jahka kansipajat vaan kerkiäisivät tekemään. Että näin.
Niin tuonne sivuille päivittelen sit uusia kuvia, et seurailkaa ja heittäkää tänne palautetta.
Ja muistakaa, palautetta saa ja pitääkin antaa, oli se sitten posit./negat.
Terveisin: Artsi
Ai niin, se osoite: www.cardomain.com/ride/2163352
edit:\ kirjotusvirheitä..
Suurin osa sisustan harmaista muoviosista on maalarilla ja saa uuden värin päällensä (lähellä penkkien ja ovipahvien sinistä/kultaista väriteemaa) ja sit kuvissa olevat vanteet pinnoitetaan direct cromella ( tuolla---> www.timfix.com) ja sitten vielä edessä on perus remppaa ennen käyttöönottoa (mahdollisesti pari vkoa ennen vappua taas aloitetaan rallaaminen ja tarkoitus olis näyttelyihin keretä ja sitä rataa), eli jakopään hilut uusix, ettei kesällä tuu itku silmään tai kovin paljon kalliimpi remppa eteen.
DBilaksen läppärunkosatsia oon laittanut tilaukseen ku kaverit menee saksaan käymäs alkukeväästä ja sit samal pitäis nokkia tehä karvan rajummiksi vielä. Nyt on aika perus katunokat. Kansi ja venat tulee uutta, jahka kansipajat vaan kerkiäisivät tekemään. Että näin.
Niin tuonne sivuille päivittelen sit uusia kuvia, et seurailkaa ja heittäkää tänne palautetta.
Ja muistakaa, palautetta saa ja pitääkin antaa, oli se sitten posit./negat.
Terveisin: Artsi
Ai niin, se osoite: www.cardomain.com/ride/2163352
edit:\ kirjotusvirheitä..
"On tämä saatana työmaa!"
Ehdin miettiä tuota puskuria paljon. Kun autoa maalattiin, niin funtsin, minkä näköinen etupää olisi, jos laittais ihan vaan vakio GSi puskimen jollain Zenderin tai Mattigin lipalla, mut päädyin sit kummiskin tohon Mattigin DTM lasikuitumonsteriauraan ..kyl se livenä ihan siisti on, mut mut..
Niin ja kylkikuviot ainakin mun mielestä toi kivasti väriä ja grafiikkaa autoon, ajelin kuukauden päivät ihan paljaalla pirssillä eikä tod. ollu mun mieleen, eli ovien etureunoihin allekkain kromitepillä yht.työkumppaneiden nimet ja sit noi kylkikuviot todellakin toi hyvän lisän tuohon, mutta livenä näyttää moni auto niin erilaiselta kuin kuvissa, jotkut paremmalta, jotkut päinvastoin
Takavalot puolestaan oli seuraava lenkki, eli kun auton väri vaihtui perus tummasta graf.harmaasta niinkin radikaalisti suuntaan 3-kerros helm.sin. joka flippaa kultaa kun valo taittuu, niin oikeesti orkkis GSi valot eivät olisi enää sopineet auton uuden värin kanssa. Kokeilin jopa Irman tummennettuja lyhtyjä, mutta vielä huonommaksi meni, eivät sovi kuin tummanpuhuvaan autoon, mutta ei näin vaaleseen. Siispä Lexukset tilaukseen ja mielestäni näyttää mageelta.. aivan ku ois auto uudistunu
Takasiivestä saikin sitten muodotettua kunnon ongelman, nimittäin GSi'n spoikka sai siirtyä tieltä ja rupesin katteleen uusia vaihtoehtoja, mut eipä oo tänä päivänä helppoa löytää munakadetin kontin päälle mitään kliiniä/erilaista siipeä (ellei itse väännä). Kokeilin GT Kadetin siipeä, Mattigin ISOa EVO siipeä, mitä myy esim. autovaruste.net ja sitten sain tarjouksen tuosta aluhässäkästä, joka on tarkoitettu nimenomaan hatchback -autoihin ja farkkujen katoille. Arvatenkin siipi jäi "karvan" liian kapeaksi kun takaapäin kattoo, mutta olkoon nyt siinä. Ilman siipeä ainakin on järkyn näköinen.. kontti suorastaan huutaa spoileria päälleen.. mutta katsotaan nyt mitä saadaan talven ja alkukevään aikana aikaiseksi, laitan sit uusia kuvia. Jees.
on pop.
Niin ja kylkikuviot ainakin mun mielestä toi kivasti väriä ja grafiikkaa autoon, ajelin kuukauden päivät ihan paljaalla pirssillä eikä tod. ollu mun mieleen, eli ovien etureunoihin allekkain kromitepillä yht.työkumppaneiden nimet ja sit noi kylkikuviot todellakin toi hyvän lisän tuohon, mutta livenä näyttää moni auto niin erilaiselta kuin kuvissa, jotkut paremmalta, jotkut päinvastoin
Takavalot puolestaan oli seuraava lenkki, eli kun auton väri vaihtui perus tummasta graf.harmaasta niinkin radikaalisti suuntaan 3-kerros helm.sin. joka flippaa kultaa kun valo taittuu, niin oikeesti orkkis GSi valot eivät olisi enää sopineet auton uuden värin kanssa. Kokeilin jopa Irman tummennettuja lyhtyjä, mutta vielä huonommaksi meni, eivät sovi kuin tummanpuhuvaan autoon, mutta ei näin vaaleseen. Siispä Lexukset tilaukseen ja mielestäni näyttää mageelta.. aivan ku ois auto uudistunu
Takasiivestä saikin sitten muodotettua kunnon ongelman, nimittäin GSi'n spoikka sai siirtyä tieltä ja rupesin katteleen uusia vaihtoehtoja, mut eipä oo tänä päivänä helppoa löytää munakadetin kontin päälle mitään kliiniä/erilaista siipeä (ellei itse väännä). Kokeilin GT Kadetin siipeä, Mattigin ISOa EVO siipeä, mitä myy esim. autovaruste.net ja sitten sain tarjouksen tuosta aluhässäkästä, joka on tarkoitettu nimenomaan hatchback -autoihin ja farkkujen katoille. Arvatenkin siipi jäi "karvan" liian kapeaksi kun takaapäin kattoo, mutta olkoon nyt siinä. Ilman siipeä ainakin on järkyn näköinen.. kontti suorastaan huutaa spoileria päälleen.. mutta katsotaan nyt mitä saadaan talven ja alkukevään aikana aikaiseksi, laitan sit uusia kuvia. Jees.
on pop.
"On tämä saatana työmaa!"
"Ramses" -> etukaaria on myös karvan pullistettu (noin 1,5cm) samalla kun poistettiin pokkaukset ja manklauskoneella levitettiin lokareita.
Niin ja suosin enemmän 7,5" leveitä etuvanteita, ei hypi etupää kiihdytettäessä sinne sun tänne niin pahasti täälä Vaasan paskoilla teillä kun uria on joka paikassa, paitsi motarilla.
Tietty yseillä olisi ollut vielä maskuliinisemman näköinen etupääkin, mutta tuo 7,5x16 ET25 vanne tulee ihan lokarin tasalle, niinkuin takanakin. Jos ysit olisin laittanut eteen, niin lokarit ois joutunu tekeen täysin uusiks edestä ja valitsemaan ehkä jonkun muun vannepaketin, kun tuo Dezent C -malli on aika rajoitettu Offsetiltaan ysituumasissa malleissa.
Muistaakseni saatavilla vain ET 15 ja 25 ysituumaisissa, että ehkä ET35 olis ollut eteen soppeli, jos olisin ottanut myös ysit eteen. Mutta mennään nyt tällä. Thanks.
Niin ja suosin enemmän 7,5" leveitä etuvanteita, ei hypi etupää kiihdytettäessä sinne sun tänne niin pahasti täälä Vaasan paskoilla teillä kun uria on joka paikassa, paitsi motarilla.
Tietty yseillä olisi ollut vielä maskuliinisemman näköinen etupääkin, mutta tuo 7,5x16 ET25 vanne tulee ihan lokarin tasalle, niinkuin takanakin. Jos ysit olisin laittanut eteen, niin lokarit ois joutunu tekeen täysin uusiks edestä ja valitsemaan ehkä jonkun muun vannepaketin, kun tuo Dezent C -malli on aika rajoitettu Offsetiltaan ysituumasissa malleissa.
Muistaakseni saatavilla vain ET 15 ja 25 ysituumaisissa, että ehkä ET35 olis ollut eteen soppeli, jos olisin ottanut myös ysit eteen. Mutta mennään nyt tällä. Thanks.
"On tämä saatana työmaa!"
Lexus valot on just hyvät. Kromipohjaisina sopii autoon erittäin hyvin.
Takaspoilerista taas ei ole hyvää sanottavaa, mutta jos itseä miellyttää niin mikäs siinä.
Muuten kyllä siisti kokonaisuus ainakin päällepäin.
9" vaikea saada 25 pienemmällä ET:llä. Mittailin omia ennenkuin laitatin renkaat etuvanteille niin 3cm oli rakoa etutolpan ja vanteen reunan välillä ET 15. Itse jouduin levittämään etukaaret uusiksi vanteiden takia ja kyllä oli sen arvoinen homma .
Takaspoilerista taas ei ole hyvää sanottavaa, mutta jos itseä miellyttää niin mikäs siinä.
Muuten kyllä siisti kokonaisuus ainakin päällepäin.
9" vaikea saada 25 pienemmällä ET:llä. Mittailin omia ennenkuin laitatin renkaat etuvanteille niin 3cm oli rakoa etutolpan ja vanteen reunan välillä ET 15. Itse jouduin levittämään etukaaret uusiksi vanteiden takia ja kyllä oli sen arvoinen homma .
..... ei hitto ku on siisti kedautti.... täytyy myöntää et on noiden kylkikuvioiden suhteen oll usulla hyvä silmä, sopii ihan sika hyvin auton tyyliin/väriin... ei oo valittamista tossa spoikassakaan, taatusti ei tu omilla nurkilla samallaista vastaan...
paljonko meinaat vielä kadettii tehoa lisää saada...+200hp ???
paljonko meinaat vielä kadettii tehoa lisää saada...+200hp ???
Vectra A 2.0i -90 EX
BMW 320i -84 (perää odotellessa)
Audi a4 1.8T -96
BMW 320i -84 (perää odotellessa)
Audi a4 1.8T -96
"AJM"-> Samaa mieltä Lexuksista tässä minun autossani. Kaikkiin ei sovi, mutta tähän ihan passelit.. Paljon on hienoja valoja mutta ne pitää osata valita maulla juuri tiettyyn autoon. Mites ne sinun valot? Onko jo valmiit? Eikös sulle jotain ledihässäköitä sinne tullut? Kuvia kenties?
"JJunior"-> Kiitoksia vain, kiva että joku diggailee!
"tapza_s"-> Tattista sinnekin päin kehuista, aina lämmittää mieltä
..niin ja kylkikuvioiden suunnitteluun meni monet unettomat yöt, kun Photoshopilla niitä mallailin ja piirtelin. Sit ku noi vaan tuli jotenki siihen kylkeen sohittua, niin otin yhteyttä yhteen tuttuun firmaan Pohjanmaalle (www.jsvtuote.com) ja sen kans sit suunniteltiin viimeinen silaus ja asennettiin kylkiteipit.
Armoton homma kyl oli, mut hyvin on pysyny, ku kunnolla laittoi.
Spoilerista sen verran, et en ainakaan ite oo samanlaista muualla nähnyt, ei oo veil niin tunnettu merkki suomessa (Ruåtsalainen siipi, en muista merkkiä/mallia ees, kun tilasin.. ehkä joku K-Racing? tjms.).
Mut anyway, tekniikan/tehojen suhteen pitää olla nöyrä, ikinä ei tiedä mitä paperi kertoo kun penkille viedään ja säädetään, heh
Toivoisin sen "maagisen" 200hv:n rajan ylittyvän, mut katotaan sit. Toivossa on hyvä elää. Edessä nyt on ainakin ihan ekana jakopään remppa, sit samal ruvetaan kattoon, tarviiko rengastaa ja laakeroida miten paljon (no tietty rengastetaan ja laakeroinnit tehdään!) ja sit senjälkeen ruvetaan virittään, kun on perusasiat saatu kuntoon.
Karvan rajummilla nokilla ja 48mm läppiksillä saadaan aika hyvin irti.. vielä kun lasketaan tuohon isommat imuvenat ja kaikkee muuta, esim. kannen teko yms., niin voidaan hyvinkin puhua jo asiallisista tehoistasta/väännöistä, mut tästä lisää sit enemmän ku on ajankohtaista.
"akizu"-> Kiitos kehuista
Näin yleisesti: Sisältä on täl hetkel huonosti kuvia, mut on sieltäkin kohtalaisen valmis, jonkun verran muoviosien kiinni laittamista vielä. Sisusta teetetty verhoomossa sinisellä alcantaralla ja kultaisella nahalla, eli: etu- ja takapenkit, ovipahvit ja sit ne takasivupahvit myös. Nuppi ja pussi myös päällystetty samalla aiheella, Jacky Motorsportin ovat alunperin.
Harmaat muoviosat tosiaan maalattu (melki kaikki) about samalla sävyllä kun penkkien sininenkin ja sit on rokkiasennuksiin jonkun verran panostettu: Perus a-pilareissa upotettuna diskantit, sit vakiopaikoil viisvarttiset keskarit modattuna. Löytyy moottoroitu 7" TFT/LCD näyttö ja DVD/mp3-soitinkin, jee. Eiks noi ny oo ne aika oleellisimmat?
Hattuhylly viimein ja vihdoin valmis (sinisellä pinpinkarvalla verhoiltuna-> helppo ja nopea!), siellä kuuspuolikas erkkasarja ja vähä askarreltu, et on saatu kajareita kallistettua etupenkkiläisiä kohti.
Etu- ja takapäätä pyörittää yks nelikanavainen vahvistin tällä hetkellä. Takakontti on viä suunnitteluasteella. Varmaan joku yks.kertanen/käytännöllinen lattia-asennus tulossa. Varapyörä helvettiin ja sitä rataa. Joku hyvä 12" sinne ja parit kylmäkatodivalot ja paljo plexiä ja silleen kaikki upotettuna korotetun lattiatason alle..
Näillä mennään.
"JJunior"-> Kiitoksia vain, kiva että joku diggailee!
"tapza_s"-> Tattista sinnekin päin kehuista, aina lämmittää mieltä
..niin ja kylkikuvioiden suunnitteluun meni monet unettomat yöt, kun Photoshopilla niitä mallailin ja piirtelin. Sit ku noi vaan tuli jotenki siihen kylkeen sohittua, niin otin yhteyttä yhteen tuttuun firmaan Pohjanmaalle (www.jsvtuote.com) ja sen kans sit suunniteltiin viimeinen silaus ja asennettiin kylkiteipit.
Armoton homma kyl oli, mut hyvin on pysyny, ku kunnolla laittoi.
Spoilerista sen verran, et en ainakaan ite oo samanlaista muualla nähnyt, ei oo veil niin tunnettu merkki suomessa (Ruåtsalainen siipi, en muista merkkiä/mallia ees, kun tilasin.. ehkä joku K-Racing? tjms.).
Mut anyway, tekniikan/tehojen suhteen pitää olla nöyrä, ikinä ei tiedä mitä paperi kertoo kun penkille viedään ja säädetään, heh
Toivoisin sen "maagisen" 200hv:n rajan ylittyvän, mut katotaan sit. Toivossa on hyvä elää. Edessä nyt on ainakin ihan ekana jakopään remppa, sit samal ruvetaan kattoon, tarviiko rengastaa ja laakeroida miten paljon (no tietty rengastetaan ja laakeroinnit tehdään!) ja sit senjälkeen ruvetaan virittään, kun on perusasiat saatu kuntoon.
Karvan rajummilla nokilla ja 48mm läppiksillä saadaan aika hyvin irti.. vielä kun lasketaan tuohon isommat imuvenat ja kaikkee muuta, esim. kannen teko yms., niin voidaan hyvinkin puhua jo asiallisista tehoistasta/väännöistä, mut tästä lisää sit enemmän ku on ajankohtaista.
"akizu"-> Kiitos kehuista
Näin yleisesti: Sisältä on täl hetkel huonosti kuvia, mut on sieltäkin kohtalaisen valmis, jonkun verran muoviosien kiinni laittamista vielä. Sisusta teetetty verhoomossa sinisellä alcantaralla ja kultaisella nahalla, eli: etu- ja takapenkit, ovipahvit ja sit ne takasivupahvit myös. Nuppi ja pussi myös päällystetty samalla aiheella, Jacky Motorsportin ovat alunperin.
Harmaat muoviosat tosiaan maalattu (melki kaikki) about samalla sävyllä kun penkkien sininenkin ja sit on rokkiasennuksiin jonkun verran panostettu: Perus a-pilareissa upotettuna diskantit, sit vakiopaikoil viisvarttiset keskarit modattuna. Löytyy moottoroitu 7" TFT/LCD näyttö ja DVD/mp3-soitinkin, jee. Eiks noi ny oo ne aika oleellisimmat?
Hattuhylly viimein ja vihdoin valmis (sinisellä pinpinkarvalla verhoiltuna-> helppo ja nopea!), siellä kuuspuolikas erkkasarja ja vähä askarreltu, et on saatu kajareita kallistettua etupenkkiläisiä kohti.
Etu- ja takapäätä pyörittää yks nelikanavainen vahvistin tällä hetkellä. Takakontti on viä suunnitteluasteella. Varmaan joku yks.kertanen/käytännöllinen lattia-asennus tulossa. Varapyörä helvettiin ja sitä rataa. Joku hyvä 12" sinne ja parit kylmäkatodivalot ja paljo plexiä ja silleen kaikki upotettuna korotetun lattiatason alle..
Näillä mennään.
"On tämä saatana työmaa!"
Takavalojen kuoret on valmiit reikien viimeistelyä vaille kunhan saan tilattua (vuoden vaihteessa)Hellan ledi kiekot ja keskinapit niihin.
Kuvia ei ole kuin nuo jotka on tuolla omassa osiossa. Laitetaan sitten kun valot saatu ja soviteltu kehyksiin paikoilleen.90A Laturia alan huomenna laittamaan paikoilleen.
Kuvia ei ole kuin nuo jotka on tuolla omassa osiossa. Laitetaan sitten kun valot saatu ja soviteltu kehyksiin paikoilleen.90A Laturia alan huomenna laittamaan paikoilleen.
- Speitan
- 'Diplomat'
- Viestit: 1659
- Liittynyt: 27 Touko 2002, 03:00
- Paikkakunta: Vaasa, Finland
- Viesti:
Tjoo, ihan ok tuo pirssi on juu. Kulkupuoli ainakin kunnossa tietääkseni . Mielestäni nuo teippaukset korostivat auton ilmettä hyvin. Paremman näköinen niillä kuin ilman. Tietty maalaamalla aina parempi olisi. Vanteetkin on kivat. Mutta mutta, tuo auton kokonaisuus on vähän sekava. Yksinkertaisesti sanottuna näyttää siltä että etupuskuri, helmat sekä takapuskuri ovat "eri maata" eli ei istu sitte yhtään "kimppaan". Siipikään ei tuo sitä lookkia ainakaan paremmaksi. Mielestäni on niinku sekametelisoppa. Ehkäpä itse muuttaisin enemmän originaali suuntaan koska orkkis on omasta mielestä rock .
Kukin tekee ja tuunaa tyylillään. Ainahan ei voi kaikkia miellyttää. Katsotaan muuttuuko auto ensi kesään mennessä yhtään.
Kukin tekee ja tuunaa tyylillään. Ainahan ei voi kaikkia miellyttää. Katsotaan muuttuuko auto ensi kesään mennessä yhtään.